Η Hyundai παρουσίασε επίσημα το νέο, προηγμένο υβριδικό της σύστημα, το οποίο φιλοδοξεί να καθιερώσει ένα νέο σημείο αναφοράς στην ισχύ και την αποδοτικότητα για τα οχήματα του ομίλου. Η τεχνολογία αποκαλύφθηκε στο πλαίσιο εκδήλωσης στη Σεούλ και ενσωματώνει καινοτόμες λύσεις που εστιάζουν στην εξοικονόμηση ενέργειας και την οδηγική εμπειρία.

Το νέο υβριδικό σύστημα αξιοποιεί δύο ενσωματωμένους ηλεκτροκινητήρες σε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο ένας (P1) αναλαμβάνει την εκκίνηση του θερμικού κινητήρα, την ανάκτηση ενέργειας και τη φόρτιση της μπαταρίας, ενώ ο δεύτερος (P2) είναι υπεύθυνος για την κίνηση του οχήματος και την αναγεννητική πέδηση.
Το σύστημα μπορεί να συνδυαστεί με θερμικούς κινητήρες διαφόρων κυβισμών και να εφαρμοστεί σε μια ευρεία γκάμα μοντέλων, από μικρά αυτοκίνητα μέχρι SUV και πολυτελή sedan.
Η αρχή γίνεται με τον 2.5 Turbo Hybrid κινητήρα που θα ενσωματωθεί αρχικά στο νέο Hyundai Palisade. Αποδίδει 334 ίππους και 460 Nm ροπής, με κατανάλωση που φτάνει τα 14,1 km/l – βελτιωμένη κατά 45% σε σύγκριση με αντίστοιχο θερμικό μοντέλο. Παράλληλα, η Hyundai παρουσίασε και τον νέο 1.6 Turbo Hybrid, ο οποίος υπόσχεται ακόμα μεγαλύτερη οικονομία και καλύτερη απόκριση για τα μεσαία SUV.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η ενσωμάτωση τεχνολογιών από τον κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων του ομίλου, όπως η λειτουργία Stay Mode (που επιτρέπει τη χρήση συστημάτων του αυτοκινήτου όταν είναι σταματημένο χωρίς ενεργοποίηση του κινητήρα), η δυνατότητα εξωτερικής παροχής ρεύματος (V2L) και το αναβαθμισμένο Smart Regenerative Braking που ρυθμίζει αυτόματα την ένταση της αναγεννητικής πέδησης.
Παράλληλα, προστέθηκαν συστήματα υποβοήθησης της οδηγικής συμπεριφοράς όπως το e-AWD, το e-VMC 2.0, το e-EHA 2.0 και το e-Ride 2.0. Ειδικά το τελευταίο φροντίζει να περιορίζει τις κάθετες κινήσεις του αμαξώματος όταν περνά από σαμαράκια, βελτιώνοντας αισθητά την άνεση.
Η Hyundai σχεδιάζει την επέκταση του νέου υβριδικού συστήματος σε περισσότερα μοντέλα Hyundai και Kia, ενώ από το 2026 αναμένεται η εισαγωγή του και σε μοντέλα της Genesis, ξεκινώντας με πισωκίνητες παραλλαγές του 2.5 Turbo Hybrid.