Συζήτηση με τον οδηγό του θα πιάνει το νέο VW ID.UNYX

Το νέο ηλεκτρικό crossover της VW θα διαθέτει έναν 3D συνοδό που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη και θα μπορεί να "συνομιλεί με τον οδηγό". Ελπίζουμε να μην είναι πολυλογάδικο.

VW ID.UNYX
VW ID.UNYX
VW ID.UNYX
VW ID.UNYX
VW ID.UNYX
VW ID.UNYX
VW ID.UNYX
VW ID.UNYX
VW ID.UNYX
VW ID.UNYX
VW ID.UNYX
VW ID.UNYX

Ακόμη ένα νέο ηλεκτρικό VW, ονόματι ID.UNYX. Έχεις την αίσθηση ότι σου θυμίζει κάτι; Θα σε βοηθήσουμε εμείς. Αυτό το κομψό συμπαγές crossover που μοιάζει με κουπέ, θυμίζει έντονα το Cupra Tavascan. Εντάξει, ίσως με κάποιοες μικροδιαφορές.

Διαβάστε Επίσης

Σε κάθε περίπτωση, η VW μας έδωσε φωτογραφίες και λεπτομέρειες για το νέο της μοντέλο, αλλά την ίδια στιγμή μας είπε ότι αφορά μόνο την Κίνα. Το ID.UNYX αποτελεί λοιπόν μέρος της στρατηγικής της VW "Στην Κίνα, για την Κίνα". Αυτή η νέα προοπτική, είναι ο τρόπος με τον οποίο η γερμανική εταιρεία θέλει να ξανακερδίσει την αγορά της Κίνας.

VW ID.UNYX

Σε ότι αφορά το ίδιο το ID.UNYX, δεν μπορείς παρά να αναγνωρίσεις πως είναι ένα αυτοκίνητο με κομψή εμφάνιση. Για την ακρίβεια, είναι από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα που βασίζονται στο πάτωμα MEB, μαζί με το ID.Buzz.

Το εσωτερικό του ID.UNYX είναι πάντως λιγότερο ριζοσπαστικό από εκείνο του Tavascan. Οι έντονες καμπύλες και η λεπτή κεντρική κονσόλα του Tavascan, έχουν αντικατασταθεί από μια πιο παραδοσιακή διάταξη, που παραμένει πιστή στην αισθητική ταυτότητα των ηλεκτρικών VW.

VW ID.UNYX

Στα μηχανικά μέρη, οι επιλογές του κινητήρα και της μπαταρίας του ID.UNYX είναι σχετικά περιορισμένες. Η VW αναφέρει ότι το αυτοκίνητο θα διατίθεται αποκλειστικά με μπαταρία 77 kWh, είτε με έναν (RWD), είτε με δύο (AWD) κινητήρες. Η πισωκίνητη έκδοση θα έχει ισχύ 286 ίππων και η τετρακίνητη 340 ίππων. Η VW φαίνεται πως είναι ιδιαίτερα αισιόδοξη αναφορικά με την αυτονομία του ID.UNYX η οποία εκτιμά πως θα φτάνει έως και 621 χιλιόμετρα στον (αρκετά βολικό) κύκλο CLTC της Κίνας.

Τεχνητή νοημοσύνη

VW ID.UNYX

Η VW αναφέρει ότι το ID.UNYX είναι το πρώτο προϊόν που αναπτύχθηκε από τη VW Anhui, τη νεότερη κοινοπραξία της με τον κινεζικό κατασκευαστή JAC. Η VW Anhui έχει αναλάβει το νέο Smart E-Mobility Hub της μάρκας, όπου αναπτύσσει εξατομικευμένες τεχνολογικές λύσεις που θα βοηθήσουν τη VW να αντιστρέψει την εικόνα ότι τα υπάρχοντα μοντέλα της δεν είναι τόσο καλά σε επίπεδο τεχνολογίας.

Για παράδειγμα, το ID.UNYX διαθέτει ένα βασισμένο σε AI, 3D άβαταρ που ο χρήστης μπορεί να προσαρμόσει σε μια εφαρμογή. Το άβαταρ θα συγχρονιστεί στη συνέχεια με το σύστημα infotainment του οχήματος και θα μιλήσει ακόμη και με ανθρώπινη φωνή.

Η VW υποστηρίζει ότι μπορεί ακόμη και να "συνοδεύει τον οδηγό σε συνομιλίες", γεγονός που υποδηλώνει ότι θα ξεπερνάει τις τυπικές φωνητικές εντολές που είναι κοινές σε αρκετά αυτοκίνητα. Αν έψαχνες λοιπόν για κάποιον συνομιλητή στις διαδρομές με το αυτοκίνητό σου, η VW ίσως σου έχει τη λύση.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network