
Η Mercedes-AMG σκοπεύει να επεκταθεί στην αγορά επιδόσεων, όπως αναφέρει η ίδια η εταιρεία. Αυτό θα περιλαμβάνει, σύμφωνα με τα όσα δηλώνει, την "έντονη ανανέωση" ολόκληρης της γκάμας μοντέλων της από το επόμενο έτος, καθώς και τη "στρατηγική εξέλιξη του χαρτοφυλακίου της".
Αν θα επιχειρούσαμε μια ελεύθερη μετάφραση στη "γλώσσα" των απανταχού φίλων των αυτοκινήτων, αυτό σημαίνει πως έρχεται ακόμη ένας V8.
Μάλιστα, η AMG αναφέρει ότι η στρατηγική εξέλιξη του χαρτοφυλακίου της θα περιλαμβάνει και έναν επόμενης γενιάς, υπερσύγχρονο και εξηλεκτρισμένο V8. Αυτή είναι και η μοναδική σχετική πληροφορία προς το παρόν.

Η λέξη "εξηλεκτρισμένο" εγείρει ερωτήματα σχετικά με το αν ο νέος V8 θα είναι plug-in υβριδικός ή όχι, ενώ παραμένει ασαφές αν πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο σύνολο ή για εξέλιξη του ήδη υπάρχοντος υβριδικού V8. Ο κινητήρας αυτός, που ήδη τοποθετείται στις ταχύτερες εκδόσεις των AMG GT και SL, συνδυάζει έναν biturbo κινητήρα 4.0 λίτρων, με έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία, προσφέροντας την εντυπωσιακή απόδοση των 805 ίππων.
Η AMG ανακοίνωσε επίσης την εξέλιξη "υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικών μοντέλων, βασισμένων στην πλατφόρμα AMG.EA", η οποία είναι ειδικά σχεδιασμένη για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων με μεγάλη ισχύ.
Στα πλάνα και μικρή G-Class
Όσον αφορά τη δημοφιλή σειρά G-Class, η Mercedes επιβεβαίωσε ότι ετοιμάζεται μια μικρότερη έκδοση του θρυλικού μοντέλου. Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes, Ola Kallenius, είχε δηλώσει το 2023 ότι αυτή η "μικρή G" θα είναι αρκετά ικανή και "άμεσα αναγνωρίσιμη".
Ωστόσο, προς το παρόν, οι λάτρεις του μοντέλου βρίσκονται ακόμη εν αναμονή.
Σε μια κίνηση που παραπέμπει στην πρόσφατη "στροφή" της Audi προς τη λογική του συνετού σχεδιασμού, η Mercedes ανακοίνωσε ότι θα εφαρμόσει έναν "συνεκτικό, καθετοποιημένο σχεδιασμό" σε όλη την γκάμα της, έτσι ώστε οι πελάτες να επιλέγουν απλώς το μοντέλο που επιθυμούν και στη συνέχεια να διαλέγουν το σύστημα κίνησης, είτε πρόκειται για βενζίνη είτε για ηλεκτρισμό.
Τέλος, η Mercedes ανακοίνωσε την παρουσίαση μιας νέας αμιγώς ηλεκτρικής E-Class, ενώ θα ακολουθήσει και μια νέα CLA, η οποία θα είναι διαθέσιμη τόσο ως αμιγώς ηλεκτρική όσο και ως υβριδική. Τέλος, σε επιλεγμένες αγορές, η Mercedes θα συνεχίσει να προσφέρει 12κύλινδρους κινητήρες.