Όταν μια εταιρεία δεν έχει σχέση με την αυτοκίνηση και θέλει να λανσάρει αυτοκίνητο πάντα αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα. Ιδίως αν θέλει το -ηλεκτρικό- αυτοκίνητο που θα παρουσιάσει να διαφέρει από τον ανταγωνισμό σε επίπεδο τεχνολογίας και όχι μόνο.
Με τέτοιες μεγάλες προσδοκίες ξεκίνησε και η Apple αλλά στην πορεία φαίνεται να βάζει πολύ νερό στο κρασί της. Αφορμή να αναφερθούμε στο Apple Car είναι ένα δημοσίευμα του Bloomberg, το οποίο αλλάζει αρκετά τα δεδομένα σε σχέση με αυτά που περιμέναμε.
Να τονίσουμε ότι η Apple επίλεξε τον δύσκολο δρόμο να εξελίξει μόνη της ένα αυτοκίνητο και όχι να συνεργαστεί με μια αυτοκινητοβιομηχανία -όπως έκανε η Xiaomi με το πρώτο της αυτοκίνητο, το SU7 .
Ούτε το 2026 και χωρίς αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5
Η εταιρεία τελικά θα καθυστερήσει την κυκλοφορία του ηλεκτρικού της οχήματος, με την κωδική ονομασία Titan, μέχρι το 2028 και μεταβαίνει σε ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης "επιπέδου 2+", αναφέρει το δημοσίευμα.
Ο αρχικός στόχος της Apple ήταν η παραγωγή ενός αυτόνομου οχήματος επιπέδου 5. Η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5 είναι η κορυφαία και σημαίνει ότι μπορούν να λειτουργήσουν σε οποιονδήποτε δρόμο σε οποιαδήποτε κατάσταση χωρίς την παρουσία οδηγού.
Η Apple αρχικά ήθελε να παρουσιάσει το αυτοκίνητο το 2025, μετά το πήγε στο 2026 και τώρα μαθαίνουμε ότι πάει για το 2028 και μάλιστα με σύστημα αυτόνομης οδήγησης που διαθέτουν πια αρκετά αυτοκίνητα.
Τώρα που το ποτήρι με το κρασί έχει σχεδόν μόνο νερό το Apple Car θα έχει ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 (όπως το AutoPilot της Tesla και το Drive Pilot της Mercedes) που προφανώς απαιτούν έναν οδηγό σε εγρήγορση και παρουσία ανά πάσα στιγμή.
Προς το παρόν η Apple δεν έχει σχολιάσει το δημοσίευμα.