Το νέο μοντέλο του δοκιμαστικού σωλήνα Honda Sustaina-C Concept, όπως είναι η πλήρης ονομασία του, δεν παρουσιάστηκε μόνο του. Έρχεται κουστουμάκι με το Pocket Concept: ένα λιλιπούτειο δίτροχο που μπορεί να αποθηκευτεί στο χώρο αποσκευών και να παρέχει λύση στη μικροκινητικότητα.
Ενδιαφέρον έχει το κατασκευαστικό κομμάτι στο νέο πειραματικό της γιαπωνέζικης εταιρείας και όχι το σχεδιαστικό που παραπέμπει στο Honda-e. Τα πάνελ κατασκευάζονται χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένη ακρυλική ρητίνη που προέρχεται από μεταχειρισμένα πίσω φώτα για τη δημιουργία εξωτερικών επιφανειών που δεν απαιτούν βαφή.
Αυτή η κατασκευαστική προσέγγιση θα μπορούσε να μειώσει τις εκπομπές ρύπων κατά την παραγωγή έως και 45%, εν μέρει μέσω των ανακυκλωμένων υλικών που χρησιμοποιούνται αλλά και αφήνοντας τα πάνελ άβαφα, τα οποία μπορεί να αντιπροσωπεύουν έως και το 80% των εκπομπών CO2 σε μια παραδοσιακή γραμμή παραγωγής.
Εκτός από την εντυπωσιακή τους εμφάνιση, τα πάνελ του οχήματος δεν είναι μόνο ανθεκτικά στις ρωγμές και μπορούν να επανέλθουν στο αρχικό τους σχήμα μετά από ελαφρές συγκρούσεις, αλλά προσφέρουν επίσης υψηλό επίπεδο αντοχής στις καιρικές συνθήκες με ελάχιστη φθορά από το ηλιακό φως.
Στο πίσω μέρος, η πρωτότυπη διαφάνεια της ακρυλικής ρητίνης επέτρεψε στην πίσω πόρτα του Honda Sustaina-C Concept να διαμορφωθεί από ένα ενιαίο πάνελ που λειτουργεί σαν οθόνη smartphone.
Η μίνι οθόνη LED έχει σχεδιαστεί για να επικοινωνεί με άλλους χρήστες του δρόμου μέσω απλού κειμένου ή εικόνων, προσφέροντας έτσι μια πιθανή νέα διάσταση για τον εξωτερικό στιλ των μελλοντικών οχημάτων.
Τέλος, η ακρυλική ρητίνη που χρησιμοποιείται ευρέως στο συγκεκριμένο concept καταδεικνύει μια πιθανή προσέγγιση για τη βιώσιμη χρήση πόρων και πρώτων υλών σε μελλοντικά αυτοκίνητα.
Ανεπτυγμένη σε συνεργασία με τη Mitsubishi Chemical, όταν τα μεταχειρισμένα πίσω φώτα προέρχονται από οχήματα που έχουν αποσυρθεί, συνθλίβονται και υφίστανται επεξεργασία, προτού χυτευτούν στα πάνελ του πειραματικού Honda.
Αυτός είναι ένας από τους τρόπους με τους οποίους η Honda επιδιώκει να μειώσει την εξόρυξη πρώτων υλών και να δώσει νέα πνοή στις διαδικασίες ανακύκλωσης με στόχο την δημιουργία μιας κυκλικής αλυσίδας υλικών που θα περνά από όχημα σε όχημα.