Τυπικά, η Taycan που θα βρίσκεται στις εκθέσεις της Porsche από το ερχόμενο καλοκαίρι θα θεωρείται ως η facelift έκδοση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της γερμανικής εταιρείας. Ουσιαστικά όμως, το λίφτινγκ που δέχτηκε έχει σαφώς μεγαλύτερη επίδραση στα τεχνικά της χαρακτηριστικά, παρά στην εμφάνισή της. Κάτι όχι αρνητικό, φυσικά.
Αν και οι πωλήσεις της Taycan εξακολουθούν να είναι πολύ καλές, παρά τα χρόνια που μετράει στην αγορά, η ανενωμένη της εκδοχή είναι βέβαιο πως θα τους δώσει επιπλέον ώθηση. Αν θα επιχειρούσαμε να αναφέρουμε επιγραμματικά τις αλλαγές που φέρνει το ΜΥ2025, θα κάναμε λόγο για περιορισμένες σχεδιαστικές βελτιώσεις, ανανεωμένο πλαίσιο και ανάρτηση, καθώς και ελαφρύτερες και πιο αποδοτικές μπαταρίες.
Αναφορικά με την εμφάνιση, η νέα σχεδίαση περιλαμβάνει νέα μπροστινά φτερά, προβολείς και πίσω φώτα. Το λογότυπο της Porsche στην πίσω φωτεινή λωρίδα διαθέτει πλέον τρισδιάστατο σχεδιασμό.
Ακόμη πιο ισχυρή
Α, και αύξηση στην ισχύ, που έχει ως αποτέλεσμα ακόμη καλύτερες επιδόσεις. Πιο συγκεκριμένα, η βασική έκδοση της Taycan αποδίδει 402 ίππους, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,5 δευτερόλεπτα, ή 0,6 δευτερόλεπτα ταχύτερα από το υπάρχον μοντέλο. Όσο για την κορυφαία Taycan Turbo S, η απόδοσή της φτάνει τους 952 ίππους και η επιτάχυνση 0-100 km/h διαρκεί μόλις 2,4 δευτερόλεπτα, καθιστώντας την την ταχύτερη Porsche παραγωγής.
Η ανανεωμένη Taycan εφοδιάζεται με μια νέα αντλία θερμότητας και έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα με έως και 80 kW επιπλέον ισχύ. Εξίσου σημαντική όμως είναι και η αναβάθμιση σε επίπεδο αυτονομίας, που έρχεται να βελτιώσει μία από τις σημαντικότερες παραμέτρους στην κατηγορία των ηλεκτρικών. Παράλληλα, επιτυγχάνει και ταχύτερους χρόνους φόρτισης.
Πλέον, η ηλεκτρική Porsche μπορεί να υποστηρίξει φόρτιση έως και 320 kW για περισσότερο από πέντε λεπτά, φτάνοντας έτσι από το 10 στο 80% της μπαταρίας μέσα σε 18 λεπτά. Η τελευταία, έχει πλέον χωρητικότητα 105 kWh, αυξημένη από τις 93 kWh. Η αυτονομία υπερβαίνει πλέον τα 500 χιλιόμετρα ακόμη και στη βασική έκδοση, ενώ μπορεί να φτάσει και τα 678.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, η νέα Taycan θα παρουσιάσει μια αύξηση στην τιμη αγοράς της, που όμως αντισταθμίζεται από τον πλουσιότερο εξοπλισμό της, πέραν των όσων αναφέραμε ήδη.
Σε αυτόν περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων προσαρμοζόμενη αερανάρτηση, τεχνολογία υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας, θερμαινόμενο τιμόνι, νέο σύστημα ψύξης και τελευταίας γενιάς σύστημα προβολής και ελέγχου Porsche Driver Experience.