
"Υπάρχουν πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα εκεί έξω και όλα μοιάζουν ίδια. Θέλω η Peugeot να διαφοροποιηθεί, και νομίζω ότι αυτό είναι το σημείο που είμαστε πιο δυνατοί”. Τάδε έφη Linda Jackson, επικεφαλής της Peugeot.
Μιλώντας στο TopGear.com, η Jackson δηλώνει ότι επιθυμία της για την ιστορική γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία είναι να μην πέσει στην παγίδα της "ομοιομορφίας". "Είτε πάτε πίσω στο 205 GTI είτε κοιτάξετε ένα νέο e-3008, όλα είναι πολύ ευδιάκριτα. Θέλουμε αυτό να συνεχίσει.

Μιλώντας για αυτό το μυθικό hot hatch (και με το αναγεννημένο, ηλεκτροκίνητο Renault 5 να κλέβει τα πρωτοσέλιδα αυτής της εβδομάδας) είναι η Peugeot πρόθυμη να μετενσαρκώσει κάποιο από τα αυτοκίνητα της κληρονομιάς της;
"Δεν είμαι οπαδός της αναβίωσης ρετρό μοντέλων", αναφέρει η Jackson.
Σχεδίαση από μέσα προς τα έξω
Η οποία αναφέρθηκε επίσης για το πώς η βασική αρχή της Peugeot να σχεδιάζει το εξωτερικό ενός αυτοκινήτου πριν από το εσωτερικό, έχει πλέον αντιστραφεί. Προχωρώντας προς τα εμπρός, αυτό σημαίνει ότι το βάρος θα πέσει στη συνέχιση της εξέλιξης της διάταξης του "i-cockpit" πριν από την κυκλοφορία του Hypersquare το 2026. Πρόκειται για ένα ριζοσπαστικό νέο είδος τιμονιού, που εγκαταλείπει τη συμβατική διάταξη, υπέρ των ψηφιακών χειριστηρίων και της τεχνολογίας steer-by-wire.

"Η τοποθέτηση ενός Hypersquare (σ.σ. το είδαμε πρώτη φορά στο Inception concept) σε ένα αυτοκίνητο είναι αρκετά τολμηρή επιλογή. Πιστεύω ότι είναι το στοιχείο που θα μας διαφοροποιήσει και προτιμώ να κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση, παρά να γυρίσουμε πίσω και να πούμε, "Ω, πώς μπορώ να αναδημιουργήσω το 205 GTi;", σημειώνει η Jackson.
"Το μέλλον είναι ηλεκτρικό"
"Προτιμώ να εστιάσω στο πνεύμα και αυτό που κάνει το συγκεκριμένο όχημα διασκεδαστικό. Για την Peugeot, αυτό τείνει να είναι η ευελιξία κατά την οδήγηση. Πώς μπορώ να το μεταφέρω αυτό στο μέλλον; Με την εισαγωγή του steer-by-wire", υποστηρίζει.

Παράλληλα, δηλώνει αισιόδοξη για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας. "Νομίζω ότι τα πράγματα είναι αρκετά ρόδινα. Φυσικά είμαστε ήδη ισχυροί στην κατηγορία Β και στοχεύουμε στο ίδιο και στην κατηγορία C με αυτοκίνητα όπως το 3008. Θέλουμε να ανεβούμε ακόμη ψηλότερα μέχρι το 2025 και έχουμε μια πραγματική ευκαιρία εδώ, επειδή είμαστε πολύ δυνατοί στην Ευρώπη και με τα ηλεκτρικά οχήματα. Και όσο κι αν δεν το λένε πολλοί, το μέλλον, στην Ευρώπη τουλάχιστον, είναι ηλεκτρικό", καταλήγει η επικεφαλής της Peugeot.