Μιλώντας σε βρετανικό περιοδικό, ο διευθύνων σύμβουλος της AMG, Michael Schiebe, φάνηκε ιδιαίτερα σίγουρος ότι οι πελάτες της εταιρείας δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να μεταπηδήσουν από έναν μεγάλο V8 κινητήρα σε έναν ηλεκτρικό.
"Οι πελάτες που ήρθαν στη μάρκα λόγω του V-8 δεν ήρθαν επειδή ήθελαν απλώς να έχουν έναν μεγάλο κινητήρα. Ήρθαν επειδή τους άρεσε η τεχνολογία που βάλαμε στο αυτοκίνητο. Έτσι, όταν πρόκειται για την ηλεκτρική οδήγηση, είμαι αρκετά σίγουρος ότι θα πέσουν με τα μούτρα σε αυτή τη νέα τεχνολογία, επειδή έχουν εμπιστοσύνη πως θα η πιο σύγχρονη και προωθημένη που θα μπορούσαν να βρουν στην αγορά".
Ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, ο κινητήρας V-8 δεν πρόκειται να πεθάνει σύντομα. Η AMG θα εξακολουθήσει να τον έχει σε νέα μοντέλα της Mercedes. Ένα πρόσφατο κατασκοπευτικό βίντεο δείχνει ότι η CLE63 θα μπορούσε να είναι η επόμενη στη σειρά που θα λάβει έναν V-8. Αν και δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία πωλήσεων για την C63, οι μαζικές εκπτώσεις στη Γερμανία δείχνουν ότι δεν είναι δημοφιλής.
Η C63 δεν είναι η μόνη AMG που χάνει τον V8 κινητήρα της, αφού και η GLC63 έχει εγκαταλείψει τη μονάδα των 4,0 λίτρων twin-turbo. Επιπλέον, η Mercedes έχει ήδη ανακοινώσει ότι η επόμενη E63 δεν θα έχει 8 κυλίνδρους.
Η εταιρεία δεν έχει μόνο λανσάρει αρκετά PHEV υψηλών επιδόσεων, αλλά αναπτύσσει επίσης μια ειδική πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η αρχιτεκτονική AMG.EA βρίσκεται αρκετά χρόνια στα σκαριά και ως φαίνεται ένα αμιγώς ηλεκτρικό supercar βρίσκεται υπό εξέλιξη.
Η AMG έχει ήδη αποκλείσει να κάνει άλλο ένα hypercar με κινητήρα F1 που θα ακολουθήσει το One, λόγω των ολοένα και αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων. Στα χαμηλότερα κλιμάκια και στην τεράστια γκάμα μοντέλων της Mercedes, υπάρχουν ακόμα πολλά εξακύλινδρα και οκτακύλινδρα μοντέλα. Ακόμα κι ένας V-12 κινητήρας που εφοδιάζει την Maybach S-Class.
Σε γενικές γραμμές, ο V8 κινητήρας δεν έχει χάσει ακόμα το έρεισμα του στην αγορά, αν και οι επιλογές εφαρμογής του σε νέα μοντέλα ολοένα και λιγοστεύουν.