Οι αναγνώστες απάντησαν: αυτό είναι το καλύτερο supercar της δεκαετίας 2000

Το Top Gear ρώτησε, οι αναγνωστές απάντησαν και κάπως έτσι έχουμε απόφαση για το ποιο είναι τα κορυφαίο supercar της δεκαετίας 2000.

Ferrari Enzo White

Το βρετανικό Top Gear ρώτησε τους αναγνώστες του ποια από τις Ferrari Enzo, Porsche Carrera GT ή Mercedes McLaren SLR θεωρούσαν ότι ήταν η καλύτερη από την αρχική "Αγία Τριάδα" και η απάντησεις ήταν πολλές. Ας ξεκινήσουμε;

Η Enzo: 650 από τα καλύτερα άλογα της Ferrari που αφηνιάζουν πίσω από αυτό το λεπτοδουλεμένο σαγόνι και συνοδεύονται από περισσότερη τεχνολογία Formula 1 από οτιδήποτε άλλο προηγήθηκε. Ακόμα και τώρα, 20 χρόνια μετά, η Enzo συνεχίζει να προκαλεί τον απόλυτο σεβασμό.

McLaren SLR 20 χρόνια
Λεζάντα

Ένας αναγνώστης, ο Dhanu λέει: "Θυμάμαι την πρώτη φορά που την είδα στην τηλεόραση. Ήταν σαν να έβλεπες το μαχητικό αεροσκάφος F22. Ήταν το αποκορύφωμα της μηχανικής της Ferrari με μηδενικούς συμβιβασμούς".

Ο Paul Esthete ενίσχυσε την υπόθεση του Dhanu: "Πόρτες-πεταλούδες που έπαιρναν κάθε μισό της οροφής, ταχύμετρο στα 400 km/h και αυτή η τρελή μπροστινή προεξοχή κατευθείαν από την F2002. Βάλτε το στις σημερινές ημι-σλικ γόμες και έχετε ένα αυτοκίνητο κάτω των επτά λεπτών στο Nurburgring".

Είναι δύσκολο να επιχειρηματολογήσει κανείς εναντίον οποιουδήποτε από αυτά, αλλά έχει γίνει μια αρκετά πειστική επιχειρηματολογία για την Carrera GT. Γιατί; Είναι πιο αργή από την Enzo, δεν προχώρησε το παιχνίδι τόσο ουσιαστικά όσο η Enzo, και παρήχθη σε σχεδόν τετραπλάσιο όγκο. Λοιπόν, μερικές φορές, η λογική βγαίνει από το παράθυρο, και οι αναγνώστες μας σίγουρα συμφωνούν.

Porsche Carrera GT

Ακολουθούν τα λόγια του Ivan: "Η ιδέα της χρήσης ενός εγκαταλελειμμένου αγωνιστικού κινητήρα με υπέροχο ήχο και ένα υπέροχο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων το έκανε να ξεχωρίζει. Το GT είναι το τελευταίο από τα πραγματικά αναλογικά supercars που κατασκευάστηκαν από έναν κατασκευαστή 'μαζικών' σπορ αυτοκινήτων μαζί με το Ford GT του 2005".

Στη συνέχεια, η Teabag Towers ήρθε σε βοήθεια του Ivan: "Για μένα, υπάρχει κάτι τόσο ιδιαίτερο και ακατέργαστο σε αυτό το αυτοκίνητο. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ένας κινητήρας αγωνιστικού αυτοκινήτου και μια κατασκευή από ανθρακονήματα που θαυμάζει ο Horacio Pagani. Το Enzo ήταν μια ματιά στο τι θα επιφύλασσε το μέλλον, ενώ το GT μοιάζει με το τέλος μιας εποχής".

