Η Honda επαναφέρει στην Ευρώπη θρυλικό μοντέλο της

Στο προσεχές Goodwood Festival of Speed η Honda θα παρουσιάσει ένα από τα πιο θρυλικά αυτοκίνητα στην ιστορία της το οποίο επιστρέφει στην αγορά της Ευρώπης.

Honda Prelude 2025
Honda Prelude 2025
Honda Prelude 2025
Honda Prelude 2025
Honda Prelude 2025
Honda Prelude 2025
Honda Prelude 2025
Honda Prelude 2025
Honda Prelude 2025

Η Honda σηματοδοτεί τα 25 χρόνια παρουσίας της στην υβριδική εποχή των αυτοκινήτων με την ευρωπαϊκή πρεμιέρα του Honda Prelude Concept και την επιβεβαίωση ότι το μοντέλο θα επιστρέψει στην παραγωγή για την Ευρώπη μετά την πρώτη δημόσια εμφάνισή του στο Goodwood Festival of Speed από τις 11-14 Ιουλίου. Και δεν θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό!

Διαβάστε Επίσης

Μετά την αποκάλυψη του πρωτότυπου μοντέλου στο Japan Mobility Show πέρυσι, το Prelude είναι έτοιμο να προσφέρει την τέλεια ισορροπία συναρπαστικής οδήγησης και εξαιρετικής αποδοτικότητας – ενσαρκώνοντας τη μακροχρόνια δέσμευση της Honda για εξηλεκτρισμό σε ένα στυλάτο και δυναμικό πακέτο.

Honda Prelude 2025

Το αρχικό Prelude έκανε το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο πριν από 45 χρόνια και εξυπηρέτησε ως μια συναρπαστική, υψηλής απόδοσης βιτρίνα της προηγμένης τεχνολογίας της Honda για πέντε γενιές μέχρι το 2001. Το νέο μοντέλο υπόσχεται να είναι μια αξιοπρεπής επιστροφή για το φημισμένο όνομα, καθώς προσφέρει έναν συναρπαστικό συνδυασμό στυλ και κομψότητας μαζί με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης.

Honda Prelude 2025

Το όνομα "Prelude" όπως κάθε πρελούδιο τοποθετεί το αυτοκίνητο ως προάγγελο μελλοντικών μοντέλων που ενσαρκώνουν τη δέσμευση της Honda για σπορ απόδοση – ένα παράδειγμα της Honda που φέρνει τη "χαρά της οδήγησης" στους πελάτες σε όλη την Ευρώπη.

Honda Prelude 2025

To Honda Prelude θα έχει την βάση του στο Honda Civic ασφαλώς, αλλά σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρείας θα έχει πιο σπορ προσανατολισμό, καθώς θα είναι ένα διθέσιο coupe επιδόσεων. Αυτό σημαίνει πως λογικά θα χρησιμοποιηθεί ο δίλιτρος κινητήρας της Honda που συνδυάζεται με το υβριδικό σύστημα και  αποδίδει 184 ίππους, εκτός αν η Honda επιλέξει κάποια αναβάθμιση στην ισχύ. 

Honda Prelude 2025

Έτσι το Honda Prelude θα είναι επί της ουσίας το μοναδικό coupe της αγοράς με κίνηση στον εμπρόσθιο άξονα, μετά και την παύση της παραγωγής του Audi TT. 

Διαβάστε Επίσης

Ο Tomoyuki Yamagami, επικεφαλής μηχανικός της Honda Motor, δήλωσε: "Το νέο Prelude όχι μόνο σηματοδοτεί το τελευταίο κεφάλαιο της συνεχώς εξελισσόμενης υβριδικής μας ιστορίας, είναι επίσης το προϊόν 25 ετών πρωτοποριακής υβριδικής έρευνας και ανάπτυξης. Εξασφαλίζοντας ότι αυτό το μοντέλο διατηρεί το ‘σπορ’ DNA του συνδυάζοντας τέλεια την αποδοτικότητα και τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνητης οδήγησης με μια συναρπαστική εμπειρία πίσω από το τιμόνι – απελευθερώνοντας τους χρήστες από την καθημερινότητά τους με αυξημένη οδηγική απόλαυση."

Honda Prelude 2025

"Επιπλέον, το Prelude δείχνει τη συνεχιζόμενη σημασία των υβριδικών συστημάτων κίνησης ως μέρος της στρατηγικής εξηλεκτρισμού αυτοκινήτων της Honda – ένα βασικό βήμα προς τη δέσμευσή μας για 100% νέες πωλήσεις οχημάτων να είναι είτε ηλεκτρικά με μπαταρία είτε με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου έως το 2040."

25 Χρόνια υβριδική τεχνολογία Honda 

Φέτος, η Honda γιορτάζει ένα τέταρτο του αιώνα πρωτοποριακής υβριδικής τεχνογνωσίας, μετά την άφιξη του επαναστατικού Insight coupe ως το πρώτο μαζικά παραγόμενο υβριδικό μοντέλο της Ευρώπης το 1999. Έκτοτε, η μάρκα έχει πρωτοπορήσει στην ανάπτυξη της τεχνολογίας υβριδικών συστημάτων κίνησης με βενζινοκινητήρα-ηλεκτροκινητήρα, με μια σειρά μοντέλων που έχουν βοηθήσει τους οδηγούς να κάνουν την πιο ομαλή, βολική και οικονομική μετάβαση σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον.

Διαβάστε Επίσης

Μετά την άφιξη του Insight, η Honda λάνσαρε το Civic IMA το 2003, που συνδύαζε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο (CVT) με έναν 1.3-λίτρων κινητήρα i-VTEC 4-κύλινδρων και έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων για αυξημένη κατανάλωση καυσίμου.

Honda Prelude 2025

Επτά χρόνια αργότερα, το CR-Z παρουσιάστηκε, συνδυάζοντας το μοναδικό παράλληλο υβριδικό σύστημα IMA της Honda με έναν κινητήρα 1.5 λίτρων και χειροκίνητο κιβώτιο, προσφέροντας ιδανική ισορροπία μεταξύ δυναμικών οδηγικών χαρακτηριστικών και οικονομίας καυσίμου.

Το 2011, το Jazz Hybrid συνέχισε να προσφέρει την πρακτικότητα για την οποία ήταν γνωστό – συμπεριλαμβανομένων των "Magic Seats” και 300 λίτρων χώρου αποσκευών – χάρη στη συμπαγή φύση του υβριδικού συστήματος IMA της Honda. Πέντε χρόνια αργότερα, η άφιξη του NSX είδε την εισαγωγή του πιο τεχνολογικά προηγμένου συστήματος υβριδικής κίνησης όλων των τροχών της εποχής στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων.

Honda Prelude 2025

Σήμερα, η κύρια σειρά αυτοκινήτων της Honda είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη, με τα Jazz, Civic, HR-V, ZR-V και CR-V να διατίθενται όλα με υβριδικά συστήματα e:HEV ως στάνταρ. Διαθέτοντας προηγμένα συστήματα μετάδοσης που αλλάζουν αδιάκοπα μεταξύ EV, υβριδικής και κινητήριας κίνησης χωρίς καμία εισροή από τον οδηγό, όλα συνδυάζουν εξαιρετική ευκολία στη χρήση με μια απολαυστική οδηγική εμπειρία, παράλληλα με εξαιρετικά ανταγωνιστική αποδοτικότητα και εκπομπές.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network