Νέα γενιά Xpeng P7 με 466 ίππους και εντυπωσιακή αυτονομία

Η νέα γενιά του Xpeng P7 με 700 χλμ. αυτονομία και 466 ίππους, φέρνει σπορ χαρακτήρα, εντυπωσιακή σχεδίαση και τεχνολογία αιχμής, στοχεύοντας στην κορυφή των ηλεκτρικών sedan.

Xpeng P7 Sedan

Η νέα γενιά του Xpeng P7, γνωστή μέχρι πρότινος με την εσωτερική ονομασία E29, είναι πλέον γεγονός. Οι πρώτες επίσημες εικόνες που έδωσε στη δημοσιότητα η κινεζική εταιρεία, αποκαλύπτουν μια εντυπωσιακή σιλουέτα sedan, πολύ πιο ξεχωριστή από την υπάρχουσα γκάμα της Xpeng.

Διαβάστε Επίσης

Σε μια εποχή όπου πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα μοιάζουν υπερβολικά μεταξύ τους, το νέο P7 φέρνει μια ευχάριστη πνοή φρεσκάδας. Η σχεδίαση φέρει την υπογραφή του Rafik Ferrag, ο οποίος είχε επιμεληθεί και το αρχικό P7.

Xpeng P7 Sedan

Το εμπρός μέρος έχει κάποια στοιχεία από Lamborghini Revuelto, με χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα σε σχήμα πλάγιου "Υ”, φωτεινή μπάρα LED και φωτιζόμενο λογότυπο Xpeng. Τα κύρια φώτα βρίσκονται χαμηλότερα, ενισχύοντας τη δυναμική παρουσία του νέου μοντέλου.

Το αμάξωμα ακολουθεί τη σχεδιαστική γραμμή ενός fastback, ενώ η αναδιπλούμενη αεροτομή στο πίσω μέρος προσθέτει ακόμα περισσότερο σπορ χαρακτήρα. Πίσω, λεπτές LED λωρίδες δημιουργούν ένα οπτικά ενιαίο αποτέλεσμα.

Xpeng P7 Sedan

Η Xpeng περιγράφει το νέο μοντέλο ως ένα "τολμηρό, συναισθηματικό και σπορ 5θέσιο coupe", που ανεβάζει τον πήχη τόσο στον σχεδιασμό όσο και στις επιδόσεις.

Νέα πλατφόρμα

Το νέο P7 αναμένεται να είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασιστεί στη νέα πλατφόρμα Kunpeng EV, η οποία ενδεχομένως θα προσφέρει τη δυνατότητα υβριδικών εκδόσεων με range-extender, αν και κάτι τέτοιο δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα επίσημα.

Προς το παρόν, αναμένεται να κυκλοφορήσει αποκλειστικά ως ηλεκτρικό, με επιδόσεις που πιθανώς να ξεπερνούν εκείνες της έκδοσης P7+.

Xpeng P7 Sedan

Αυτό σημαίνει πως η ισχύς μπορεί να φτάνει τους 466 ίππους με δύο ηλεκτροκινητήρες, και η αυτονομία με βάση το κινέζικο πρότυπο CTLC ενδέχεται να ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα.

Αν και η Xpeng δεν έχει δημοσιεύσει επίσημες εικόνες του εσωτερικού, κατασκοπευτικές φωτογραφίες από την Κίνα δείχνουν μια μεγάλη κεντρική οθόνη infotainment και δερμάτινα καθίσματα σε ανοιχτό μοβ χρώμα.

Ενδέχεται επίσης να διαθέτει ένα νέο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης, βασισμένο αποκλειστικά σε κάμερες, αντί για την τεχνολογία LiDAR που χρησιμοποιούν άλλα μοντέλα της εταιρείας.

Xpeng P7 Sedan

Μεγαλύτερο από Tesla Model 3;

Οι επίσημες διαστάσεις δεν έχουν ακόμη δημοσιευθεί, όμως το νέο P7 φαίνεται μεγαλύτερο από το Tesla Model 3, ένα από τα βασικά μοντέλα του ανταγωνισμού, μαζί με το δημοφιλές Xiaomi SU7.

Η πλήρης παρουσίασή του αναμένεται κάποια στιγμή το τρίτο τρίμηνο του 2025, κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Guangzhou, ενώ νωρίτερα θα έχουμε πιθανότατα περισσότερες λεπτομέρειες, μέσω του Υπουργείου Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας.

Xpeng P7 Sedan

Όνομα και τιμή

Προς το παρόν, η Xpeng αναφέρεται στο μοντέλο ως το νέο P7, ωστόσο κινεζικά μέσα αναφέρουν ότι η εταιρεία έχει κατοχυρώσει την ονομασία P7 Ultra.

Ανεξάρτητα από την τελική ονομασία, το μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει προς το τέλος του 2025, με τιμές που υπολογίζονται κοντά σε αυτές του υπάρχοντος P7, δηλαδή γύρω στις 250.000 γιουάν, που αντιστοιχούν σε περίπου 34.700 ευρώ.

Αυτό τοποθετεί το νέο P7 ελαφρώς ακριβότερα από το Tesla Model 3, του οποίου η τιμή στην Κίνα ξεκινά από 215.900 γιουάν (περίπου 29.900 ευρώ).

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Best of Network