
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, αποκάλυψε με ανάρτησή του στο Χ, τον λόγο για τον οποίο το Robotaxi και το Cybertruck δεν έχουν στο αμάξωμά τους λογότυπα, σε αντίθεση με τα τέσσερα μοντέλα που η αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει στην αγορά εδώ και χρόνια.
Το ηλεκτρικό pick-up Cybertruck, ήταν το πρώτο μοντέλο της Tesla που δεν διέθετε το χαρακτηριστικό "T" στο καπό του, αν και είναι προφανές ποιος το κατασκευάζει. Αυτή είναι ουσιαστικά η φιλοσοφία που διέπει και το Cybercab, το πλήρως αυτόνομο robotaxi της Tesla.

Η Tesla ακολουθεί μια μοναδική προσέγγιση στον σχεδιασμό των προϊόντων της. Τα οχήματα χαρακτηρίζονται από απλότητα, καινοτόμα χαρακτηριστικά, όπως οι πόρτες με άνοιγμα που παραπέμπει σε φτερά, του Model X, αλλά εστιάζουν περισσότερο στην τεχνολογία και την ασφάλεια, παρά σε εντυπωσιακές σχεδιαστικές γραμμές.
Αυτή η προσέγγιση έχει καταστήσει τα μοντέλα της Tesla εύκολα αναγνωρίσιμα. Ωστόσο, η αμερικανική εταιρεία στοχεύει στη δημιουργία προϊόντων που δεν θα χρειάζονται κανένα λογότυπο, όπως σχολίασε σε πρόσφατη ανάρτησή του στην πλατφόρμα X, ο Elon Musk.
If the product is special enough, no logo is needed
— Elon Musk (@elonmusk) December 8, 2024
"Αν ένα προϊόν είναι αρκετά ξεχωριστό, δεν είναι απαραίτητο κανένα λογότυπο", ανέφερε ο CEO της Tesla. Αυτό το σκεπτικό μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες εταιρείες.
Για παράδειγμα, ακόμη και χωρίς το σήμα της Apple, οι περισσότεροι θα αναγνώριζαν ένα iPhone. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει για τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Όπως είχε δηλώσει ο Musk κατά την παρουσίαση του Cybertruck τον Νοέμβριο του 2019, "είναι δύσκολο να καταλάβεις" ποιος κατασκευαστής βρίσκεται πίσω από ένα pick-up όταν αφαιρέσεις το logo της εταιρείας από το μπροστινό μέρος του οχήματος.
Η Tesla και ο Musk πιστεύουν πως το ίδιο το όχημα πρέπει να λειτουργεί ως λογότυπο. Και απ' ότι φαίνεται, αυτή η φιλοσοφία θα αποτελέσει τον οδηγό για τα μελλοντικά προϊόντα της εταιρείας.