Η ανανέωση της Renault για το Austral είναι εκτενής τόσο σχεδιαστικά όσο και λειτουργικά. Πέραν της νέας εμφάνισης έχουν προστεθεί νέες λειτουργίες στο σύστημα OpenR Link καθώς και νέες τεχνολογίες όπως το προηγμένο σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control μαζί με 32 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης νέας γενιάς.
Τα στοιχεία της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της Renault είναι εμφανή στα περισσότερα στοιχεία της εικόνας του αμαξώματος. Ειδικότερα έχουν ανασχεδιαστεί, ο μπροστινός προφυλακτήρας, η μάσκα και το καπό ενώ πίσω έχει αλλάξει η σχεδίαση της 5ης πόρτας. Τα ανανεωμένα Austral φέρουν επίσης και νέα φωτιστική υπογραφή μέσω των νέων φωτιστικών σωμάτων που διαθέτει.
Οι προβολείς διαθέτουν τεχνολογία Adaptive LED Vision. Η τεχνολογία Matrix Vision ελέγχει μεγαλύτερο αριθμό τμημάτων της δέσμης LED, για ιδανική απόδοση φωτισμού, καλύτερη ορατότητα και άνεση κατά τη νυχτερινή οδήγηση, χωρίς να επηρεάζει τους οδηγούς των αυτοκινήτων που κινούνται στο αντίθετο ρεύμα.

Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα καθίσματα με βελτιωμένη πλευρική στήριξη και διαφορετικές ταπετσαρίες που αποτελούνται κατά 98% από ανακυκλωμένο ύφασμα "Egée".
Άλλος ένας νεωτερισμός είναι η διάθεση συστήματος ελέγχου του οδηγού που χρησιμοποιεί μια κάμερα τοποθετημένη στο εσωτερικό μέρος της μπροστινής αριστερής κολόνας.

Όταν ο οδηγός μπαίνει στο αυτοκίνητο, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει αυτόματα τις παρακάτω επιλογές εξατομίκευσης: μενού αρχικής οθόνης, προτιμήσεις ραδιοφωνικών σταθμών και επιλογές πολυμέσων, θέση οδήγησης (ηλεκτροκίνητη ρύθμιση για το κάθισμα του οδηγού και τους πλαϊνούς καθρέφτες) και εφαρμογές Google μέσω του συστήματος OpenR link. Η κάμερα σκανάρει το πρόσωπο του οδηγού κάθε φορά που ανοίγει την πόρτα του.

Το πλήρως ψηφιακό περιβάλλον στο ταμπλό αποτελείται από μια οθόνη 12 ιντσών για τις ενδείξεις πίσω από το τιμόνι και από ένα κεντρικό πάνελ 9,3 ή 12,3 ιντσών (ανάλογα την έκδοση) για το multimedia σύστημα OpenR.
Εκτός από τη βελτιωμένη συνδεσιμότητα Bluetooth, Carplay και Android Auto, το σύστημα πολυμέσων διαθέτει νέα γραφικά και μια μελωδία καλωσορίσματος που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τον Jean-Michel Jarre.

Η καμπίνα παραμένει ευρύχωρη με στοιχεία πρακτικότητας όπως η μετακίνηση των εδράνων στα πίσω καθίσματα κατά 16 εκατοστά ενώ προσφέρεται και ρύθμιση της κλίσης πλάτης σε τρεις θέσεις.
Η ηλεκτρικά ανοιγόμενη πίσω πόρτα παρέχει εύκολη πρόσβαση στο χώρο των αποσκευών. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ποικίλλει ανάλογα την έκδοση από 527 έως 555 λίτρα.

Βελτιωμένη είναι και ηχομόνωση των νέων μοντέλων. Κάτω από το καπό, έχει τοποθετηθεί νέο ηχο-απορροφητικό υλικό, ενώ νέες είναι και οι βάσεις του κινητήρα, για πιο ήσυχη οδήγηση. Επίσης έχουν τοποθετηθεί διαφορετικά αμορτισέρ με καλύτερη απόσβεση.
Τέλος, όλα τα προσφερόμενα ελαστικά της γκάμας έχουν μεγαλώσει σε διαστάσεις ενώ το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Extended Grip είναι πλέον συμβατό με ελαστικά 18 (βασική έκδοση) και 20 ιντσών.
Υβριδική τεχνολογία με 160 και 200 ίππους
Η διάθεση των νέων Austral ξεκινά από την ήπια υβριδική έκδοση των 160 ίππων που περιλαμβάνει έναν 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρων με turbo και άμεσο ψεκασμό με υποβοήθηση από έναν εναλλάκτη, μία μπαταρία ιόντων λιθίου 12V και ένα αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT.

Η γκάμα ολοκληρώνεται με ένα ισχυρό υβριδικό συνδυασμό ισχύος 200 ίππων που περιλαμβάνει έναν 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.2 λίτρων με turbo (130 ίππων) και δυο ηλεκτροκινητήρες. Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 50 kW (70hp και 205 Nm), τροφοδοτείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 2 kWh/400V.
Ο συγκεκριμένος χρησιμοποιείται για την ηλεκτρική κίνηση του οχήματος. Υπάρχει και ένας δευτερεύων ηλεκτροκινητήρας που παίζει τον ρόλο της γεννήτριας υψηλής τάσεων χρησιμοποιείται για την εκκίνηση του κινητήρα εσωτερικής καύσεως και διαχειρίζεται επίσης και τις αλλαγές των ταχυτήτων.
Αλλαγές έχει και το σύστημα 4Control Advanced προσδίδοντας στο νέο Austral σπορτίβ χαρακτήρα στον ανοιχτό δρόμο και ευελιξία στην πόλη. Το συγκεκριμένο σύστημα συνδυάζει μια πίσω πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με την τεχνολογία τετραδιεύθυνσης επιτυγχάνοντας βελτίωση της συμπεριφοράς, της ασφάλειας, ενώ συνάμα επιτυγχάνει και μικρότερο κύκλο στροφής.

Το πίσω σύστημα διεύθυνσης προοδευτικής λειτουργίας, προσφέρει νέα επίπεδα ευστάθειας καθώς ένας μηχανισμός στρέφει τους πίσω τροχούς ελάχιστα προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς (έως και 1ο) στις υψηλές ταχύτητες, ή όταν στρίβετε με ταχύτητες άνω των 50 χλμ./ώρα.
Σε χαμηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρέφουν προς την αντίθετη κατεύθυνση έως και 5ο, εξασφαλίζοντας έτσι εξαιρετική ευελιξία, ιδιαίτερα κατά την οδήγηση στην πόλη.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο κύκλος στροφής του Austral με την τετραδιεύθυνση είναι μόλις 10,1 μέτρα σε σύγκριση με τα 11,2 μέτρα για το κλασικό σύστημα διεύθυνσης μόνο στους εμπρός τροχούς.
Στην ελληνική αγορά η νέα γκάμα μοντέλων της αναβαθμισμένης σειράς Renault Austral αναμένεται το καλοκαίρι με τιμές που βρίσκονται αυτή την περίοδο υπό διαμόρφωση.