Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις, το Audi e-tron GT είναι το σπορ ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής εταιρείας, που μοιράζεται τα περισσότερα στοιχεία με την Porsche Taycan. Ως εκ τούτου, από αυτήν προέρχονται και οι αναβαθμίσεις που έχει υποστεί για το 2025.
Με την σημαντικότερη από αυτές να αφορά την ισχύ, που το καθιστά το πιο ισχυρό και γρήγορο Audi όλων των εποχών. Η αύξηση της ισχύος μάλιστα είναι τόσο σημαντική, που η βασική έκδοση 2025 e-tron GT, είναι πλέον ισχυρότερη από εκείνη του απερχόμενου RS e-tron GT, της κορυφαίας έκδοσης στη γκάμα.
Όλες οι εκδόσεις ισχύος διαθέτουν επίσης ένα μεγαλύτερο πακέτο μπαταριών που ενισχύει την αυτονομία.
Το νέο e-tron ξεκινά την εμπορική του πορεία στις ΗΠΑ, με την εισαγωγική έκδοση S, να κοστίζει περίπου 120.000 ευρώ, ή 18.000 ευρώ περισσότερα απ' ότι προηγουμένως. Από την άλλη πλευρά όμως, αποδίδει 637 ίππους έναντι 523 ίππων και η επιτάχυνση 0-100 km/h μειώνεται κατά 0,6 δευτερόλεπτα στα 3,3 δευτερόλεπτα.
Το κορυφαίο RS e-tron GT διατίθεται στις ΗΠΑ μόνο στην έκδοση Performance με 912 ίππους. Πρόκειται για το ισχυρότερο Audi παραγωγής και επίσης το ταχύτερο που έγινε ποτέ, με επιτάχυνση 0-100 km/h μόλις 2,4 δευτερόλεπτα.
Η τιμή της έκδοσης αυτής ξεκινά από τα 159.000 ευρώ, δηλαδή σχεδόν 19.000 ευρώ περισσότερα από το παλιό RS, αλλά η αύξηση της ισχύος κατά σχεδόν 300 ίππους και πολλές άλλες αναβαθμίσεις τη δικαιολογούν σε μεγάλο βαθμό.
Η συνολική χωρητικότητα της μπαταρίας και για τις δύο εκδόσεις έχει αυξηθεί από τις 93,4 kWh σε 105 kWh (97 kWh ωφέλιμες), αυξάνοντας την αυτονομία στα 480 χιλιόμετρα και για τις δύο, όταν είναι εξοπλισμένες με τους στάνταρ τροχούς 20 ιντσών. Αυτό είναι μια σημαντική αύξηση σε σχέση με το παρελθόν, όταν η αυτονομία δεν ξεπερνούσε τα 400 χιλιόμετρα.
Όπως είπαμε ήδη, οι περισσότερες από αυτές τις αναβαθμίσεις αντικατοπτρίζουν αυτό που έκανε η Porsche με την ανανεωμένη Taycan, συμπεριλαμβανομένου του ελαφρύτερου πίσω κινητήρα, του οποίου το βάρος έχει μειωθεί κατά 22 κιλά.
Η Audi αναβάθμισε επίσης τον μπροστινό κινητήρα, ώστε να μπορεί να αποδόσει 600Α αντί για 300Α πριν, φέρνοντάς τον σε ευθυγράμμιση με τον πίσω κινητήρα.
Η έκδοση RS αποκτά ένα κουμπί boost που εξασφαλίζει 94 επιπλέον ίππους όπως κατά τη διάρκεια του launch control. Αυτό διαρκεί 10 δευτερόλεπτα και κάθε φορά που πατάτε το κουμπί, βλέπετε μια αντίστροφη μέτρηση στην οθόνη του οδηγού.
Η φόρτιση είναι επίσης βελτιωμένη χάρη στην αύξηση της ισχύος κατά 50 kW, με αποτέλεσμα η μέγιστη ισχύς που μπορεί να δεχτεί το e-tron GT να φτάνει τα 320 kW χάρη και στην αρχιτεκτονική των 800V. Έτσι, η φόρτιση από 10 έως 80% πραγματοποιείται σε 18 λεπτά "υπό ιδανικές συνθήκες", σύμφωνα με την Audi.
Η Audi αναφέρει επίσης ότι έχει κάνει το νέο e-Tron GT καλύτερο στην οδήγηση, βελτιώνοντας το τιμόνι του ώστε να είναι πιο άμεσο. Υπάρχει επίσης μια νέα ρύθμιση αερανάρτησης, η οποία λέγεται ότι βελτιώνει την άνεση χωρίς να θυσιάζει τα σπορ χαρακτηριστικά.