Η κινεζική εισβολή νέων εταιρειών και μοντέλων στην Ευρώπη βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με την τελευταία είσοδο να παρουσιάζει αρκετό ενδιαφέρον, καθώς πρόκειται για ένα ηλεκτρικό pickup της Maxus.
Προφανώς το όνομα δεν σου λέει πολλά, αλλά πρόκειται για μάρκα που ανήκει στο portfolio της SAIC, στην οποία ανήκει και η MG, η οποία είναι σίγουρο πως σου λέει πολλά.
Η είσοδος της Maxus σε ευρωπαϊκό έδαφος έγινε στην IAA του Ανόβερου με το νέο της μοντέλο eTerron 9. Το οποίο προβάλλεται ως "το πρώτο ηλεκτρικό pickup 4×4 της Ευρώπης που κατασκευάστηκε σε μια ειδική ηλεκτρική πλατφόρμα".
Η Maxus αναφέρει πως το μοντέλο της, διαθέτει σχεδίαση "New Electrified Mecha" που μετουσιώνεται σε μια εντελώς κλειστή μάσκα, πλαισιωμένης από κάθετους προβολείς με φώτα ημέρας σε σχήμα C (για να είμαστε ειλικρινείς, θυμίζει αρκετά Ranger). Σε αυτά προσθέστε ένα ηλεκτρικό frunk, το οποίο ανοίγει για να αποκαλύψει επιπλέον 236 λίτρα αποθηκευτικού χώρου.
Σε γενικές γραμμές η σχεδίαση του αμαξώματος περιλαμβάνει έντονες γωνίες και πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος. Ηλεκτρικά ανοιγόμενη είναι και η πίσω πόρτα, ενώ μια μεσαία πόρτα (παρόμοια με του Avalanche), επιτρέπει την πρόσβαση από την καρότσα στην καμπίνα με το πάτημα ενός κουμπιού. Αυτή η ρύθμιση επιτρέπει στο κινεζικό pickup να μεταφέρει εύκολα αντικείμενα μήκους έως 2,4 μέτρα.
Μεγαλύτερο από Ranger και Hilux
Όσον αφορά τις διαστάσεις, το eTerron 9 φτάνει σε μήκος τα 5,5 μέτρα, γεγονός που το καθιστά 14 εκατοστά μεγαλύτερο από το Ford Ranger και 17,5 εκατοστά μεγαλύτερο από το Toyota Hilux.
Αν και η εξωτερική εμφάνιση δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, η καμπίνα δείχνει αρκετά σύγχρονη και ευχάριστη, καθώς διαθέτει διχρωμία στις δερμάτινες επενδύσεις, καθώς και ενιαίες οθόνες στο επάνω μέρος του ταμπλό. Μια αιωρούμενη κεντρική κονσόλα, ένα τιμόνι με δύο ακτίνες και μεταλλικά διασκομητικά, ολοκληρώνουν την εικόνα.
Η Maxus αναφέρει πως υπάρχουν 20 αποθηκευτικοί χώροι, καθώς και ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού οκτώ κατευθύνσεων με λειτουργίες εξαερισμού και μασάζ. Η Maxus πρόσθεσε ότι και τα δύο μπροστινά καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν για να δημιουργήσουν μια σχεδόν επίπεδη επιφάνεια μήκους 1,7 μέτρων, σε περίπτωση που δυσκολεύεσαι να βρεις ξενοδοχείο εκεί που βρίσκεσαι.
Η ισχύς παρέχεται από μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου χωρητικότητας 102 kWh, η οποία παρέχει θεωρητική αυτονομία 430 χιλιομέτρων (WLTP). Αν συνδεθεί σε ταχυφορτιστή 115 kW, η μπαταρία θα φτάνει από το 20% στο 80% σε περίπου 40 λεπτά.
Αυτό ακούγεται και είναι κάπως αργό, αλλά τουλάχιστον το pickup διαθέτει μια λειτουργία Vehicle to Load που επιτρέπει στην μπαταρία να τροφοδοτεί πολλαπλές πρίζες 2,2 kW και 6,6 kW.
Επιδόσεις GT
Κι αν ενδιαφέρεσαι περισσότερο για την τροφοδοσία των τροχών παρά εκείνη των εργαλείων, καλό είναι να γνωρίζεις πως το eTerron 9 διαθέτει σύστημα τετρακίνησης με δύο κινητήρες, που παράγει συνδυαστική ισχύ 442 ίππων. Αυτό επιτρέπει στο pickup να επιταχύνει από 0-100 km/h σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα.
Το eTerron 9 έχει ικανότητα ρυμούλκησης έως 3,5 τόνους και μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 620 κιλά. Άλλα σημαντικά στοιχεία περιλαμβάνουν αερανάρτηση με ρυθμιζόμενο ύψος και προγράμματα οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των Normal, Sand, Mud και Custom.
Οι πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να ξεκινήσουν προς τα τέλη του 2024 και αναμένουμε με ενδιαφέρον την τιμή του eTerron 9, σε μια κατηγορία που σε πολλές χώρες είναι αρκετά δημοφιλής.