H Alpine σκέφτεται το υδρογόνο για το Le Mans

Η Alpine εκφράζει την πίστη της στο υδρογόνο ως καύσιμο και σκέφτεται να εξελίξει αγωνιστικό πρωτότυπο για τον 24ωρο αγώνα του Le Mans

Alpine WEC LeMans

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Alpine ασχολείται με το υδρογόνο και αν την προηγούμενη έγινε απλώς για λογαριασμό της από κάποιους φοιτητές που σχεδίασαν αυτό το πρωτότυπο με κινητήρα υδρογόνου, τώρα γίνεται πολύ επιτηδευμένα και στοχευμένα. Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Laurent Rossi, ο οποίος μίλησε στους συναδέλφους του βρετανικού Top Gear, η Alpine όχι απλώς σκέφτεται το υδρογόνο αλλά βολιδοσκοπεί και την δυνατότητα να κάνει χρήση ενός ειδικού κανονισμού που έχει το Le Mans και να συμμετέχει μελλοντικά στον αγώνα, ως πειραματική συμμετοχή. 

Alpine WEC LeMans

Το Garage 56 είναι ο κανονισμός που επιτρέπει πολύ ειδικές συμμετοχές με γνώμονα την εξέλιξη ή την καινοτομία στον 24ωρο αγώνα. Το συγκεκριμένο κανονισμό για παράδειγμα, έχει ήδη ανακοινώσει πως θα χρησιμοποιήσει το NASCAR, ώστε στον αγώνα του 2023 να συμμετέχει ένα αυτοκίνητο Gen 3, όπως αυτά του φετινού αμερικανικού πρωταθλήματος. 

"Εξετάζουμε την δυνατότητα του Garage 56 για να παρουσιάσουμε το υδρογόνο ως καύσιμο. Το σκεφτόμαστε πολύ σοβαρά", δήλωσε ο Rossi πριν από το βρετανικό Grand Prix του περασμένου Σαββατοκύριακου. "Αναπτύσσουμε την τεχνολογία. Πρώτον, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι ταιριάζει σε εμάς και λειτουργεί για τους αγώνες. Δεύτερον, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι θα βρούμε τον κατάλληλο τρόπο για να την παρουσιάσουμε, επειδή απαιτεί δυνατότητες βιομηχανικού επιπέδου. Έχουμε μιλήσει γι' αυτό, με τον ACO (τους διοργανωτές του Le Mans)".

Alpine WEC LeMans

Υπάρχουν ωστόσο και άλλες επιλογές όπως εξήγησε ο Γάλλος, "Υπάρχουν λιγότερο φανταχτεροί, αλλά και πάλι αξιοσημείωτοι τρόποι για να παρουσιάσουμε την τεχνολογία μας", λέει ο Rossi. "Για παράδειγμα, παίρνουμε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο και πηγαίνουμε στο Nurburgring για να καταρρίψουμε το ρεκόρ. Η ουσία είναι πως πρέπει να διαμορφώνουμε τον ανταγωνισμό, όπως έκανε πάντα η Renault".

Τέλος, σχετικά πάντα με τη χρήση του υδρογόνου, ο επικεφαλής της Alpine, τόνισε πως η εταιρεία εξετάζει τις τεχνολογίες με τις οποίες θα είναι εφικτή η χρήση του. Όπως για παράδειγμα την αποθήκευση η οποία όπως χαρακτηριστικά είπε, χρειάζεται ένα ρυμουλκούμενο, αλλά πρέπει να γίνει σωστή και  έξυπνη εκμετάλλευση των χώρων του αυτοκινήτου, ώστε αυτό να αλλάξει. 

Η Alpine αυτό το Σαββατοκύριακο συμμετέχει στον 6ωρο αγώνα του Le Mans, απέναντι στην Toyota, της Glickenhaus, αλλά και την Peugeot που θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του Peugeot 9Χ8
 

Best of Network