Πρόσφατα το Top Gear ρώτησε ποιο ιαπωνικό αυτοκίνητο της δεκαετίας του 1990 θα έπαιρνε την ψήφο των αναγνωστών ως το καλύτερο σπορ αυτοκίνητο της δεκαετίας και τα αποτελέσματα ήταν -ως επί το πλείστον- αναμενόμενα.
Πριν φτάσουμε στον νικητή, ας ρίξουμε λίγο φως στις τιμητικές αναφορές. Το Mazda RX-7 με τα περιστροφικά μοτέρ ήταν η δεύτερη δημοφιλέστερη ψήφος, ενώ διάφορες μορφές του Mitsubishi Lancer Evolution και του Nissan Skyline GT-R R32 κονταροχτυπήθηκαν για την τρίτη θέση. Φυσικά μεταξύ των έξι είναι και το Subaru Impreza STi.
Και ενώ υπήρξε αναφορά στο Nissan R34 Skyline και στην τέταρτη γενιά Supra της Toyota -δύο από τους τιτάνες της περιόδου αυτής- έμειναν έξω από το αυτοκίνητο που εμπνεύστηκε από τον Ayrton Senna και ταυτόχρονα έδωσε μια πανίσχυρη μάχη με τους Ευρωπαίους: το Honda NSX.
Ένα συγκεκριμένο σχόλιο αναγνώστη τράβηξε την προσοχή του Top Gear και είναι το εξής: "NSX, χωρίς αμφιβολία. Όλοι οι άλλοι προσπαθούσαν να επιβάλουν με ωμό τρόπο την τεχνολογία και τα gizmos, η Mazda προσπαθούσε να χωρέσει ένα τετράγωνο μανταλάκι μέσα σε μια στρογγυλή τρύπα, αλλά η Honda ήξερε τι να κάνει -απλά φτιάξε το πιο αγνό αυτοκίνητο που μπορείς, δώσε του έναν ηχηρό κινητήρα, μην ασχολείσαι με άσκοπη τεχνολογία που προσθέτει βάρος και πολυπλοκότητα. Κάντε τα βασικά σωστά, τα υπόλοιπα μπορούν να προστεθούν αργότερα. Αν χρειαστεί". Ωραίος ο αναγνώστης.