Αυτή είναι η ανανεωμένη Toyota GR Corolla-τι έχει αλλάξει

Η Toyota παρουσίασε την ανανεωμένη GR Corolla που πλέον διαθέτει αυτόματο κιβώτιο και βελτιωμένη οδική συμπεριφορά, χάρη σε μια σειρά από παρεμβάσεις.

Toyota GR Corolla MY2025
Toyota GR Corolla MY2025
Toyota GR Corolla MY2025
Toyota GR Corolla MY2025
Toyota GR Corolla MY2025
Toyota GR Corolla MY2025
Toyota GR Corolla MY2025
Toyota GR Corolla MY2025

Γνωρίζαμε ότι θα έρθει, την περιμέναμε και πλέον, είμαστε στην ευχάριστη θέση να την υποδεχτούμε. Ο λόγος για την ανανεωμένη Toyota GR Corolla, που για το MY2025 έρχεται με κάποιες αλλαγές που θα την κάνουν ακόμη πιο ελκυστική.

Διαβάστε Επίσης

Η τάση σε κάποια μοντέλα υψηλών επιδόσεων με σπορ χαρακτηριστικά, είναι να εμπλουτίζουν τις εκδόσεις τους με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων. Η GR Corolla όμως αποτελεί την εξαίρεση, καθώς στην ανανεωμένη της εκδοχή, είναι εξοπλισμένη με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, μια κίνηση που θα βοηθήσει στη διεύρυνση του πελατολογίου της.

Toyota GR Corolla MY2025

Το 8τάχυτο, γνωστό ως Gazoo Racing Direct Automatic Transmission (DAT), είναι το ίδιο που προστέθηκε στη γκάμα του GR Yaris νωρίτερα τη φετινή χρονιά. Μια βασική διαφορά μεταξύ αυτού του κιβωτίου ταχυτήτων και εκείνων που βρίσκονται στις GR Supra και GR 86, είναι ότι αντί να βασίζει τις αλλαγές ταχυτήτων στην επιβράδυνση, τη δύναμη g και την ταχύτητα, το DAT ανιχνεύει την ένταση του φρεναρίσματος και του πατήματος γκαζιού, προκειμένου να κάνει την τέλεια αλλαγή.

Αύξηση της ροπής

Είναι ενδιαφέρον ότι το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έχει παρόμοιες σχέσεις μετάδοσης με το τυπικό 6τάχυτο μηχανικό, ενώ έχει το δικό του σύστημα ψύξης για να διατηρείται πάντοτε στην ιδανική κατάσταση. Η Toyota θα προσφέρει επίσης ένα σύστημα πρόσθετης ψύξης προαιρετικά στα μοντέλα Premium και στάνταρ στις εκδόσεις Premium Plus.

Toyota GR Corolla MY2025

Σύμφωνα με την Toyota όμως, οι αναβαθμίσεις δεν σταματούν εδώ αλλά περιλαμβάνουν και την ενίσχυση της απόδοσης. Η πιο προφανής από αυτές, είναι η αύξηση της ροπής από 370 σε 400 Nm, την ώρα που η απόδοση των 300 ίππων από τον υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο κινητήρα των 1.6 λίτρων έχει διατηρηθεί.

Ένα σύστημα Launch Control είναι επίσης στάνταρ στα μοντέλα DAT, αν και η Toyota δεν έχει ανακοινώσει τιμή επιτάχυνσης για την ανανεωμένη GR Corolla. Οι μηχανικοί της πάντως, έχουν κάνει τα πάντα ώστε να βελτιώσουν κι άλλο την οδική συμπεριφορά του ιαπωνικού hot hatch.

Αλλαγές στην ανάρτηση

Toyota GR Corolla MY2025

Νέα ελατήρια έχουν προστεθεί στην μπροστινή και πίσω ανάρτηση για τη μείωση του φαινομένου της ανύψωσης του εσωτερικού τροχού (κατά την γρήγορη οδήγηση σε κλειστές στροφές), ενώ έχουν γίνει βελτιώσεις στα πίσω πηνία και τους σταθεροποιητές. Τέλος, το σημείο τοποθέτησης της πίσω ανάρτησης έχει αλλάξει ώστε να μειωθεί το φαινόμενο της βύθισης του πίσω μέρους του αυτοκινήτου κατά την βίαιη επιτάχυνση.

Σε επίπεδο σχεδίασης οι αλλαγές είναι περιορισμένες, και περιλαμβάνουν έναν επανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα που βελτιώνει την ψύξη του κινητήρα και ενσωματώνει μεγάλους αεραγωγούς φρένων. Το εσωτερικό είναι σχεδόν το ίδιο, με εξαίρεση την προσθήκη κάποιων νέων επενδύσεων.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network