Όπως στην Formula 1 ή στους αγώνες στην πίστα γενικώς, στέκεται κανείς τυχερός και κάνει διπλή προσπέραση, έτσι και ο Sebastien Ogier πήρε μια νίκη που έμοιαζε μάλλον ανέλπιστη, αλλά του προέκυψε μετά την μάχη που είχαν μπροστά του οι Elfyn Evans και Thierry Neuville.
Οι δύο οδηγοί της Toyota και της Hyundai ήταν οι πρωταγωνιστές στο συντριπτικά μεγαλύτερο διάστημα του Ράλι Κροατίας, που ήταν ο τέταρτος αγώνας του φετινού WRC, αλλά η Κυριακή επεφύλασσε και στους δύο, δύσκολες στιγμές με αποτέλεσμα να τεθούν και οι δύο εκτός διεκδίκησης της νίκης, αφηνοντάς την στον Ogier.
Ο Γάλλος συμπλήρωσε έτσι 100 βάθρα στην καριέρα του και το έκανε με στυλ και κάνοντας σχεδόν πλάκα, όπως εξάλλου έκανε και όταν ρωτήθηκε αν θα άφηνε την νίκη για τον Evans. Η απάντησή του ήταν "μόνο αν πληρώσει πολλά λεφτά" για να απαντήσει και ο Evans πως "δεν νομίζω πως μπορώ να ανταποκριθώ στα πολλά λεφτά του Sebastien".
Νωρίτερα και αφού ο Neuville το Σάββατο είχε επιλέξει τα σωστά ελαστικά για την βροχή και είχε πάρει μικρό προβάδισμα στην κορυφή, και εκείνος αλλά και ο Evans έζησαν το δράμα της Κυριακής.
Ο Evans έχασε 19,6 δευτερόλεπτα μετά τη σύγκρουσή του που οδήγησε σε τετ-α-κε, ενώ ο Neuville έχασε 23,3 δευτερόλεπτα αφού βγήκε από την ειδική με κατεστραμμένη πίσω πτέρυγα και χωρίς υβριδική ισχύ στο Hyundai i20 N.
Το δράμα που εκτυλίχθηκε έδωσε στον Ogier το πλεονέκτημα και παρά τη σύντομη επίσκεψή και εκείνου στο γρασίδι στην 19η ειδική, ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κράτησε τα νεύρα του για να πάρει την 59η νίκη του στο WRC.
Ο Evans κατάφερε να εξασφαλίσει 19 βαθμούς, όσους και ο Neuville. Έτσι ο Βρετανός συνεχίζει να βρίσκεται έξι βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Neuville, ο οποίος πήρε εννέα νίκες σε ειδικές διαδρομές αυτό το Σαββατοκύριακο.
Ο Ott Tanak της Hyundai τερμάτισε στην τέταρτη θέση της γενικής αφού δυσκολεύτηκε με το στήσιμο του i20N του. Ωστόσο, ο Εσθονός έφυγε με εντυπωσιακούς 20 βαθμούς, αφού τερμάτισε δεύτερος στη βαθμολογία της Super Sunday και σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην Power Stage.
Τον καλύτερο χρόνο στην Power Stage είχε ο Adrien Fourmaux με το Ford Puma, ο οποίος είχε πλασαριστεί τέλεια για μια πέμπτη θέση αλλά τελικά βγήκε και εκείνος εκτός της στενής διαδρομής της Κροατίας, σε ένα πρανές και έχασε πολλές θέσεις.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα του Ράλι Κροατίας μπορείς να τα βρεις εδώ και εδώ την βαθμολογία.