Όταν η Mansory βάλει το χέρι της σε ένα σπορ αυτοκίνητο, μπορεί κανείς να είναι βέβαιος ότι το αποτέλεσμα δεν θα περάσει απαρατήρητο. Η διακριτικότητα, δεν είναι ακριβώς αυτό που χαρακτηρίζει τον συγκεκριμένο οίκο μετατροπών.
Η υπερβολή, η πρόκληση και τα ανθρακονήματα είναι το φόρτε της. Έτσι, όταν η Mansory πιάνει στα χέρια της μια Porsche 911 Turbo S Cabriolet, τα πράγματα είναι σίγουρο ότι θα γίνουν φαντασμαγορικά, τόσο οπτικά όσο και ηχητικά.

Αυτό ακριβώς έχει συμβεί και με αυτή την Porsche 911 Turbo S Cabriolet, η οποία για τη συγκεκριμένη περίσταση ονομάστηκε P9LM Evo 900. Πρόκειται για μια 911 που η ίδια η Porsche δεν θα τολμούσε ποτέ να δημιουργήσει. Έχουν περάσει μερικά χρόνια από τότε που η Mansory παρουσίασε το πακέτο P9LM Evo 900 για την 911 Turbo S, αλλά μόλις πρόσφατα το τοποθέτησε στην έκδοση Cabriolet.
Εντυπωσιακές προδιαγραφές
Και ενώ αυτό το συγκεκριμένο μοντέλο μπορεί να μην κερδίσει τους παραδοσιακούς οπαδούς της Porsche (πιο πιθανό είναι να τους εξοργίσει), οι προδιαγραφές του είναι αναμφισβήτητα εντυπωσιακές. Και ακριβώς αυτός είναι ο στόχος.

Η 911 Turbo S ήταν πάντα ένα από τα πιο συγκρατημένα μέλη του κλαμπ των supercars. Όχι πια. Η Mansory έχει αναμορφώσει το σχέδιο του αυτοκινήτου με αρκετά καινούρια μέρη. Το εμπρός μέρος έχει μεταμορφωθεί με έναν διαχύτη από ανθρακονήματα, καλύμματα αεραγωγών και νέο καπό.
Φουλ του ανθρακονήματος
Οι αεραγωγοί στις μπροστινές πόρτες, εμπνευσμένοι από την 911 GT3 RS, τραβούν την προσοχή, όπως και το ανθρακονήμα στις μπροστινές κολόνες και την περίμετρο του παρμπρίζ.
Άλλα μέρη από ανθρακονήματα περιλαμβάνουν τα φτερά, τα side skirts, τους πλευρικούς αεραγωγούς και τις καλύμματα των καθρεπτών. Το πίσω μέρος είναι, για να το πούμε όσο πιο ήπια μπορούμε, ακραίο. Έχει προστεθεί μια τεράστια πτέρυγα μαζί με έναν δραματικό διαχύτη.

Ίσως όμως η πιο εντυπωσιακή αλλαγή, να είναι οι νέοι τροχοί 21 και 22 ιντσών με κεντρικό κλείδωμα, που είναι κατασκευασμένοι από ανθρακονήματα και είναι βαμμένοι σε έντονο μωβ χρώμα.

Λευκό-μωβ εσωτερικό
Το εσωτερικό δεν υπολείπεται της εξωτερικής εμφάνισης. Ωστόσο, με εξαίρεση το παράξενα σχεδιασμένο τιμόνι, το υπόλοιπο εσωτερικό είναι εξαιρετικά εντυπωσιακό. Επενδυμένο με λευκό δέρμα, είναι εξοπλισμένο με bucket καθίσματα από, τι άλλο, ανθρακονήματα. Υπάρχουν επίσης διάφορες μωβ πινελιές, όπως οι ζώνες ασφαλείας και οι νέες ραφές στις επενδύσεις.

Όπως υποδηλώνει το όνομα, η Mansory δεν περιορίστηκε μόνο στο ανθρακονήματα και τους εκκεντρικούς συνδυασμούς χρωμάτων. Κάτω από το καπό, ο επίπεδος κινητήρας 3.8 λίτρων έχει υποστεί εκτεταμένες τροποποιήσεις.
Τώρα αναπνέει μέσω δύο αναβαθμισμένων υπερσυμπιεστών, ενισχυμένου λογισμικού ECU, τεράστιων downpipes 98 χλστ. και ενός intercooler. Συνολικά, αποδίδει 888 ίππους και 1.050 Nm.
Στο τέλος της ημέρας, κατά βάθος παραμένει μια 911 Turbo S, όπως συμβαίνει πάντοτε με τις δημιουργίες της Mansory, είτε σας αρέσει είτε όχι (που είναι και το πιθανότερο), δεν μπορείτε να αρνηθείτε ότι είναι ξεχωριστή.