Η νέα Mercedes-AMG PureSpeed δεν είναι άλλο ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής. Είναι ένα ιδιαίτερο project ενός αυστηρά διθέσιου και πλήρους ανοιχτού μοντέλου που θα παραχθεί σε μόλις 250 αντίτυπα και αποτελεί το πρώτο μέλος μιας ιδιότυπης γκάμας με την ονομασία Mercedes Mythos.
Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του PureSpeed σε συνδυασμό με τον V8 Biturbo της AMG συνιστούν ένα μοντέλο μοναδικό που αποτίει φόρο τιμής στην παράδοση της Mercedes στον μηχανοκίνητο αθλητισμό αλλά και μια κατασκευή που όμοια της δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά.
Ο σχεδιασμός του μοντέλου είναι εμπνευσμένος από το hypercar Mercedes-AMG ONE. Χαρακτηρίζεται από μια χαμηλή σιλουέτα με μακρύ καπό προσαρμοσμένη σε ένα αμάξωμα με αεροδυναμικά στοιχεία από τα οποία απουσιάζουν η οροφή και το παρμπρίζ.

Το αυτοκίνητο πατά σε ζάντες 21 ιντσών με ανισομεγέθη ελαστικά μπροστά-πίσω (275/35 με 305/30) και έχει σύστημα HALO στη θέση των μπροστινών κολόνων που δεν υπάρχουν.
Το σύστημα HALO αποτελεί μέρος κάθε μονοθεσίου της F1 από το 2018 και ο ρόλος του είναι η προστασία του οδηγού και τους συνοδηγού σε περίπτωση ατυχήματος. Το σύστημα προστασίας από ανατροπή διαθέτει επίσης δύο άκαμπτες μπάρες που κρύβονται κάτω από τα αεροδυναμικά πτερύγια.

Η εταιρεία έχει εξελίξει δύο αεροδυναμικά κράνη με σύστημα ενδοεπικοινωνίας για τους επιβάτες καθώς το PureSpeed μπορεί να αναπτύξει τελική ταχύτητα έως 315 χλμ./ώρα, και όπως καταλαβαίνεται χωρίς παρμπρίζ, κανείς δεν μπορεί να αντέξει τη ροή του αέρα έστω και για λίγο. Είναι σα να βρίσκεσαι πάνω σε μια supersport μοτοσυκλέτα χωρίς κράνος.
Γονίδια από το motorsport
Η Mercedes-AMG PureSpeed διαθέτει ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα και ενεργό σύστημα διεύθυνσης στον πίσω άξονα. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα λειτουργούν με ταχύτητες πάνω από 80 χλμ./ώρα ενώ το ενεργό πίσω σύστημα διεύθυνσης στρίβει σε αντίθετη κατεύθυνση τους πίσω τροχούς – σε σχέση με τους μπροστινούς – για ταχύτητες κάτω των 100 χλμ./ώρα και προς την ίδια κατεύθυνση σε ταχύτητες άνω των 100 χλμ./ώρα.

Από την άλλη, το στάνταρ σύστημα πέδησης AMG είναι υψηλής απόδοσης και αποτελείται από κεραμικά φρένα. Εντυπωσιάζει με τις μικρές αποστάσεις πέδησης, την ευαίσθητη απόκριση και την υψηλή σταθερότητα - ακόμη και υπό ακραία φορτία. Οι 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και οι μονοπίστονες (πλευστές) δαγκάνες πίσω διατίθενται σε μαύρο χρώμα με λευκά λογότυπα AMG.
Στον τομέα των αναρτήσεων υπάρχει το κορυφαίο σύστημα AMG ACTIVE RIDE CONTROL με ημιενεργά αμορτισέρ με υδραυλική λειτουργία που αντισταθμίζουν τις κινήσεις κύλισης σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Φυσικά για μεγαλύτερη πρόσφυση υπάρχει και το σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+.

Κάτω από το καπό γουργουρίζει ένας V8 biturbo κινητήρας AMG 4,0 λίτρων με μέγιστη ισχύ 585 ίππων και μέγιστη ροπή στα 800 Nm. Μαζί κι ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG SPEEDSHIFT MCT 9G και κάπως έτσι έρχονται τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα.
Το PureSpeed βασίζεται στην αρχιτεκτονική των σπορ αυτοκινήτων της Mercedes-AMG. Το πλαίσιο είναι αυτοφερόμενο και έχει κατασκευαστεί από αλουμίνιο ενώ στο αμάξωμα υπάρχουν τμήματα από μαγνήσιο, ανθρακονήματα και χάλυβα υψηλής αντοχής.

Για την προστασία του αυτοκινήτου από δυσμενείς καιρικές συνθήκες, όπως βροχή ή καταιγίδες, διατίθεται στάνταρ ένα προστατευτικό κάλυμμα καιρού, για όταν βρίσκεται σταθμευμένο. Απλώνεται πάνω από το εσωτερικό και στερεώνεται στους θόλους των τροχών με τον παραδοσιακό τρόπο. Κάθε πελάτης λαμβάνει επίσης ένα ειδικό εσωτερικό κάλυμμα για τα καθίσματα και τις επενδύσεις στην καμπίνα.
Ένα σημείο αναφοράς στο εσωτερικό είναι το αναλογικό ρολόι που έχει σχεδιαστεί κατά παραγγελία από την IWC Schaffhausen. Είναι τοποθετημένο σε περίοπτη θέση στη μέση του ταμπλό σε ένα περίβλημα σε σχήμα σταγόνας σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα πάνω σε μια βάση από ορατό ανθρακονήματα. Η βάση του ρολογιού διαθέτει μια εξελιγμένη σχεδίαση που κάνει το ρολόι να φαίνεται πως αιωρείται.

Το ηχοσύστημα είναι το κορυφαίο Burmester High-End 3D Surround Sound System με 15 ηχεία και ισχύ συστήματος 1.170 watt που προσφέρει μια αυθεντική ηχητική εμπειρία παρόμοια με εκείνη ενός "καλοκαιρινού υπαίθριου φεστιβάλ”, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εταιρεία.
Τέλος, μια κονκάρδα στην κεντρική κονσόλα γράφει "1 από 250” για να υποδηλώνει ότι το μοντέλο ανήκει στην αυστηρά περιορισμένη σειρά Mythos.