
O όμιλος Volkswagen έθεσε σε κυκλοφορία περίπου 141.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το πρώτο τρίμηνο του έτους σημειώνοντας αύξηση 42%. Την ίδια περίοδο πέρυσι είχαν ταξινομηθεί 99.200 ηλεκτρικά οχήματα (BEV). Ως εκ τούτου για φέτος το ποσοστό πωλήσεων των ηλεκτρικών οχημάτων σε σύγκριση με τις συνολικές πωλήσεις τριμήνου ήταν 6,9% όταν την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι αυτό το ποσοστό ήταν στο 5,2%.

Στην ευρωπαική αγορά, οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου σε ηλεκτρικά μοντέλα ήταν 98.300 μονάδες. Η Κίνα ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά BEV της Volkswagen μετά την Ευρώπη, με 21.500 μονάδες. Ακολούθησε η αγορά των ΗΠΑ με ταξινομήσεις περίπου 15.700 ηλεκτρικών μοντέλων, που μεταφράζεται σε σχεδόν διπλάσια αύξηση σε σχέση με τις παραδόσεις το αντίστοιχο διάστημα το 2022.
Η VW πούλησε 41.900 οχήματα των ηλεκτρικών σειρών ID.4 και ID.5 και 23.600 μονάδες από το μοντέλο ID.3. Το Audi Q4 e-tron είχε επίσης καλή πορεία – βρέθηκε στη 3η θέση - με πωλήσεις 21.300 αυτοκινήτων. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν το Skoda Enyaq iV (συμπεριλαμβανομένου του Coupe) με 12.400 μονάδες και τα: Audi e-tron και Q8 e-tron (μαζί με την έκδοση Sportback) όπου σημείωσαν 9.700 πωλήσεις.

"Ξεκινήσαμε τη χρονιά σε υγιείς βάσεις για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα με αύξηση 68% στην Ευρώπη και διπλασιασμό του αριθμού των οχημάτων που παραδόθηκαν στις ΗΠΑ. Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, δείξαμε πώς ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε σε αυτή την κατηγορία στην Κίνα, και τον Μάρτιο είδαμε ήδη αύξηση των πωλήσεων εκεί", δήλωσε μεταξύ άλλων η Hildegard Wortmann, μέλος της εκτελεστικής επιτροπής πωλήσεων της VW.
Διάβασε ακόμη:
- H Honda εξαπολύει ηλεκτρική επίθεση με 3 νέα concepts
- Cupra Tavascan: Ηλεκτρικό coupe SUV με 550 χλμ. αυτονομίας
- George Best: Ένας rock star του ποδοσφαίρου και τα αυτοκίνητά του
- Δεν φτάνει ούτε το Τζόκερ για την Ferrari 275 GTB/4 του Steve McQueen