Κάθε εταιρεία που φτιάχνει supercar και σέβεται τον εαυτό της είχε να προσφέρει και ένα ψηφιακό αντίγραφο, ως παράδειγμα για το τι μπορούν να δημιουργήσουν οι τεχνικοί τους, όταν απολαμβάνουν ελευθερίες. Γιατί αν δεν απολαμβάνεις ελευθερίες στον ψηφιακό κόσμο, τότε ποιος ο λόγος αυτός να υπάρχει. Σωστά; Σωστά! Για παράδειγμα η McLaren έφτιαξε το Solus GT και η Jaguar το Vision GT Roadster και αυτά είναι τα πιο πρόσφατα. Η απουσία της Ferrari από αυτή τη διαδικασία ήταν βαριά και αισθητή. Μπορεί βέβαια αν είσαι κανένας νουμπάς και η μόνη σου επαφή με τον ψηφιακό κόσμο είναι το smartphone σου να μην την έχεις αισθανθεί καν, αλλά υπάρχουν νέα παιδιά γύρω μας, που περνούν πολύ χρόνο σε αυτόν τον κόσμο και ένα ψηφιακό supercar από την Ferrari τους έλειπε πολύ και έκαναν την δική τους Cyber Monday. Οπότε ας δείξουμε κατανόηση και ας υποδεχτούμε το Ferrari Vision Gran Turismo.

Αληθινή σχεδίαση
Σύμφωνα με τους ανθρώπους του Ferrari Centro Stile, τους σχεδιαστές δηλαδή του αυτοκινήτου η έμπνευση ήρθε από την Ferrari 330 P3 και την Ferrari 512 S, δύο από τα πιο εξωτικά αγωνιστικά αυτοκίνητα στην ιστορία της Scuderia. Έχει όμως στοιχεία και από την Ferrari 499P που είναι το νέο αγωνιστικό στολίδι της εταιρείας, γιατί στην πραγματικότητα είναι μια σχεδιαστική εξερεύνηση. Πράγμα που μπορεί να πει κανείς πως φαίνεται από τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά στο design του, όπως ας πούμε τα μεγάλα πλαϊνά τούνελ για να κατευθύνεται ο αέρας εκεί που πρέπει.
Αληθινά τεχνικά χαρακτηριστικά
Η κίνηση παρέχεται από τον twin-turbo κινητήρα των τριών λίτρων ο οποίος τροφοδοτεί την 296 GTB καθώς και την αγωνιστική GT3 και την 499P. Οι ελευθερίες που λέγαμε επέτρεψαν η γωνία του V6 να είναι στις 120 μοίρες. Οι 1.030 ίπποι υπόσχονται πολλά και το όριο των 9.000 rpm υπόσχεται κατά βάση αδιανόητο ήχο. Αντιστοίχως, η ροπή που ξεπερνά τα 90kg είναι εκεί για να επιτρέψει ανταγωνιστική παρουσία απέναντι σε κάθε ψηφιακό αντίπαλο.

Διαχειρίζονται όλα από ένα 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο προέρχεται από τη Formula 1, ενώ ο θερμικός κινητήρας συνοδεύεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες, ένας τοποθετημένος στο πίσω μέρος και οι άλλοι που δύο τροφοδοτούν τους εμπρός τροχούς. Το υβριδικό σκέλος αποδίδει άλλους 326 ίππους σε ένα concept που έχει συνδυασμένη ροπή στον πίσω άξονα άνω των 110kg. Όλα αυτά δεν εμποδίζουν την Ferrari Vision Gran Turismo να ζυγίζει μόλις 1.250kg με κατανομή ελάχιστα υπέρ του πίσω άξονα.

Η Ferrari λέει ότι το Vision Gran Turismo χρειάζεται για το 0-100 km/h λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα και για τα 200 km/h λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα είναι 350 km/h και στο Fiorano το αυτοκίνητο έχει σταματήσει το χρονόμετρο στο 1:10. Δοκιμασμένα όλα αυτά στο Gran Turismo 7, το παιχνίδι για το οποίο προορίζεται το Ferrari Vision Gran Turismo.

Αληθινό αυτοκίνητο
Ναι, περίπου τέλος πάντων, όχι ακριβώς αληθινό. Απλώς η Ferrari παρουσίασε το Vision Gran Turismo στον παγκόσμιο τελικό του Gran Turismo που είναι ένα σπουδαίο event αν σκεφτείς πως διεξήχθη στο Μόντε Κάρλο, αλλά επεσήμανε πως από τις 15 Δεκεμβρίου θα υπάρχει ένα κανονικό μοντέλο, που θα μπορούν να το απολαύσουν στον αληθινό κόσμο οι άνθρωποι που θα επισκέπτονται το μουσείο στο Μαρανέλο. Από τις 23 Δεκεμβρίου το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο στο Gran Turismo 7.
