Τα buggies είναι μια πολύ ξεχωριστή κατηγορία οχημάτων και δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως κάθε ένα από εκείνα που έχουν περάσει από μπροστά μας στο παρελθόν, έχουν γίνει τρόπον τινα εμβληματικά. Αντιστοίχως εμβληματικά είναι και τα τηλεκατευθυνόμενα αυτοκίνητα της Tamiya που επί σειρά δεκαετιών "κουβαλάει" την αγορά των R/C cars παγκοσμίως. Το Tamiya Wild One MAX είναι ο συνδυασμός αυτών των δύο και στις αρχές του 2024 θα είναι διαθέσιμο από την εταιρεία "The Little Car" που έχει φτιάξει αυτό.
Πολυαναμενόμενο
Η "The Little Car" έχει καταφέρει να ενθουσιάζει με σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα με τα οποία έχει ασχοληθεί γιατί δεν είναι μόνο η Bugatti, αλλά και η Aston Martin DB5 και η Ferrari 250 Testa Rossa. Έτσι όταν ανακοίνωσε πως θα ασχοληθεί με αυτοκίνητο της Tamiya αμέσως υπήρξε αυξημένο ενδιαφέρον και αυξημένες παραγγελίες. Αυτές που βλέπουμε σήμερα είναι οι πρώτες πραγματικές λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο.
Nostalgia bait
Η βάση για το Tamiya Wild One MAX είναι το Tamiya Wild One του 1985. Η μεταφορά του στον πραγματικό κόσμο είναι όσο πιο πιστή γίνεται γιατί αυτό είναι το νόημα εξάλλου. Θα κυκλοφορήσουν μόνο 100 κομμάτια και μελλοντικά μπορεί να δούμε και άλλες εκδόσεις.
Η διαδικασία σχεδιασμού και εξέλιξης κράτησε περισσότερο από το αναμενόμενο λόγω καθυστερήσεων στην αλυσίδα προμηθειών παγκοσμίως. Παράλληλα η The Little Car θεώρησε πρέπον να ανοίξει διαύλους επικοινωνίας με τους ανθρώπους που είχαν εκφράσει επιθυμία να αγοράσουν το Tamiya και έτσι υπόσχεται πως έχει φροντίσει να υπάρχουν καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη πρακτικότητα.
Το Tamiya Wild One MAX Launch Edition διαθέτει καθίσματα τύπου μπάκετ με ζώνες 4 σημείων, ψηφιακή οθόνη 5 ιντσών με προστασία IP και διακόπτες ναυτικών προδιαγραφών, δισκόφρενα Brembo και στους 4 τροχούς και αμορτισέρ Bilstein σε συνδυασμό με ελατήρια Eibach. Το αυτοκίνητο κινείται με ελαστικά εκτός δρόμου 14 ιντσών της Maxxis εμπρός και πίσω.
Προσαρμοσμένη μεταφορά
Όπως είπαμε η μεταφορά στον αληθινό κόσμο είναι όσο το δυνατόν πιο πιστή γίνεται. Δεν γινόταν όμως να είναι απολύτως ακριβής. Έχουν γίνει δηλαδή κάποιες μικρές προσαρμογές στον αρχικό σχεδιασμό του τηλεκατευθυνόμενου για μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση. Στο εσωτερικό, το κόκπιτ έχει γίνει φαρδύτερο για να μπορεί να φιλοξενήσει δύο επιβάτες με άνεση, κάτι που αποτελούσε σταθερό στοιχείο της λίστας επιθυμιών των πελατών.
Οι πύργοι της μπροστινής ανάρτησης έχουν εξομαλυνθεί, επιτρέποντας βελτιωμένη ορατότητα και ασφάλεια των πεζών και η μπροστινή ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί από βραχίονες, σε διπλά ψαλίδια.
Για τους λάτρεις του off-road, το Tamiya Wild One MAX έχει εξαιρετική απόσταση από το έδαφος καθώς επίσης γωνίες προσέγγισης και αποφυγής, ενώ θα μπορούν αν θέλουν να μην έχουν και εμπρός παρμπρίζ. Για την ακρίβεια, θα μπορούν να έχουν ένα εκείνοι που το θέλουν, γιατί η κανονική έκδοση είναι χωρίς παρμπρίζ.
Η έκδοση Launch Edition θα τροφοδοτείται από οκτώ αφαιρούμενες μπαταρίες, συνολικής χωρητικότητας 14,4 kWh και μέγιστης ταχύτητας περίπου 96,5 km/h. Εν τω μεταξύ, το βάρος του οχήματος αναμένεται να είναι περίπου 500 κιλά. Και επειδή έτσι ζήτησαν οι πελάτες η The Little Car φρόντισε να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί να πάρει άδεια κυκλοφορίας στον δρόμο.
Διαβάστε ακόμα:
- 10 προκλητικές και αστείες έντυπες διαφημίσεις αυτοκινήτων
- Ελλάδα: Μεγάλη αύξηση των πωλήσεων αυτοκινήτων-τι γίνεται με τα diesel
- Το πιο παραδοσιακό drift που έγινε ποτέ: με άμαξα και έναν ίππο (+video)
-YouTuber κατέστρεψε Mustang GT 800 ίππων και το έχει σε video
- Σε πόσα χρόνια θα έχουν μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα όλες οι φίρμες