H Renault αναβιώνει το θρυλικό minivan Estafette-πότε έρχεται στην αγορά

Η γαλλική εταιρεία ανατρέχει στο παρελθόν για να αντλήσει έμπνευση για το αμιγώς ηλεκτρικό επαγγελματικό του μέλλοντος και ετοιμάζεται να αναβιώσει το θρυλικό Estafette, το οποίο και θα κυκλοφορήσει άμεσα.

Renault Estafette Concept
Renault Estafette Concept
Renault Estafette Concept
Renault Estafette Concept
Renault Estafette Concept
Renault Estafette Concept
Renault Estafette Concept
Renault Estafette Concept
Renault Estafette Concept

Μοιάζει σαν ένα κουτί με ρόδες, όμως το Estafette Concept, δίνει μια πρόγευση για το πώς θα μπορούσαν να μοιάζουν τα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα της Renault. Και ναι, μπορεί να σου ακούγεται παράξενη ως επιλογή ονόματος, αλλά προέρχεται από ένα minivan της Renault που παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1959.

Διαβάστε Επίσης

Το σύγχρονο Estafette, δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του νέου ομίλου Flexis, ο οποίος είναι μια κοινοπραξία μεταξύ της Renault και της Volvo (μεταξύ άλλων), και σε δύο χρόνια που θα ξεκινήσει η παραγωγή του, θα είναι το πρώτο όχημα που θα χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα "FlexEVan” της γαλλικής μάρκας.

Renault Estafette Concept

Ενδεικτικά, έχει παρόμοιες διαστάσεις με το Kangoo, αν και το πλάτος και το ύψος του δίνουν μια αρκετά ξεχωριστή εμφάνιση. Όμως, παρά τη φαινομενικά ιδιαίτερη διάταξη, το νέο Estafette διαθέτει παρόμοιους χώρους με το κατά πολύ μεγαλύτερο Trafic. Κάτι που μεταφράζεται σε άριστη εκμετάλλευση χώρων.

Εντυπωσιακή σχεδίαση

Η ίδια η σχεδίαση είναι σίγουρα εντυπωσιακή. Τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα που παραπέμπουν στο πρωτότυπο, μια έντονα κεκλιμμένη γραμμή καπό και μια μεγάλη μάσκα τοποθετημένη ανάμεσα στους ρετροφουτουριστικούς προβολείς ομίχλης. Τα πίσω φώτα έχουν επίσης φλας που παραπέμπουν σε βέλη, ενώ το παρμπρίζ διαθέτει πολύ λεπτές κολόνες για καλύτερη ορατότητα.

Renault Estafette Concept

Όλα αυτά προφανώς έχουν γίνει στο όνομα της χρηστικότητας. Οι συρόμενες πόρτες, για παράδειγμα, διαθέτουν έναν εύχρηστο μηχανισμό που έχει σκοπό να μειώσει την καταπόνηση των χεριών σας. Στη συνέχεια, υπάρχει το πίσω μέρος, που διαθέτει ένα άνοιγμα που παραπέμπει σε παντζούρι αντί για πόρτα. Και το οποίο υποτίθεται πως καθιστά τη φόρτωση/εκφόρτωση λιγότερο δύσκολη.

Renault Estafette Concept

Η ίδια φιλοσοφία επικρατεί και στο εσωτερικό, όπου ένα ενιαίο περιστρεφόμενο κάθισμα βλέπει διάφορες οθόνες, όπως μια οθόνη 7 ιντσών για τον οδηγό, μια μονάδα infotainment 12 ιντσών και δύο κάθετους ψηφιοποιημένους εξωτερικούς καθρέφτες 10 ιντσών.

Φωτεινό εσωτερικό

Μια σειρά από μικρότερες οθόνες που εμφανίζουν widgets είναι επίσης τοποθετημένες για να κάνουν τη ζωή του οδηγού ευκολότερη. Ή πιο διασκεδαστική, ανάλογα με τα widgets.

Renault Estafette Concept

Υπάρχουν επίσης πολλές θήκες και αποθηκευτικοί χώροι, καθώς και πολλά κίτρινα διακοσμητικά στοιχεία στην προσπάθεια να δημιουργηθεί ένα κατά το δυνατόν ευχάριστο εσωτερικό.

Το λογισμικό παίζει επίσης σημαντικό ρόλο σε κάθε σύγχρονο αυτοκίνητο και το Estafette, θα έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο.

Ο Philippe Divry, ο διευθύνων σύμβουλος της Flexis, δήλωσε: "Το Estafette Concept είναι το πρώτο παράδειγμα για το πώς θα μοιάζουν τα ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα στο μέλλον: σχεδιασμένα με σκοπό την οδήγηση στις πόλεις, συμπαγή, συνδεδεμένα και κατασκευασμένα για πλήρως βιώσιμες υπηρεσίες διανομής”.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network