Η Tesla απέκτησε απίθανη brand ambassador-έγινε viral στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Tesla αποκτά brand ambassador και μόλις δείτε ποια είναι θα παραδεχθείτε το τμήμα marketing της φίρμας ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Tesla Model 3 Performance Highland 2024

Η Tesla προχώρησε σε μια ενδιαφέρουσα κίνηση, υπογράφοντας την Κορεάτισσα Ολυμπιονίκη Kim Ye-ji ως την πρώτη brand ambassador στην μέχρι στιγμής ιστορία της μάρκας.

Η Kim δήλωσε στο δελτίο τύπου που ανακοίνωσε τη συνεργασία, ότι ελπίζει να "μεταφέρει ένα θετικό μήνυμα μαζί με την Tesla" και ότι είναι "πολύ ενθουσιασμένη" που θα συνεργαστεί με την αμερικανική εταιρεία.

Ωστόσο, αρκετοί θα συμφωνήσουν πως πρόκειται για μια κάπως ασυνήθιστη κίνηση από πλευράς Tesla, η οποία εδώ και καιρό είναι αντίθετη με τέτοιου είδους διαφημιστικές καμπάνιες. Αυτές περιλαμβάνουν προφανώς και τους πρεσβευτές της μάρκας, οι οποίοι δεν αποτελούσαν μέρος της στρατηγικής της εταιρείας στο παρελθόν.

Η Tesla έχει λάβει μεγάλη δημοσιότητα από διασημότητες που επιλέγουν να αποκτήσουν μοντέλα της εταιρείας. Κάποια στιγμή, ο ράπερ Snoop Dogg είχε ζητήσει μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ένα δωρεάν Tesla από τον ίδιο τον Elon Musk, για να λάβει απάντηση από τον CEO της Tesla πως "όλοι πληρώνουν το ακριβές κόστος ενός Tesla, συμπεριλαμβανομένου και εμού".

Διαβάστε Επίσης

Η αυτοκινητοβιομηχανία φαίνεται να βρίσκει στο πρόσωπο της Kim την ευκαιρία να προωθήσει τη βιωσιμότητα, χρησιμοποιώντας μια γνωστή προσωπικότητα. Σύμφωνα με δημοσίευμα στην Κορέα, ο οργανισμός που συνέστησε τη συνεργασία, δήλωσε ότι αυτή θα είναι "μια ουσιαστική δραστηριότητα που συνδέει ένα βιώσιμο μέλλον με τον αθλητισμό".

Η Κιμ έγινε viral κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, όπου κέρδισε το ασημένιο μετάλλιο στο αγώνισμα της σκοποβολής γυναικών. Έχει πάρει ρόλο ως δολοφόνος σε μια επερχόμενη κορεατική ταινία και έχει συγκεντρώσει αρκετούς οπαδούς που την ακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ωστόσο, είναι πολύ ενδιαφέρον να βλέπουμε την Tesla να προχωρά σε μια τέτοιου είδους συνεργασία, ειδικά από τη στιγμή που έχει επιμείνει ιδιαίτερα στο να επενδύει χρήματα στην έρευνα και την ανάπτυξη, αντί για διαφημίσεις. Όπως φαίνεται όμως, κάθε κανόνας έχει την εξαίρεσή του.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network