Η εξάτμιση της De Tomaso P900 είναι ένα έργο τέχνης

Η περιορισμένης παραγωγής P900 που παρουσιάζεται το ερχόμενο καλοκαίρι, θα διαθέτει έναν κινητήρα V12 που θα φτάνει τις 12.300 σ.α.λ. και έχει μια εντυπωσιακή εξάτμιση.

De Tomaso P900

Η De Tomaso P900 που θα παρουσιαστεί αυτό το καλοκαίρι προορίζεται μόνο για την πίστα και θα έχει ένα σύστημα εξάτμισης τόσο όμορφο, που θα μπορούσε να εκτεθεί σε μουσείο τέχνης. Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που De Tomaso προχώρησε σε ανάρτηση μιας σειράς φωτογραφιών της εξάτμισης του ατμοσφαιρικού V12 στους επίσημους λογαριασμούς της σε Facebook και Instagram.

Η P900 θα χρησιμεύσει ως η έκδοση για πίστα του P72, ενός hypercar με αρκετά ρετρό στοιχεία, το οποίο ετοιμάζεται εδώ και χρόνια και θα φτάσει τελικά στην παραγωγή το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Οι πολλαπλές της εξάτμισης φαίνονται εντελώς συμμετρικές και καταλήγουν σε έναν ενιαίο συλλέκτη που θα οδηγεί σε δύο απολήξεις. Δεν είναι σαφές τι υλικό χρησιμοποιεί η De Tomaso για την εξάτμιση του P900.

De Tomaso P900 engine

Όταν η De Tomaso ανακοίνωσε για πρώτη φορά το P900 στα τέλη του 2022, δήλωσε ότι οι πελάτες θα μπορούν να το επιλέξουν είτε με έναν ατμοσφαιρικό V12 6.2 λίτρων που κατασκευάστηκε από τη γερμανική εταιρεία Capricorn, είτε με έναν V10 προερχόμενο από μονοθέσιο της Formula 1 της Benetton B197 του 1997. Τα hashtags αυτών των teasers αναφέρουν μόνο τον V12, κάτι που θα μπορούσε να σημαίνει ότι ο V10 δεν βρίσκεται πλέον στις επιλογές.

De Tomaso P900 engine


Ότι κι αν ισχύει πάντως, ο V12 εξελίσσεται σε έργο τέχνης. Η De Tomaso λέει ότι θα ζυγίζει μόλις 220 κιλά και θα περιστρέφεται στις 12.300 rpm. Αυτό είναι 200 στροφές υψηλότερα από τον Cosworth V12 του Gordon Murray T.50. Ο κινητήρας θα υποστηρίζει συνθετικό καύσιμο ουδέτερου άνθρακα και η ισχύς θα κατευθύνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός διαδοχικού κιβωτίου ταχυτήτων Xtrac. Θα διαχειρίζεται μια ισχύ 888 ίππων και ένα αμάξωμα βάρους μόλις 900 κιλών.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network