Η Hyundai ετοιμάζει την απάντηση στην BYD-τι αποκαλύπτει δημοσίευμα

Μετά την παρουσίαση της υπερταχείας φόρτισης από την BYD, η Hyundai φέρεται να έχει συγκροτήσει μια ειδική «ομάδα εργασίας», που έχει σαν στόχο την εξέλιξη μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα εσωτερικά.

Hyundai e-gmp platform

Η Hyundai φέρεται να σχεδιάζει την εξέλιξη και κατασκευή εσωτερικά, των δικών της μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα, σύμφωνα με δημοσίευμα της νοτιοκορεατικής εφημερίδας, The Chosun Daily.

Διαβάστε Επίσης

Η απόφαση έρχεται ως απάντηση στις αυξανόμενες ανησυχίες ότι ο όμιλος ενδέχεται να μείνει πίσω στην παγκόσμια "κούρσα" των μπαταριών, ιδίως μετά την πρόσφατη επίδειξη της υπερταχείας πλατφόρμας φόρτισης της κινεζικής BYD.

BYD Megawatt Flash Charger

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η Hyundai έχει ήδη δημιουργήσει μια ειδική ομάδα υπό το τμήμα παραγωγής της, γνωστή εσωτερικά ως "B Task Force”, στην οποία συμμετέχουν κορυφαίοι μηχανικοί της εταιρείας, όπως ο Jung Jun-cheul (επικεφαλής παραγωγής) και ο Choi Jae-hoon (επικεφαλής ανάπτυξης μπαταριών).

Προς το παρόν, Hyundai και Kia δεν έχουν επιβεβαιώσει επίσημα την πληροφορία.

Υπήρχε ήδη ομάδα in-house

Η Hyundai διαθέτει ήδη μια in-house ομάδα για τις μπαταρίες, ωστόσο ο ρόλος της μέχρι τώρα περιοριζόταν στον συντονισμό με προμηθευτές όπως οι LG Energy Solution και SK On, για την ενσωμάτωση των μπαταριών στα μοντέλα Hyundai, Kia και Genesis.

Παρότι αυτή η συνεργασία αναμένεται να συνεχιστεί, είναι πλέον ξεκάθαρο ότι ο όμιλος στρέφεται στην εξέλιξη της δικής του τεχνολογίας μπαταριών.

Hyundai e-gmp platform

Η Hyundai δεν είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που κάνει αυτό το βήμα. Η Tesla ήδη παράγει τις δικές της κυψέλες 4680 για τα Model Y και Cybertruck, ενώ η BYD, που ξεκίνησε ως εταιρεία κατασκευής μπαταριών το 1995, παράγει εσωτερικά τις δικές της μπαταρίες "Blade” για EV και PHEV.

Αντίστοιχα, η Toyota κατασκευάζει μπαταρίες στην Ιαπωνία και πρόσφατα άνοιξε νέο εργοστάσιο σε μία επένδυση ύψους 12,3 δισ. ευρώ στη Βόρεια Καρολίνα, για την παραγωγή μπαταριών για υβριδικά, plug-in και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Τα πλεονεκτήματα

Η εσωτερική ανάπτυξη μπαταριών προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα σε μια εταιρεία: καλύτερη ενσωμάτωση με την πλατφόρμα και το λογισμικό του αυτοκινήτου, μείωση του κόστους μέσω της εξάλειψης μεσαζόντων, καθώς και μεγαλύτερο έλεγχο στην αλυσίδα εφοδιασμού και τις πρώτες ύλες.

Διαβάστε Επίσης

Ωστόσο, απαιτεί τεράστιες επενδύσεις και εξειδικευμένη τεχνογνωσία στην παραγωγή, πλεονεκτήματα που μέχρι τώρα είχαν οι παραδοσιακοί προμηθευτές, όπως η LG Energy Solution.

Η στροφή της Hyundai επιταχύνθηκε μετά την αποκάλυψη της Super e-Platform της BYD τον Μάρτιο στην Κίνα, η οποία υποστηρίζει 1.000V, 1.000A και ισχύ φόρτισης 1.000 kW, επιτρέποντας στα ηλεκτρικά μοντέλα Han L και Tang L να φορτίζουν πλήρως σε μόλις 5 λεπτά. Πρόκειται για ένα τεχνολογικό άλμα, που φαίνεται να λειτούργησε ως καμπανάκι για τη Hyundai.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network