Γιατί στέλεχος της NVidia λέει "κάπως χαζό" τον όρο SDV

Είναι κάπως χαζός ο όρος SDV; Αυτό είπε ο Danny Shapiro, αντιπρόεδρος της NVidia για τα αυτοκίνητα. Και δεν είπε μόνο αυτό, μίλησε και για αυτόνομη οδήγηση.

Software defined vehicle (SDV)

Πλέον όταν μιλάει ο Danny Shapiro, όλη η αυτοκινητοβιομηχανία (και όχι μόνο) ακούει με προσοχή. Ο αντιπρόεδρος της Nvidia για τα αυτοκίνητα μίλησε για τον όρο "SDV" (Software Defined Vehicle - Αυτοκίνητο που Καθορίζεται από το Λογισμικό) αλλά κυρίως για την αυτόνομη οδήγηση. 

"Ο όρος είναι κάπως χαζός", είπε σε δημοσιογράφο του ANS αυτή την ο Danny Shapiro. "Το λέτε αυτό [δείχνει το κινητό του τηλέφωνο] τηλέφωνο που καθορίζεται από το λογισμικό; Όχι, αλλά η αρχή είναι η ίδια. Σημαίνει απλώς ότι το αυτοκίνητο έχει έναν υπολογιστή που λαμβάνει ενημερώσεις".

Danny Shapiro Nvidia Automotive
Danny Shapiro

Ως παράδειγμα, έδειξε την πλατφόρμα υπολογιστών Drive της Nvidia, η οποία στοχεύει να παρέχει υψηλά επίπεδα αυτόνομης οδήγησης. Το Nvidia Drive θα τρέχει το λογισμικό της Volvo στο EX90, δημιουργώντας μια άποψη του κόσμου σε πραγματικό χρόνο, 360 μοιρών.

Το Nvidia Drive θα είναι επίσης μέρος του αδελφού μοντέλου του EX90, του Polestar 3, και θα προστεθεί στα μοντέλα της Mercedes-Benz φέτος, λειτουργώντας ως εφαλτήριο προς την πλήρως αυτόνομη οδήγηση.

Shapiro: "Οτιδήποτε κινείται τελικά θα είναι αυτόνομο"

"Ακόμη και αν δεν είναι ακόμη πλήρως αυτόνομο μπορούμε να το αναβαθμίσουμε με την πάροδο του χρόνου, ώστε να γίνεται καλύτερο, φτάνοντας σε μεγαλύτερα επίπεδα αυτονομίας, χωρίς να χρειάζεται να αγοράσουμε ένα νέο αυτοκίνητο", δήλωσε ο Shapiro.

Όταν ρωτήθηκε αν οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούσαν να πρωτοστατήσουν στην επίτευξη αυτονομίας επιπέδου 3 υπό όρους και επιπέδου 4, όπου ο οδηγός μπορεί να παραδώσει τον έλεγχο στις περισσότερες περιπτώσεις, είπε: "Υπάρχει πολλή σπουδαία δουλειά που κάνουν η Nio και η BYD και άλλοι. Κάνουν πολλές επενδύσεις και λαμβάνουν θετική ρυθμιστική υποστήριξη".

Διαβάστε Επίσης

Τόνισε, ωστόσο, ότι ενώ η Nvidia συνεργάζεται με πολλές κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, δεν έχει "καμία αποκλειστική συμφωνία".

Ο Shapiro, ωστόσο, επιβεβαίωσε ότι τα high-end προϊόντα της Nvidia "χρειάζονται ειδική άδεια εξαγωγής για να πάνε στην Κίνα", αλλά πρόσθεσε ότι τα προϊόντα της για την αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχουν περιορισμούς. "Τα πουλάμε παγκοσμίως, αλλά αν τεθούν περιορισμοί θα τους τηρήσουμε", είπε.

Η απάντηση του Shapiro στις αντιδράσεις κατά των αυτόνομων αυτοκινήτων: "Οι άνθρωποι συχνά φοβούνται την αλλαγή ή το άγνωστο. Πιστεύω ότι η τεχνολογία έχει τη δυνατότητα να αλλάξει εκατομμύρια ζωές".

Και το όραμά του για την αυτοκινητοβιομηχανία την επόμενη δεκαετία; "Οτιδήποτε κινείται τελικά θα είναι αυτόνομο", είπε "Θα δούμε όλο και μεγαλύτερη υιοθέτηση. Θα δούμε τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη να αλλάζει πραγματικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με τα πάντα, όχι μόνο με τα αυτοκίνητα".

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network