Ο ιδρυτής της Xiaomi αντιγράφει τον Elon Musk

Από τον περασμένο Απρίλιο που ξεκίνησε, η παραγωγή του πρώτου μοντέλου της Xiaomi, SU7, έχει φτάσει τις 100.000 μονάδες και ο ιδρυτής του κινεζικού τεχνολογικού γίγαντα άρχισε να βαδίζει στα χνάρια του Elon Musk.

Xiaomi CEO Lei Jun

Ήταν δεδομένο πως υπάρχει αρκετός κόσμος εκεί έξω που θα ήθελε να αντιγράψει τον Elon Musk. Αλλά πριν φτάσει στο επιχειρηματικό σκέλος, είναι πολύ πιο εύκολο να ξεκινήσει από το επικοινωνιακό. Αρκεί να βρει την κατάλληλη αφορμή. Κάτι που φαίνεται πως συνέβη με τον Κινέζο δισεκατομμυριούχο, ιδρυτή και πρόεδρο της Xiaomi, Lei Jun.

Διαβάστε Επίσης

H αφορμή δόθηκε από την εμπορική επιτυχία του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος της εταιρείας, SU7. Έτσι λοιπόν, για να τιμήσει το ορόσημο της παραγωγής των 100.000 μονάδων του SU7, ο Lei πόσταρε στο Χ μια φωτογραφία με τον εαυτό του, να κοιμάται στο χώρο του εργοστασίου.

Xiaomi CEO Lei Jun

Πρόκειται για μια αντιγραφή του ιδρυτή της Tesla, καθώς αποτελεί μια έμμεση αναφορά στον διάσημο ισχυρισμό του Musk ότι έκανε το ίδιο κατά τα πρώτα χρόνια της Tesla. Ο Jun πάντως, δεν ανέφερε πουθενά στην ανάρτησή του το όνομα του Musk.

Αντιθέτως, προτίμησε να ακολουθήσει την πλάγια οδό, γράφοντας: "Οι Netizens με προέτρεψαν να πάω στο εργοστάσιο για να σφίξω τις βίδες. Στην πραγματικότητα, πηγαίνω εκεί συχνά. Έφτασα νωρίς σήμερα το πρωί. Ήρθα πολύ νωρίς και πήρα έναν υπνάκο στο εργαστήριο. Αναπάντεχα, όταν ξύπνησα, είχαν κατασκευαστεί 100.000 μονάδες!".

Και συνέχισε λέγοντας: "Από την κυκλοφορία του SU7 μέχρι σήμερα, μας πήρε μόνο 230 ημέρες για να παράξουμε 100.000 μονάδες! Ως νεοεισερχόμενος στην αυτοκινητοβιομηχανία, αυτή η ταχύτητα είναι ήδη αξιοσημείωτη. Θα πραγματοποιήσουμε μια τελετή για την 100.000ή μονάδα που θα βγει από τη γραμμή παραγωγής αργότερα".

Ο Musk έχει παραδεχτεί ανοιχτά, ότι χρησιμοποιούσε τις εγκαταστάσεις της Καλιφόρνια και της Νεβάδα ως "κύριες κατοικίες" του για τρία χρόνια, μια περίοδο που χαρακτηρίστηκε από σοβαρές προκλήσεις στην παραγωγική διαδικασία της Tesla.

Σε σχετικά πρόσφατες δηλώσεις του, ο Elon Musk είχε πει πως: "Ο λόγος που κοιμόμουν στο πάτωμα, δεν ήταν επειδή δεν μπορούσα να πάω απέναντι και να μείνω σε ξενοδοχείο. Ήταν επειδή ήθελα οι συνθήκες μου να είναι χειρότερες από οποιονδήποτε άλλον στην εταιρεία. Για κάθε δυσκολία που αντιμετώπιζαν εκείνοι, ήθελα οι δικές μου να είναι μεγαλύτερες".

Επιστρέφοντας στην Xiaomi, το SU7 παρουσιάστηκε τον Δεκέμβριο του 2023, αλλά η παραγωγή ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2024. Με ένα προφίλ που απηχεί την Porsche Taycan, μάσκα που θυμίζει McLaren και πίσω φώτα εμπνευσμένα από τη Lincoln, είναι σαφές ότι η σχεδιαστική ομάδα της Xiaomi είχε αρκετές επιρροές όταν ξεκίνησε τη δουλειά της.

Xiaomi CEO Lei Jun

Παρά το γεγονός ότι διαθέτει εντυπωσιακές προδιαγραφές και τεχνολογία αιχμής, η τιμή του SU7 είναι χαμηλότερη από του Tesla Model 3 στην Κίνα, ξεκινώντας κάτω από τα 30.000 ευρώ.

Το εστιασμένο στις επιδόσεις κορυφαίο μοντέλο της γκάμας, SU7 Ultra έχει τιμή στα επίπεδα των 100.000 ευρώ και πρόσφατα σημείωσε χρόνο γύρου 6:46,874 στο Nurburgring. Παρόλο που δεν χαρακτηρίστηκε ως επίσημο ρεκόρ, καθώς το αυτοκίνητο ήταν πρωτότυπο και όχι ολοκληρωμένο μοντέλο παραγωγής, εξακολουθεί να είναι ένα εντυπωσιακό επίτευγμα.

Καθόλου άσχημα για μια μάρκα που είναι περισσότερο γνωστή για τα smartphones παρά για τα σπορ αυτοκίνητα, έτσι δεν είναι;

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network