Όπως και το αδελφάκι του, το Honda Civic Type R, το Acura Integra Type S έχει αποδείξει ότι είναι μια σταθερή απόδοση και σαφώς πρόθυμη να δώσει στους ιδιοκτήτες περισσότερα περιθώρια εξατομίκευσης, η Acura έχει παρουσιάσει μια σειρά εξαρτημάτων που επικεντρώνονται στον δρόμο και την πίστα και τα οποία μπορεί να προσφέρει στο κοινό με το Integra Type S HRC Prototype.
Τα ειδικά εξαρτήματα, που κάνουν το ντεμπούτο τους κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Αυτοκινήτου του Monterey, έχουν αναπτυχθεί με τη βοήθεια των μηχανικών της Honda Racing Corporation (HRC) και αντλούν έμπνευση από στοιχεία του αγωνιστικού Integra Type S TCX.
Περιέργως, η Acura τα περιγράφει μόνο ως "πιθανά" εξαρτήματα που θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν στο μέλλον. Αλλά αν κρίνουμε από την επιτυχία που έχουν τα αντίστοιχα "ειδικά εξαρτήματα" του Civic Type R στον υπόλοιπο κόσμο, δεν υπάρχει λόγος να μην κυκλοφορήσουν και στην Αμερική.
Τα μέρη ξεκινούν από το αεροδυναμικό μέτωπο. Ένα ανανεωμένο μπροστινό τμήμα προσθέτει στην ήδη επιθετική εμφάνιση του sedan με νέο προφυλακτήρα και splitter που έρχεται σε αντίθεση με το φωτεινό Indy Yellow Pearl χρώμα.
Οι αεραγωγοί ψύξης έχουν επίσης μεγαλώσει, το καπό διαθέτει μια σειρά από επιπλέον αεραγωγούς και η Acura έχει τοποθετήσει ένα σετ από σφυρήλατες ζάντες 19 ιντσών με ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R. Τα αλουμινένια σήματα HRC που έχουν φτιαχτεί κατά παραγγελία προσθέτουν λίγη έξτρα φινέτσα.
Ενώ το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου είναι εντυπωσιακό, το πίσω μέρος είναι ακόμα πιο εξωφρενικό. Περιλαμβάνει μια πανύψηλη πίσω πτέρυγα από ανθρακονήματα με ορθοστάτες αλουμινίου. Υπάρχουν επίσης πολλά ακόμη ανθρακονήματα.
Για παράδειγμα, το αυτοκίνητο διαθέτει καπό από ανθρακονήματα, πίσω πόρτες και μονοκόμματα καθίσματα Recaro bucket. Όπως τα πιο οδηγοκεντρικά σπορ αυτοκίνητα, τα πίσω καθίσματα έχουν εγκαταλειφθεί και στη θέση τους κάθεται ένα ράφι από ανθρακονήματα που μπορεί να υποστηρίξει τέσσερις τροχούς και ελαστικά. Ο κλιματισμός μπορεί επίσης να μην υπάρχει.
Ίσως αυτό που είναι πιο εντυπωσιακό στο πρωτότυπο είναι ότι η Acura έχει πασπαλίσει λίγη μαγική σκόνη κάτω από το καπό. Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος των 2,0 λίτρων αποκτά μεγαλύτερο intercooler, διπλά ψυγεία λαδιού και ρυθμισμένη, ελαφριά catback εξάτμιση. Δυστυχώς, δεν έχουν αναφερθεί στοιχεία ιπποδύναμης ή ροπής.
Περαιτέρω προσθήκη στις επιδόσεις του αυτοκινήτου είναι τα coilovers, μια ρυθμιζόμενη πίσω αντιστρεπτική μπάρα και ρυθμιζόμενες πλάκες κάμπερ εμπρός και πίσω. Τα νέα φρένα, συμπεριλαμβανομένων των μπροστινών διμερών ρότορων 15 ιντσών και των εξαπίστονων δαγκάνων της Brembo, συμπληρώνουν τις τροποποιήσεις του κινητήρα και της ανάρτησης. Υπάρχουν ακόμη μεγαλύτεροι αεραγωγοί για να διατηρούνται τα φρένα ωραία και δροσερά.
"Τα ανταλλακτικά επιδόσεων HRC είναι μια συναρπαστική ιδέα που επικεντρώνεται στην οικοδόμηση μιας ισχυρότερης σύνδεσης με τους λάτρεις της Acura και της Honda που είναι πρόθυμοι να αποκτήσουν πρόσβαση στην αποκλειστική αγωνιστική μηχανική της HRC για να ενισχύσουν την εμπειρία οδήγησης επιδόσεων", δήλωσε ο ανώτερος αντιπρόεδρος της Honda Racing Corporation USA, Jon Ikeda. "Κάθε προδιαγραφή του πρωτότυπου Acura Integra Type S HRC φωνάζει επιδόσεις. Τα πάντα είναι λειτουργικά - αν δεν προσθέτουν επιδόσεις, δεν υπάρχουν στο αυτοκίνητο".