Και έτσι ξαφνικά αναβαθμισμένο Mazda MX-5 (εικόνες)

Δεν είναι ότι θα το δεις και δεν θα το αναγνωρίσεις αλλά έχει αλλαγές που φαίνονται και κυρίως κάποιες που δεν φαίνονται όπως το νέο διαφορικό και άλλη ρύθμιση του DSC

Mazda MX-5 2024
Mazda MX-5 2024
Mazda MX-5 2024
Mazda MX-5 2024
Mazda MX-5 2024
Mazda MX-5 2024
Mazda MX-5 2024
Mazda MX-5 2024
Mazda MX-5 2024
Mazda MX-5 2024
Mazda MX-5 2024
Mazda MX-5 2024
Mazda MX-5 2024

Εν μέσω πολλών συζητήσεων σχετικά με το μακροπρόθεσμο μέλλον του MX-5 -το περίπτερο της Mazda στο Japan Mobility Show έχει ως επικεφαλής αυτό το σπορ concept Iconic SP που μοιάζει με το RX-7 και έχει wankel κινητήρα -ας πάμε σε ειδήσεις πιο σχετικές με τώρα καθώς παρουσιάστηκε ένα αναβαθμισμένο Mazda MX-5.

Και πόσο έχει αλλάξει

Για πρώτη φορά από τότε που λανσαρίστηκε το 2015, η Mazda μπήκε πραγματικά στον κόπο να πειράξει την εξωτερική σχεδίαση.

Mazda MX-5 2024

Ομολογουμένως, οι αλλαγές είναι πολύ-πολύ διακριτικές - δείτε την παραπάνω γκαλερί για να μελετήσετε τα νέα εμπρός φωτιστικά σώματα LED και τα πίσω φώτα. Άραγε πόσο παρεμβαίνεις σε κάτι τόσο πετυχημένο;

Mazda MX-5 2024

Στο εσωτερικό το ανανεωμένο MX-5 αποκτά μια μεγαλύτερη οθόνη αφής 8,8 ιντσών που τρέχει το σύστημα MZ Connect της Mazda, καθώς και έναν ανανεωμένο πίνακα οργάνων. Εν τω μεταξύ, ο καθρέφτης οπισθοπορείας είναι πλέον ένας αριθμός χωρίς πλαίσιο (ναι, νιώθεις σαν να πιάνεις καλαμάκια) και έχουν εισαχθεί θύρες USB-C. Χλίδα.

Mazda MX-5 2024

Η γκάμα των κινητήρων παραμένει αμετάβλητη, που σημαίνει ότι μπορείτε να έχετε είτε έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με 130 ίππους είτε έναν 2,0 λίτρων με 182 ίππους.

Το σύστημα ευστάθειας που επιτρέπει (κάποιες) αστάθειες

Ωστόσο, το δυναμικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας έχει επαναρυθμιστεί ώστε να επεμβαίνει αργότερα (αλλά όχι πολύ αργά για να αποτρέψει τις κακοτοπιές), η απόκριση του γκαζιού υποτίθεται ότι έχει βελτιωθεί και οι προσαρμογές του υδραυλικού τιμονιού προσφέρουν ακόμα πιο ρευστή οδήγηση, υποστηρίζει η Mazda. 

Mazda MX-5 2024

Το αυτοκίνητο των 2,0 λίτρων εξακολουθεί να διαθέτει στάνταρ εμπρόσθια αντιστρεπτική δοκό, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και αμορτισέρ Bilstein, αν και νέο για το 2024 είναι ένα "ασύμμετρο" LSD (διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης) που χρησιμοποιεί έναν νέο μηχανισμό για τη βελτιστοποίηση της "περιοριστικής δύναμης ολίσθησης" κατά την επιτάχυνση και την επιβράδυνση. Είναι πιο σταθερό, με άλλα λόγια.

Mazda MX-5 2024

Σε άλλα σημεία, η τεχνολογία ενεργητικής ασφάλειας, όπως η διατήρηση της λωρίδας κυκλοφορίας και η έξυπνη υποβοήθηση ταχύτητας, εντάσσονται στο πρόγραμμα, ενώ η τεχνολογία αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας έχει αναβαθμιστεί.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network