Αν είσαι κάτοχος της τελευταίας BMW M2, αλλά θεωρείς την ισχύ της κάπως μικρή και την εμφάνισή της σχετικά διακριτική, ίσως η λύση στο πρόβλημά σου να είναι το κιτ μετατροπής της Autoid με έδρα το Chelmsford. Το "TR87" είναι η κωδική ονομασία που αφορά το εν λόγω κιτ και υπόσχεται να κάνει την Μ2 αισθητά ταχύτερη.
Αν και εξακολουθεί να τροφοδοτείται από τον 6κύλινδρο σε σειρά twin-turbo, πλέον αποδίδει 586 ίππους (+126) και 664 Nm (+114) ροπής. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είναι ταχύτερη κατά ένα σχεδόν δευτερόλεπτο στην επιτάχυνση 0-100 km/h, η οποία ολοκληρώνεται σε 3.2 δευτερόλεπτα (4,1), με την τελική ταχύτητα όμως να παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h.
Στην υπηρεσία βοήθειας για τη διαχείριση της έξτρα δύναμης, το κιτ περιλαμβάνει μπόλικα αεροδυναμικά αξεσουάρ από ανθρακονήματα, που σύμφωνα με την Autoid δημιουργούν επιπλέον κάθετη δύναμη 108 κιλών σε ταχύτητα 200 km/h, σε συνδυασμό με μια ενεργή πίσω πτέρυγα.
Αρκετές αισθητικές παρεμβάσεις
Το ίδιο το κιτ υποστηρίζεται ότι αποτελεί έναν "φόρος τιμής” στην F87 M2 CS του παρελθόντος και περιλαμβάνει διαφορετική σχεδίαση στον μπροστινό προφυλακτήρα, τις πλαϊνές ποδιές και το πίσω splitter. Επιπλέον, η εξάτμιση της Milltek μπορεί να εξακολουθεί να έχει τέσσερις απολήξεις, όμως υπόσχεται πιο μπάσο ήχο.
Κάτω από το εξαιρετικά μυώδες αμάξωμα, το TR87 θα διαθέτει επίσης ένα ρυθμιζόμενο κιτ ανάρτησης, το οποίο όχι μόνο χαμηλώνει το ύψος του αυτοκινήτου, αλλά υποστηρίζεται ότι βελτιώνει και τον έλεγχο του αμαξώματος. Αποτελεί μέρος του "Πακέτου Χειρισμού” της Autoid, το οποίο περιλαμβάνει επίσης νέα ελατήρια και ρυθμιζόμενη γωνία κάμπερ. Την εικόνα ολοκληρώνει ένα σετ ελαστικών επιδόσεων Yokohama AD08.
Αν λοιπόν πιστεύεις ότι το M2 χρειάζεται όλα τα παραπάνω, το συνολικό κόστος για την απόκτησή τους ανέρχεται σε περίπου 20.000 ευρώ. Η αναβάθμιση του κινητήρα κοστίζει 15.000 ευρώ και το "Πακέτο Χειρισμού” άλλες 5.000 ευρώ.