Η δεκαετία του 1930 αντιπροσώπευε ένα μεγάλο άλμα στον κόσμο της αυτοκίνησης καθώς χαρακτηρίστηκε από διάφορες τεχνολογικές καινοτομίες και έθεσε ως προτεραιότητα και την αεροδυναμική. Σε αυτή την περίοδο η Opel παρουσίασε το μοντέλο 6 ή 2.0 Liter - όπως έγινε ευρύτερα γνωστό - που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 1934 και αποτέλεσε ένα καλό παράδειγμα όλων αυτών των εξελίξεων.
Ήταν ένα από τα πρώτα μοντέλα της φίρμας που υιοθέτησε την "εξορθολογισμένη" αισθητική μαζί με νέα χαρακτηριστικά, όπως η ανάρτηση τύπου Dubonnet, η οποία εξασφάλιζε εξαιρετική ομαλότητα στην οδήγηση ή το υδραυλικό σύστημα πέδησης που μείωνε την πίεση στο πεντάλ φρένου κατά την επιβράδυνση.
Το Opel 6 βγήκε στην αγορά με δύο αμαξώματα: μια 4θυρη και 4θέσια λιμουζίνα, που θα μπορούσε να θεωρηθεί με τα σημερινά δεδομένα ως sedan μεσαίας κατηγορίας, ένα κομψό 2θυρο μοντέλο καθώς κι ένα 4θέσιο cabrio με πλαϊνά παράθυρα.
To Opel 6 κυκλοφόρησε και σε εκδόσεις ταξί με μεγαλύτερο αμάξωμα – μήκος 3,05 μ. έναντι 2,6 μ. των απλών εκδόσεων – με εσωτερικό που μπορούσε να φιλοξενήσει μέχρι 6 επιβάτες.
Τέτοιες εκδόσεις κυκλοφόρησαν αργότερα και ως ιδιωτικής χρήσης με τις ονομασίες: Limousine, Pullman-Limousine, Landaulet-Torpedo και Drashcken-Landaulet.
Η σειρά διέθετε έναν 6κύλινδρο κινητήρα 2 λίτρων με ισχύ 36 ίππους στις 3.330 σ.α.λ. μπορούσε να φτάσει την τελική ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα.
Με 52.594 πωλήσεις μεταξύ 1934 και 1937, το Opel 6 ήταν το πιο δημοφιλές μεσαίο μοντέλο στην Γερμανία προπολεμικά. Ο διάδοχος του ήταν το Opel Olympia.