Θυμάστε τι είχε συμβεί πριν από περίπου έναν χρόνο, όταν τα πρώτα Tesla Cybertruck άρχισαν να κυκλοφορούν στους δρόμους; Με τη λίστα αναμονής να φτάνει κάποιους μήνες και τον θόρυβο που είχε δημιουργηθεί γύρω από το ηλεκτρικό pick-up να αυξάνει κατακόρυφα τη δημοφιλία του, κάποιοι σκέφτηκαν να επωφεληθούν πουλώντας άμεσα το αυτοκίνητο που μόλις είχαν παραλάβει. Κάποιοι μάλιστα δεν δίαστασαν να βγάλουν το Cybertruck τους ακόμη και σε δημοπρασία.
Η συνέχεια τότε γράφτηκε στις δικαστικές αίθουσες, με την Tesla να μηνύει πελάτες της και να περιλαμβάνει όρο στα συμβόλαια αγοράς του Cybertruck, πως ο κάτοχός του απαγορεύεται να το πουλήσει αν δεν συμπληρωθεί ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αγορά του. Κάτι ανάλογο συμβαίνει σήμερα με την Ferrari Purosangue στις ΗΠΑ.
Όπου ένας αντιπρόσωπος της Ferrari στο Τέξας, μήνυσε έναν πελάτη επειδή πούλησε το ιταλικό SUV που είχε στην κατοχή του. Συγκεκριμένα, η Ferrari of Houston προσφεύγει στα δικαστήρια κατά του πρώην ιδιοκτήτη της Purosangue, Todd Carlson, επειδή παραβίασε το συμβόλαιο που έδινε προτεραιότητα στον έμπορο σε περίπτωση πώλησης του αυτοκινήτου.
Υπήρχε όρος στο συμβόλαιο
Σύμφωνα με την αγωγή που κατατέθηκε στο Περιφερειακό Δικαστήριο, ο αντιπρόσωπος υποστηρίζει πως ο Carlson υπέγραψε ένα συμβόλαιο όταν έδωσε την προκαταβολή για το αυτοκίνητο, που περιελάμβανε αυστηρούς κανόνες σχετικά με την αλλαγή ιδιοκτησίας της Purosangue.
Στους όρους του συμβολαίου, αναφέρεται πως ο Carlson συμφώνησε να δώσει στη Ferrari of Houston προτεραιότητα αν ήθελε να πουλήσει το αυτοκίνητό του μέσα σε 18 μήνες από την παραλαβή του τον Ιούνιο του 2024.
Με τη λίστα αναμονής να φτάνει τα δύο χρόνια, ο αντιπρόσωπος δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να βρει νέο πελάτη για την Purosangue, αν και είναι λογικό να υποθέσει κανείς ότι θα ήθελε να πληρώσει στον Carlson λιγότερα από όσα θα μπορούσε να πιάσει πουλώντας την ο ίδιος σε κάποιον ιδιώτη.
Το συμβόλαιο όριζε επίσης ότι αν ο Carlson αθετούσε τη συμφωνία και πουλούσε την Purosangue σε κάποιον άλλο εκτός του αντιπροσώπου μέσα στον πρώτο ενάμιση χρόνο, θα ήταν υποχρεωμένος να πληρώσει στη Ferrari of Houston το κέρδος που αποκόμισε και να καλύψει τα νομικά της έξοδα.
Η υπόθεση δεν έχει εκδικαστεί ακόμη, αλλά φαίνεται ο νόμος να είναι με το μέρος της Ferrari.