Σύμφωνα με πληροφορίες από τον βρετανικό Τύπο, η Lotus εργάζεται πάνω στην εξέλιξη ενός ακόμη αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου μετά το SUV Eletre και το sedan Emeya, αυτή τη φορά όμως, το νέο μοντέλο θα σημάνει και επιστροφή στις ρίζες της μάρκας, καθώς θα πρόκειται για ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο, που αυτή τη στιγμή έχει κωδική ονομασία Type 135.
Αν και φυσικά ακόμη είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε την τιμή του νέου μοντέλου, οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για μια τάξη μεγέθους στα επίπεδα των 90.000 ευρώ, όταν αυτό παρουσιαστεί κάποια στιγμή το 2027. Ο εμπορικός διευθυντής του Lotus Group, Mike Johnstone, φέρεται να δήλωσε σχετικά πως η Lotus έχει ανάγκη από ένα τέτοιο μοντέλο να βρεθεί στον πυρήνα της μάρκας. "Διαφορετικά, είμαστε απλώς μια μάρκα με το σήμα της Lotus. Το σπορ αυτοκίνητο είναι ένα ουσιαστικό μέρος του μέλλοντός μας", είπε ο Johnstone.
H Type 135 θα αντικαταστήσει την Elise και την Emira στη γκάμα της Lotus. Θα είναι ένα διθέσιο μοντέλο και θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική LEVA (Lightweight Electric Vehicle Architecture) που αρχικά προοριζόταν για τη συνεργασία των μοντέλων της Lotus και της Alpine που πλέον έχει σταματήσει (εικόνα teaser). Η δομή του πλαισίου φέρεται να είναι κατά 37% ελαφρύτερη από αυτή της Emira, αν και το τελικό βάρος θα είναι πιθανότατα υψηλότερο λόγω της ύπαρξης μπαταριών.
Έως 870 ίππους και με αυτονομία 700+ χλμ.
Από τα όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής, το νέο μοντέλο θα διατίθεται σε εκδόσεις με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες και απόδοση 470 και 870 ίππων αντίστοιχα. Αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα πως η μετάδοση της κίνησης μπορεί να φορά τους πίσω ή και τους τέσσερις τροχούς. Στην τελευταία περίπτωση, δεν θα πρέπει να αποκλείεται η τοποθέτηση ενός συστήματος AWD παρόμοιου με εκείνο του hypercar Evija.
Σε επίπεδο μπαταριών, η Type 135 αναμένεται να εφοδιάζεται με σύνολα 66,4 kWh ή 99,6 kWh που θα παρέχουν αυτονομία από 480 έως 720 χιλιόμετρα. Όσο για την τοποθέτησή τους, αντί για κάτω από το πάτωμα όπως συνηθίζεται στα ηλεκτρικά μοντέλα, η Lotus σχεδιάζει να τις τοποθετήσει στην πλάτη του οδηγού. Αυτό θα επιτρέπει στους δύο επιβάτες να κάθονται λίγο πιο χαμηλά, όπως αρμόζει σε ένα σπορ αυτοκίνητο.
Σε αντίθεση με τις Emeya και Eletre που κατασκευάζονται στην Κίνα, το νέο ηλεκτρικό μοντέλο φέρεται να προορίζεται για κατασκευή επί βρετανικού εδάφους, με την Lotus να εκτιμά πως θα μπορούσε να πουλήσει 10-15.000 κομμάτια σε παγκόσμιο επίπεδο.