"Συστηματική εφαρμογή των σχολίων των πελατών: βελτιωμένη εξωτερική σχεδίαση, βελτιωμένη ποιότητα υλικών στο εσωτερικό". Με αυτή την φράση ξεκινά η παρουσίαση του νέου αμιγώς ηλεκτρικού Volkswagen ID.3 και δεν ξέρουμε πόσο πιο ξεκάθαρα να δηλώσει η φίρμα ότι "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο". Αυτό λοιπόν είναι που χαρακτηρίζει τη 2η γενιά του δημοφιλούς ηλεκτρικού μικρομεσαίου της VW; Όχι μόνο.
Αλλαγές και βελτιώσεις
Η εξωτερική σχεδίαση του νέου ID.3 δεν φαίνεται να έχει αλλαξει πολύ αλλά υπάρχει νέος προφυλακτήρας ενώ το καπό φαίνεται τώρα μακρύτερο, επειδή η μαύρη λωρίδα κάτω από το παρμπρίζ έχει αφαιρεθεί. Η VW έχει βελτιστοποιήσει την αεροδυναμική με βελτιωμένη ροή αέρα γύρω από τους μπροστινούς τροχούς.

Και εσωτερικό με περισσότερα βιώσιμα υλικά
Στην καμπίνα η VW χρησιμοποιεί πλέον το υλικό μικροϊνών Artvelours Eco για τις επενδύσεις των θυρών και τα καλύμματα των καθισμάτων, ένα ύφασμα που περιέχει 71% ανακυκλώσιμα υλικά. Πρόκειται για μια δευτερογενή πρώτη ύλη που λαμβάνεται από την ανακύκλωση πλαστικού που έχει προηγουμένως απορριφθεί τουλάχιστον μία φορά ως απόβλητο.

Το Artvelours Eco έχει τα ίδια χαρακτηριστικά όσον αφορά την εμφάνιση, την αίσθηση και την αντοχή με τα συμβατικά νέα υλικά. Παράλληλα παραφράζοντας το disclaimer κάποιον ταινιών να τονίσουμε "ότι κανένα υλικό που χρησιμοποιήθηκε στην καμπίνα δεν προέρχεται από ζώα". Καλό αυτό.
Και σχετικά με τον βασικό εξοπλισμό: και πάλι επιστρατεύτηκε η γνώμη των πελατών και το αποτέλεσμα είναι μαλακές επιφάνειες με αφρώδη επένδυση και αναδιαμορφωμένα εσωτερικά διακοσμητικά των θυρών που διαθέτουν επίσης πιο μαλακές και μεγαλύτερες επιφάνειες.

Ναι, αλλά....
Δεν μπαίνεις στην καμπίνα και λες "να μια καινούργια σχεδίαση". Η οθόνη μοιάζει ίδια αλλά είναι 12 ιντσών και αυτό είναι καλό αλλά όχι και game changer. Και τα απτικά χειριστήρια στο τιμόνι παρέμειναν. Ίσως για αυτά οι πελάτες δεν είχαν κάτι να πουν.

Πάντως τα συστήματα κίνησης παραμένουν ίδια. Ηλεκτροκινητήρας 201 ίππων και 310 Nm ροπής που δίνει κίνηση στον πίσω άξονα. Υπάρχει η επιλογή μπαταρίας χωρητικότητας 58 ή 77 kWh, που χαρίζει από 430 μέχρι και 550 χιλιόμετρα αυτονομίας αντίστοιχα. Η πρώτη φορτίζει με 120 kW και η δεύτερη μέχρι και 170 kW (σε ταχυφορτιστή),όπερ σημαίνει φθάνει από το 5% περίπου στο 80% σε 30 με 35 λεπτά.
