Όταν η Koenigsegg ανακοίνωσε ότι εξελίσσει μια 3κύλινδρη έκδοση του πρώτου 4θέσιο μοντέλου της, το πελατολόγιο της σοκαρίστηκε και όχι μόνο αυτοί. Για έναν κατασκευαστή αυτοκινήτων υπέρ-υψηλών επιδόσεων φαντάζει ως μεγάλη απόκλιση να ανακοινώνεις πως από τον V8 κινητήρα της Gemera θα πας σε έναν ταπεινό δίλιτρο με τρεις κυλίνδρους.
Τελικά, ήταν τόσο μικρό το ενδιαφέρον για την 3κύλινδρη έκδοση του Gemera όπου η εταιρεία κατάφερε να τους πείσει να αγοράσουν την κανονική V8 έκδοση αντ' αυτού. Βεβαίως, η εταιρεία δια στόματος του Christian von Koenigsegg ανακοίνωσε πως δεν εγκαταλείπει τα σχέδια για αυτή την τεχνολογία.
Ουσιαστικά το σχέδιο για το Gemera με μικρό θερμικό κινητήρα ήταν μέρος ενός ισχυρού υβριδικού συστήματος που συνδύαζε έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων με τρεις ηλεκτροκινητήρες που συνδυαστικά θα απέδιδαν 1.700 ίππους.
Το όλο σύστημα πρόωσης θα προσέδιδε στο Gemera επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 1,9'' και τελική ταχύτητα 400 χλμ./ώρα.
Ως εκ τούτου το Gemera θα διατίθεται επί του παρόντος μόνο με τον V8 κινητήρα των 5.0 λίτρων με διπλή υπερτροφοδότηση και απόδοση 2.300 ίππων (με καύσιμο E85).
Η παραγωγή έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει αργότερα μέσα στη χρονιά, με τις παραδόσεις σε πελάτες να ξεκινούν το 2025. Η εταιρεία σχεδιάζει να κατασκευάσει 300 μονάδες από το εντυπωσιακό της supercar.