Όποιος διατηρεί αμφιβολίες σχετικά με το πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν οι κινεζικές εταιρείες smartphones στον χώρο των αυτοκινήτων, δεν έχουν παρά να ρίξουν μια ματιά στην πορεία της Aito, του παραρτήματος της Huawei στα ηλεκτρικά οχήματα. Η οποία, αποτέλεσε για δεύτερο συνεχόμενο μήνα, την εταιρεία με τις υψηλότερες πωλήσεις στην Κίνα, μεταξύ των νεοσύστατων εταιρειών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η Aito παρέδωσε 21.142 οχήματα τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα, ξεπερνώντας όλες τις κινεζικές νεοσύστατες εταιρείες ηλεκτρικών οχημάτων. Με το νούμερο αυτό, η Aito ξεπέρασε για δεύτερο συνεχόμενο μήνα έναν από τους καθιερωμένους πλέον παίκτες στην κινεζική αγορά, την Li Auto, της οποίας οι παραδόσεις ήταν 20.251 οχήματα.
Ακολούθησε η Nio με μόλις 8.132 αυτοκίνητα, αριθμός μειωμένος κατά σχεδόν 20% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Όσο για την Xpeng, η οποία υποτίθεται ότι αυξάνει την παραγωγή εν μέσω προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού, περιορίστηκε στα 4.545 EVs. Με βάση τα νούμερα αυτά και την άνοδο της Huawei στα διαγράμματα πωλήσεων EV, αποδεικνύεται πως ο τεχνολογικός γίγαντας έχει διεισδύσει σημαντικά στη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο.
Συγκριτικά, η BYD που αποτελεί τον ηγέτη της αγοράς και διαθέτει στη γκάμα της τόσο ηλεκτρικά όσο και plug-in υβριδικά μοντέλα, κατέγραψε μηνιαίες πωλήσεις 121.748 οχημάτων. Ενδεικτικά, ο αριθμός οχημάτων που πέρασαν την γραμμή παραγωγής της Tesla στη Σαγκάη ανήλθε σε 60.365, το χαμηλότερο επίπεδο εδώ και πάνω από ένα χρόνο, με τα μισά περίπου από αυτά να προορίζονται για εξαγωγή.