Μόλις έφτασα σε ένα καφενείο στην Παύλιανη κοίταξα στο ψυγείο και βλέπω μια πορτοκαλάδα με το όνομα "Αγνή" που είναι από τον Ορχομένο. Σκέφτηκα "αυτό είναι". Παλιακό packaging (σε επίπεδο χιπστεροσύνης), σε μια αμιγώς ελληνική πορτοκαλάδα. Όσο ελληνικά ήταν και τα τρία χέρια που λίγα λεπτά πριν μου είχαν προσφέρει μια από τις καλύτερες εμπειρίες μου σε αυτοκίνητο. Τα χέρια ανήκουν στον Χρυσόστομο Καρέλλη και καθοδηγούσαν ένα Citroen C3 Rally 2 που θα συμμετέχει στο ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις.
Έχει τρία χέρια ο Χρυσόστομος Καρέλλης;
Το τρίτο χέρι -μάλλον- ήταν παραίσθηση. Εξηγούμαι. Είχα την τύχη να είμαι ένας από τους ανθρώπους του ειδικού Τύπου που συνοδήγησαν στο Citroen C3 Rally 2 που οδηγεί και θα συμμετέχει στο ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις, ο Χρυσόστομος Καρέλλης. Είμαστε στην Παύλιανη, φοράω την πυρίμαχη μπαλακλάβα και περιμένω με ενθουσιασμό να έρθει η σειρά μου. Πάντως δεν έδειχνα πολύ ενθουσιασμένος γιατί ο PR της Citroen με ρώτησε αν έχω κάτι. "Όταν μπω, θα είμαι μια χαρά", του απάντησα. Γέλασε. Λίγο μετά φορούσα το κράνος, χωνόμουν χαμηλά στο αγωνιστικό μπάκετ του συνοδηγού και με την βοήθεια ανθρώπου της ομάδας κούμπωνα την ζώνη πέντε σημείων και την ενδοσυννενόηση με τον Χρυσόστομο.
Ναι, τώρα είμαι χαρούμενος. Ο Χρυσόστομος με χαιρέτησε και ξεκίνησε. Μόλις 70 μέτρα από την εκκίνηση, είχε ανοιχτή ανηφορική φουρκέτα και ο Καρέλλης ορμάει με τον Citroen C3 Rally 2. Κατάλαβα ότι δεν θα είναι μια απλή βόλτα. Κρατούσα τα χέρια μου πάνω στα πόδια μου για να μην φύγουν και "τραυματίσουν” τον οδηγό. Πλησιάζει και άλλη φουρκετά ξαφνικά νόμιζα ότι είδα τρία χέρια οδηγού μέσα στο κόκπιτ. Δύο το τιμόνι και ακόμα ένα στις ταχύτητες και το χειρόφρενο. Μου φεύγει φωναχτά μια κακή λέξη και ο Χρυσόστομος χαμογελά. Μάλλον κατάλαβε ότι το απολαμβάνω.
Η βόλτα ήταν μικρή αλλά αρκετή για να πάρεις μια ιδέα, του τι μπορεί να κάνει αυτό το αυτοκίνητο και πόσο χεράς είναι ο Χρυσόστομος Καρέλλης -και ας μην έχει τρία χέρια στην πραγματικότητα. Δεν είναι σύνηθες να φρενάρεις στο χώμα σαν να έχεις supercar σε φρέσκια άσφαλτο. Η αδρεναλίνη είχε ανέβει και η ντοπαμίνη την ακολουθούσε. Δεν θέλεις να βγεις από ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, πόσο δε μάλλον όταν ο οδηγός του δεν το λυπάται. Όταν βγήκα -παρότι δεν ήθελα- χρειαζόμουν κάτι να κρατήσει την ευφορία που ένιωθα. Ίσως για αυτό χρειαζόμουν την πορτοκαλάδα, ζάχαρη γαρ. Φθηνό υποκατάστατο αλλά τι να κάνεις. Η οδήγηση αγωνιστικού αυτοκινήτου χρειάζεται οπωσδήποτε τα 3Χ (Χέρια, Χρόνο και Χρήμα). Λίγοι έχουν και τα τρία και ως εκ τούτου δεν είναι καθόλου τυχαίο που λίγοι συμμετέχουν και είναι ανταγωνιστικοί στα μηχανοκίνητα σπορ γενικά και στους αγώνες ράλι ειδικά.
Πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο Rally 2;
Το Citroen C3 Rally 2 είναι κάπως δαιμονισμένο. Ναι, όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally 2 έχουν τις ίδιες προδιαγραφές αλλά κανένα από τα άλλα δεν έχει τον ήχο του Citroen C3. Οι υψηλές συχνότητες που εκπέμπει ο 1.600άρης turbo κινητήρας ξύπνησαν τα ξωτικά του δάσους στην Παύλιανη και μας σήκωσαν τις τρίχες. Τα υπόλοιπα γνωστά: περίπου 280 ίπποι, τετρακίνηση και εξάρι σειριακό κιβώτιο. Αυτά τα νούμερα μπορεί να μην εντυπωσιάζουν στα χαρτιά αλλά σκέψου ότι μόνο οι αναρτήσεις αυτών των αυτοκινήτων κάνουν όσο ένα πολυτέλες αυτοκίνητο και φυσικά είναι και πανάλαφρα.