H Lotus οφείλει στον εαυτό της να σταματήσει να ζει στο ένδοξο παρελθόν της και να περάσει στην νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης, όπως κάνει κάθε εταιρεία που θέλει να συνεχίσει την πορεία της. Στο πλαίσιο αυτό πέραν της Lotus Eletre, η φίρμα παρουσίασε έναν πανίσχυρο φορτιστή που αφήνει υποσχέσεις για το μέλλον.
Εξάλλου το "Vision80", η στρατηγική εξηλεκτρισμού της Lotus που ανακοινώθηκε το 2018 και έχει ορίζοντα δεκαετίας, τώρα αρχίζει να δείχνει πως ακριβώς ορίζεται. Σε επίπεδο τεχνολογίας είναι η φόρτιση, η ενέργεια και φυσικά τα αυτοκίνητα, σε επίπεδο μάρκετινγκ σημαίνει απλά και κατανοητά πως η Lotus "θα μεταμορφώθει από μια βρετανική κατασκευάστρια σπορ αυτοκινήτων σε μια αμιγώς ηλεκτρική παγκόσμια μάρκα τεχνολογίας πολυτελείας".
Είναι γρήγορος αυτός ο φορτιστής;
Εκτός από ογκώδης και καθόλου διακριτικός στο χρώμα που αποτελεί trademark για την Lotus, o νέος ταχυφορτιστής 450 kW της εταιρείας είναι ταχύτατος! θα μπορούσε να δώσει στην Lotus Eletre R αυτονομία 140 χιλιομέτρων σε μόλις πέντε λεπτά. Που σημαίνει πως κάνει για την δουλειά και με το παραπάνω.
Μαζί με τον υγρόψυκτο ταχυφορτιστή, η Lotus έχει επίσης αναπτύξει ένα υγρόψυκτο "κουτί ισχύος" που μπορεί να μπουστάρει την ισχύ -σε μέρη όπως οι σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινητόδρομων- έως και 480 kW. Αυτό συνδυάζεται με τη μικρότερη υγρόψυκτη μονάδα φόρτισης και προφανώς μπορεί να φορτίσεει έως και τέσσερα ηλεκτρικά ταυτόχρονα. Πολλή υγρόψυξη όμως.
Μήπως η Lotus έτοιμη να ξεπεράσει τον ταχυφορτστή V3 της Tesla; Δύσκολο, αλλά ποτέ μην λες ποτέ.