Αποκαλύφθηκε η νέα BMW M2 και είναι πισωκίνητη με 460 ίππους

Την περιμέναμε καιρό, ήρθε, έχει πάρει αναβολικά απέξω ενώ το ίδιο συμβαίνει και κάτω από το καπό. Προφανώς πισωκίνητη και με επιλογή για χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο

Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2
Η νέα BMW M2

Η νέα BMW M2 συμπληρώνει αρκετά από τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων επιδόσεων του τμήματος M. Υπάρχει ένας straight-six κινητήρας μπροστά. Υπάρχει η επιλογή ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων και φυσικά είναι πισωκίνητη.

Η νέα BMW M2

Ναι, η νέα BMW M2 μοιάζει με M3 Ε30

Αφού έχει τικάρει όλα τα κουτάκια χαρακτηριστικών που οφείλει να έχει ένα αυτοκίνητο BMW Μ, παίρνει και σχεδιαστικά στοιχεία από ένα πολύ χαρακτηριστικό M. Ναι, μοιάζει με την M3 E30 και είναι ξεκάθαρα αισθητικός απόγονος αυτής. Αυτό για κάποιους είναι καλό -ίσως και για όλους τους λάτρεις της M.  Και τι λέει η BMW για αυτόν τον πρησμένο τετραγωνισμό της BMW M2; Κάνει λόγο για "επιβλητική σχεδίαση που μεταδίδει την κορυφαία δύναμη της κατηγορίας της". 

Η νέα BMW M2

Πράγματι, είναι κατά 95 ίππους ισχυρότερη από την πρώτη M2 -μια από τις καλύτερες Μ της σύγχρονης εποχής-, με κτηνώδη απόδοση 460 ίππων και 550 Nm ροπής από μια έκδοση του twin-turbo 3λίτρου της M3. Καθώς οι straight-six είναι μια ειδικότητα της BMW, αυτός ο κινητήρας διαθέτει ενισχυμένο στροφαλοθάλαμο, βελτιστοποιημένες οπές κυλίνδρων, ελαφρύ σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα και τρισδιάστατα εκτυπωμένη κυλινδροκεφαλή.

Η νέα BMW M2

Υπάρχει ειδική ψύξη λαδιού, ενώ από κάτω λειτουργεί ένα ειδικά σχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης M με δυνατότητα εναλλαγής με τετραπλές απολήξεις. Οι "κανόνες M" υπαγορεύουν επίσης την επιλογή μεταξύ ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων ή το αυτόματο Steptronic M 8 σχέσεων με paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.

Η νέα BMW M2

Ακόμα και το αυτόματο κιβώτιο δεν αλλάζει σχέση στον κόφτη

Στη "χειροκίνητη" λειτουργία, το αυτόματο κιβώτιο δεν αναγκάζει τις αλλαγές ταχυτήτων, ακόμη και αν έχεις φτάσει το όριο των 7.200 στροφών ανά λεπτό. Σε συνδυασμό με το στάνταρ ενεργό διαφορικό M -το οποίο συνδέεται με το σύστημα DSC- οι 460 ίπποι στέλνονται στους πίσω τροχούς και καταγράφουν χρόνο 0-100 km/h σε 4,1 δευτερόλεπτα με το αυτόματο κιβώτιο ή 4,3 δευτερόλεπτα με το χειροκίνητο. Η BMW ισχυρίζεται ότι επιταχύνει από τα 0-200 km/h σε 14,3 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 250 km/h, ή τα 285 km/h με το πακέτο M Driver's Pack.

Η νέα BMW M2

Υπάρχει τεχνολογία πλαισίου που έχει μεταφερθεί από τις M3 και M4 (επειδή φυσικά η νέα Σειρά 2 είναι μια "Αγάπη μου συρρίκνωσα τα παιδιά" εκδοχή αυτών των αυτοκινήτων), με προσαρμοστική ανάρτηση M, τεράστια φρένα με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και μονοπίστονα πίσω, δύο λειτουργίες για να μεταβάλλεται η αίσθηση του πεντάλ των φρένων και έλεγχο πρόσφυσης ειδικά για την M.

Πιο "πρησμένη" δεν γίνεται

Αυτό που η BMW το αποκαλεί ευγενικά "ευελιξία", σημαίνει ότι παρόλο που έχει μικρότερο μεταξόνιο σε σχέση με την M4 (110 mm λιγότερο), είναι εξίσου φαρδύ με M4. Σε σχέση με τη στάνταρ Σειρά 2 Coupe, είναι πολύ πιο φαρδύ. Φυσικά, αυτή δεν είναι η μόνη οπτική διαφορά σε σχέση με την κανονική Σειρά 2 -τεράστιοι θόλοι, μάσκα χωρίς πλαίσιο και μια τεράστια μπροστινή διάταξη που μοιάζει με σκίουρο που αποθηκεύει τροφή στα μάγουλά του (Σκρατ εσύ;).

Η νέα BMW M2

Η οροφή από ανθρακονήματα που τοποθετείται στάνταρ είναι μια ωραία πινελιά, αν και τα όρθια τμήματα και το τετραγωνισμένο πίσω μέρος είναι κάπως φλύαρα. Το ίδιο ισχύει και για τα στάνταρ σπορ καθίσματα M και αυτό το τμήμα από ανθρακονήματα στο μαξιλάρι του καθίσματος. Η κυρτή οθόνη είναι ένα νεύμα στη γοητεία του σύγχρονου κόσμου των αυτοκινήτων με τις γιγαντοοθόνες, αυτή εδώ επιτρέπει την προσεκτική επιμέλεια των λειτουργιών και του infotainment, αν και με τη στροφή του ρυθμού που προσφέρεται, η στάνταρ οθόνη μπορεί να είναι αρκετή.

Η νέα BMW M2

"Η πρόοδος σε σχέση με την πρώτη γενιά της BMW M2, η οποία έγινε το μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στη γκάμα της BMW M με σχεδόν 60.000 πωλήσεις παγκοσμίως, είναι εμφανής όχι μόνο από τις αυξημένες επιδόσεις του αυτοκινήτου αλλά και από τις πολύ πιο εκτεταμένες στάνταρ προδιαγραφές του", αναφέρει η BMW. Πράγματι, άλλο ένα κουτάκι που έχει τσεκαριστεί -προσφέρει περισσότερη ισχύ και πράγματα από πριν.

Η νέα BMW M2

Υπάρχει ένα τελευταίο κουτάκι που ίσως θέλεις να κοιτάξεις, και αυτό είναι η τιμή. Θα λανσαριστεί στα μέσα του 2023, με τιμή που λογικά θα ξεπερνά τα 70.000 ευρώ.

Best of Network