Τελευταίο, αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντικό, είναι η Mercedes McLaren SLR: ένα αυτοκίνητο που κινείται μεταξύ του απόλυτου μεταφορέα μεγάλων αποστάσεων και του μυθώδους, υπερτροφοδοτούμενου φρικιού της φύσης με τον τρόπο που ο Doctor Strange μπορεί να κινηθεί μεταξύ του πολυσύμπαντος. 

Το πρώτο από τα δύο σχόλια υπέρ της SLR δόθηκε από τον TBP: "Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που είχα στον τοίχο του υπνοδωματίου μου- μου άρεσε η εμφάνιση του πυραύλου κρουζ, οι πόρτες gullwing, οι ζάντες αλουμινίου εμπνευσμένες από το τουρμπίνα και οι εξατμίσεις με πλευρική έξοδο. Δεν μπορώ παρά να θαυμάζω τη διχασμένη προσωπικότητά της, καθώς ήταν γελοία γρήγορη για την εποχή της, αλλά είχε όλα τα πολυτελή παρελκόμενα ενός GT. Δεν είναι ένα τέλειο αυτοκίνητο από ορθολογική άποψη, αλλά είναι το τέλειο αυτοκίνητό μου".

Ο Rick Moritz συμφωνεί: "Έχω το οικογενειακό δέντρο της SLR ως φόντο στην επιφάνεια εργασίας μου. Αυτός ο ήχος V8 είναι απλά φοβερός και αυτή η art-deco εμφάνιση είναι εντελώς μοναδική. Η GT και η Enzo είναι σπουδαία αυτοκίνητα, αλλά η SLR είναι το πιο χρηστικό. Εκτός κι αν πάρετε ένα Stirling moss spec, το οποίο, και μόνο το γεγονός ότι υπάρχει, κάνει την SLR την καλύτερη".

Στην πραγματικότητα, ο θόρυβος του υπερσυμπιεστή είναι ένας μεγάλος παράγοντας έλξης για αρκετούς αναγνώστες, με τον Sheldon Cooper να λέει ότι "ο θόρυβος έχει κάτι σαν Spitfire" και τον Viznu να τον χαρακτηρίζει ως έναν "ανατριχιαστικό, λαρυγγιστικό ήχο"

Πριν κλείσουμε, ένα μπράβο στην Brynylon για την κοφτή άποψή της για το όλο θέμα: "Όλα αυτά τα υπεραυτοκίνητα είναι εξαιρετικά άσχημα. Όπως και το Dacia Sandero. Ωστόσο, το Dacia είναι πολύ φθηνότερο και έχει το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ. Συνιστώ το Dacia".

Δίκαιη απάντηση. Αλλά όσο καλό και αν είναι το Sandero και ο ανώτερος χώρος αποσκευών του, ο νικητής του διαγωνισμού αυτής της εβδομάδας πήρε διπλάσιες ψήφους από το αυτοκίνητο που κατέλαβε τη δεύτερη θέση και πάνω από τρεις φορές περισσότερες από το λιγότερο δημοφιλές. 

Θα αφήσουμε το Don't Feed My Horse να εξηγήσει το γιατί: "Η Carrera GT αναφέρεται συχνά ως το τελευταίο και ενδεχομένως το καλύτερο αναλογικό supercar. V10 που προέρχεται από αγώνες, χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ηλεκτρονικά βοηθήματα να πάνε περίπατο, αφαιρούμενη οροφή ώστε κάθε αυτοκίνητο να είναι κάμπριο. Το να ακούς το ουρλιαχτό του V10 πίσω σου καθώς πατάς τις ταχύτητες με τον ήλιο να λάμπει πάνω σου. Κερδίζει επειδή είναι ένα καθαρό, ασυμβίβαστο αυτοκίνητο για οδηγούς. Το άλλο είναι κάπως λιγότερο."

Οπότε σύμφωνα με τους αναγνώστες, η Porsche Carrera GT είναι η καλύτερη από την αναμφισβήτητα καλύτερη δεκαετία των supercars όλων των εποχών. 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network