Πριν από μερικούς μήνες η Skoda είχε παρουσιάσει το Skoda Enyaq με την coupe… κορμοστασιά του και την κορυφαία έκδοση RS, που του χάριζε ιπποδύναμη (σχεδόν) 300 ίππων από τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Τώρα ήρθε η ώρα για το απλό Enyaq να φορέσει τη στολή του RS, που είναι το ίδιο glossy πράσινη όπως βλέπεις και να ξεκινήσει την καριέρα του ως ένα από τα ισχυρότερα αυτοκίνητα της φίρμας.
Δεν αλλάζουν και πολλά πράγματα
Χωρίς να αλλάζουν βασικά στοιχεία στην κατασκευή, αυτό που κάνει την διαφορά του SUV μοντέλου σε σχέση με το Skoda Enyaq RS Coupe, είναι η αεροδυναμική. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας αυξάνεται στην περίπτωση του SUV, έστω και λίγο, αλλά τόσο όσο χρειάζεται, ώστε η αυτονομία να μειωθεί από τα 545 χλμ. στα 500. Πάντως τα 15 λίτρα που αυξήθηκε ο χώρος αποσκευών και οδήγησαν σε αυτή την αλλαγή της αεροδυναμικής, δεν συνιστούν και καμία τιμή που θα κάνει ξαφνικά όλους τους οικογενειάρχες αυτού του κόσμου να τρέξουν να το αγοράσουν.
Πρόγραμμα λειτουργίας Traction
To Skoda Enyaq RS iV SUV εφοδιάζεται με την μπαταρία των 82 kWh, η οποία μπορεί να φορτίζεται μέχρι και με 135 kW, δηλαδή η ενέργειά της να αυξάνεται από το 10% στο 80 % σε 36 λεπτά. Ακριβώς επειδή το Skoda Enyaq RS iV SUV απευθύνεται σε άλλη κατηγορία ανθρώπων από εκείνη που απευθύνεται το coupe, οι οποίοι έχουν άλλους είδους ανάγκες, στα βασικά προγράμματα λειτουργίας που είναι τα Eco, Comfort, Normal και Sport προστίθεται τώρα και το Traction το οποίο ουσιαστικά διατηρεί την τετρακίνηση μονίμως ενεργοποιημένη σε χαμηλές ταχύτητες, μέχρι 20 km/h, ώστε να διευκολύνεται το πέρασμα από ολισθηρές επιφάνειες.