Διαθέσιμο είναι στις εκθέσεις των αντιπροσώπων της Peugeot το νέο 2008 σε εκδόσεις βενζίνης, diesel και ηλεκτρικές. Ουσιαστικά δεν πρόκειται για μια νέα γενιά του μοντέλου αλλά την ανανέωση της δεύτερης γενιάς που κυκλοφορεί στην αγορά με ιδιαίτερη επιτυχία από το 2019.
Μεταξύ των νεωτερισμών της ανανεωμένης σειράς διακρίνονται οι σχεδιαστικές αλλαγές στο μπροστινό τμήμα πλέον τη νέα "φωτιστική υπογραφή” της Peugeot έτσι όπως αποτυπώνεται στα νέα μοντέλα της μεγαλύτερης σειράς 508 και χαρακτηρίζεται από τους τρεις κάθετους φωτεινούς "όνυχες" που είναι ενσωματωμένοι στα μαύρα γυαλιστερά πλαίσια του προφυλακτήρα. Το αμάξωμα προσφέρεται σε έξι χρωματικές επιλογές που σε κάποιες αποχρώσεις συνδυάζονται με διχρωμία οροφής.
Στο εσωτερικό έχουν αναβαθμιστεί οι επενδύσεις ενώ όλες οι εκδόσεις φέρουν πλέον κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών καθώς στα προηγούμενα μοντέλα οι πιο βασικές εκδόσεις είχαν οθόνη 7 ιντσών. Το δε σύστημα infontainment διαθέτει τις ενημερωμένες εκδόσεις λογισμικού του i-Connect Advanced. Επίσης έχει ανασχεδιαστεί και ο επιλογέας σχέσεων.
Βενζίνη, diesel και ηλεκτρικό
Τεχνολογικά υπάρχουν οι γνώριμοι 3κύλινδροι κινητήρες βενζίνης PureTech στα 1.2 λίτρα με αποδόσεις 100 ή 130 ίππων αλλά κι ένας πετρελαιοκινητήρας με 130 ίππους που συνδυάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που έχει εξαιρετική λειτουργία.
Για το ηλεκτρικό μοντέλο έχουμε αλλαγές στην μπαταρία (μεγαλύτερη στα 54 kWh) που προσδίδει πλέον στο E-2008 αυτονομία της τάξεως των 406 χλμ. ενώ και η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα έχει αυξηθεί στους 156 ίππους.
Ο εσωτερικός φορτιστής του μοντέλου μπορεί να δεχθεί ενέργεια έως 11 kW από πηγή εναλλασσόμενου ρεύματος. Ωστόσο διατίθεται και έκδοση με εσωτερικό φορτιστή έως 7,4 kW και με μικρότερη μπαταρία (50 kW) που εξασφαλίζει αυτονομία 340 χλμ./φόρτιση.
Οι εκδόσεις εξοπλισμού είναι τρεις: Active, Allure και GT. Το επίπεδο του εξοπλισμού σε συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης είναι πλήρες περιλαμβάνοντας εκτός των άλλων, αυτόματο φρενάρισμα κινδύνου, τεχνολογία αναγνώρισης πινακίδων, ενεργό σύστημα προειδοποίησης για εκτροπή από τη λωρίδα κ.ά.
Η βασική έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 100 ίππων ξεκινά από τα 26.400 ευρώ και φθάνει μέχρι τα 28.600 ευρώ. Ο βενζινοκινητήρας με τους 130 ίππους εκκινεί από τα 27.500 ευρώ ενώ η αντίστοιχη έκδοση εξοπλισμού με το αυτόματο κιβώτιο EAT8 ανεβαίνει στα 31.000 ευρώ. Στα 37.800 ευρώ προσδιορίζεται η κορυφαία έκδοση εξοπλισμού με αυτόματο κιβώτιο.
Σε ότι αφορά στις εκδόσεις diesel οι τιμές ξεκινούν από τα 28.900 ευρώ – πρόκειται για την πιο προσιτή έκδοση στη γκάμα με αυτόματο κιβώτιο – και φθάνει μέχρι τα 39.800 ευρώ στην κορυφαία έκδοση GT. Τέλος, οι ηλεκτρικές εκδόσεις έχουν σημείο αφετηρίας τα 41.200 ευρώ και φθάνουν μέχρι τα 47.200 ευρώ - τιμές χωρίς την κρατική επιδότηση.