Αυτή είναι η De Tomaso P900 και κοστίζει 2,9 εκατ. ευρώ

P900 γιατί σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι μόλις 900 κιλά και σε λίγο καιρό θα έχει τον πιο ελαφρύ V12 που θα μπορεί να δεχθεί και συνθετικά κάυσιμα

De Tomaso P900
De Tomaso P900
De Tomaso P900
De Tomaso P900
De Tomaso P900
De Tomaso P900
De Tomaso P900
De Tomaso P900
De Tomaso P900
De Tomaso P900
De Tomaso P900

Είσαι δισεκατομμυριούχος που δεν ξόδεψε πρόσφατα ολόκληρη την περιουσία του σε ένα διαστημικό πρόγραμμα ή στην εξαγορά ενός social media; Θέλεις να εντυπωσιάσεις όλους τους άλλους δισεκατομμυριούχους φίλους σου, και μάλιστα γρήγορα; Τότε έχουμε το κατάλληλο αυτοκίνητο για εσένα. Αυτό είναι το De Tomaso P900 -ό,τι θα μπορούσε να επιθυμεί ο ελαφρώς ανασφαλής πλούσιος για να ανεβάσει την αδρεναλίνη του στην πίστα. Είναι σπάνιο: θα κατασκευαστούν μόλις 18. Είναι πολύ ακριβό, με τιμή 2,9 εκατομμύρια ευρώ. 

De Tomaso P900

Η De Tomaso ξανά στο προσκήνιο

Για όποιον έχασε την επανεμφάνιση της ιταλικής μάρκας De Tomaso πριν από μερικά χρόνια -η φίρμα που δημιούργησε την θρυλική De Tomaso Pantera- επανήλθε στο προσκήνιο με το υπεραυτοκίνητο Apollo IE. Τα τελευταία νέα που είχαμε είναι ότι δούλευαν πάνω στο P72 για το δρόμο, ένα V8 supercar με γεύση ρετρό που παρουσιάστηκε στο Goodwood Festival of Speed.

Τώρα τα πράγματα γίνονται πιο ακραία με το P900, το οποίο πήρε το όνομά του από το βάρος των 900 κιλών και την αναμενόμενη απόδοση 900 ίππων του προσαρμοσμένου V12 των 6,2 λίτρων, ο οποίος, σύμφωνα με την De Tomaso, θα περιστρέφεται στις 12.300 στροφές ανά λεπτό! 

De Tomaso P900

Επειδή ο νέος V12 -ο οποίος θα μπορεί να λειτουργεί με συνθετικά καύσιμα- δεν θα είναι έτοιμος μέχρι το 2024, η De Tomaso προσφέρει έναν άλλο κινητήρα για τους ανυπόμονους πλούσιους. Ο κινητήρας που είναι έτοιμος για τοποθέτηση είναι ένας Judd V10, ο οποίος σύμφωνα με την De Tomaso σχετίζεται με τον κινητήρα του μονοθεσίου Benetton B197 F1. Πολύ καλό το υποκατάστατο.

Εννοείται πισωκίνητη η P900

Η ισχύς πηγαίνει μόνο στους πίσω τροχούς μέσω ενός ειδικά σχεδιασμένου κιβωτίου ταχυτήτων Xtrac paddleshift. Οι εκτιμήσεις για τις εκκινήσεις επιτάχυνσης και τους χρόνους γύρου δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, αλλά η De Tomaso λέει ότι το P900 θα είναι ικανό για επιδόσεις κατηγορίας αγωνιστικού αυτοκινήτου LMP -τα οποία πλέον λέγονται LMH (δηλαδή Le Mans Hypercar).

De Tomaso P900

Ο σχεδιασμός είναι τρομερά εντυπωσιακός. Έχει σχεδιαστεί από την ίδια νεανική ομάδα που έφτιαξε το εξίσου εξωφρενικό Apollo IE. Μας είπαν ότι έχει βελτιωθεί σε αεροδυναμική σήραγγα της F1 και όχι στο πίσω μέρος ενός φακέλου, όπως σχεδιάζονται τα hypercars στο γραφείο του Top Gear. 

Γιατί V12; Οι νέοι ιδιοκτήτες της εταιρείας λένε ότι έχουν βρει σχέδια στο αρχείο της De Tomaso που υποδηλώνουν ότι η εταιρεία σχεδίαζε να τα βάλει με τη Ferrari και τη Lamborghini και να κατασκευάσει το δικό της V12, αλλά μόνο ένα πρωτότυπο κατασκευάστηκε πριν το project σταματήσει. Οπότε, υπάρχει η αποκατάσταση ενός ιστορικού λάθους, παράλληλα με τον λόγο "επειδή μπορούμε και θα ακούγεται ωραίο". 

De Tomaso P900

Για τους δισεκατομμυριούχους που θέλουν να είναι ανταγωνιστικοί με άλλους δισεκατομμυριούχους, θα υπάρξει επίσης μια σειρά αγώνων De Tomaso Competizione για το αυτοκίνητο. Η εταιρεία φροντίζει για τους μηχανικούς, την αποθήκευση και τη μεταφορά -το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να εμφανιστείς και να προσπαθήσεις να μην συγκρουστείς με τον κληρονόμο μιας αυτοκρατορίας π.χ. τροφίμων. Πιθανώς γι' αυτό μπορείς επίσης να έχεις μαθήματα αγωνιστικής οδήγησης ως μέρος του πακέτου ιδιοκτησίας.

Best of Network