Xiaomi SU7: Το πρώτο αυτοκίνητο της φίρμας έχει 660 ηλεκτρικούς ίππους

Ένα αμιγώς ηλεκτρικό sedan που θα φτάνει μέχρι τους 660 ίππους είναι το Xiaomi SU7 το πρώτο αυτοκίνητο της διάσημης μάρκας τεχνολογίας.

Xiaomi SU7

Μιμούμενη την διαδικασία και τους τρόπους με τους οποίους φτιάχνονται τα smartphones και άλλου είδους συσκευές τεχνολογίας, η Xiaomi φαίνεται πως κάνει πλέον το βήμα προς την αυτοκινητοβιομηχανία, το οποίο φημολογείται πως θα έκανε εδώ και τουλάχιστον τρία χρόνια.

Το όνομά της το έχουμε δει και σε άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όμως το Xiaomi SU7 φαίνεται πως θα είναι επισήμως το αυτοκίνητο του κινεζικού κολοσσού, έστω και αν θα το φτιάχνει η BAIC

Xiaomi SU7

Πρώτα από όλα να διευκρινίσουμε πως οι λεπτομέρειες προέκυψαν από την υπηρεσία έγκρισης προϊόντων του Υπουργείου Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών της Κίνας.

Εκεί κατατέθηκε ο σχετικός φάκελος, ο οποίος δημοσιοποιήθηκε για παρατηρήσεις και σχόλια και αυτό με βάση την διαδικασία που ακολουθείται είναι το τελικό στάδιο πριν ένα προϊόν περάσει στην παραγωγή. 

Xiaomi SU7

Κάπως έτσι αυτά που έγιναν γνωστά είναι πως η Xiaomi θα διαθέτει μοντέλα ουσιαστικά, του Xiaomi SU7. Ένα με μονό ηλεκτροκινητήρα και ένα με δύο ηλεκτροκινητήρες που θα είναι ασφαλώς και το ισχυρότερο. 

Διαβάστε Επίσης

Το SU7 έχει μήκος 4.997 mm, πλάτος 1.963 mm και ύψος 1.455 mm με μεταξόνιο 3.000 mm. Με αυτές τις διαστάσεις θα είναι πιθανότατα το μεγαλύτερο της κατηγορίας του, καθώς τίθεται απέναντι στο Tesla Model 3. 

Xiaomi SU7

To απλό Xiaomi SU7 θα έχει βάρος 1.980 kg. και έναν κινητήρα 295 ίππων, ενώ τα SU7 Pro και SU7 Max θα διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα επιπλέον, ο οποίος θα φέρνει άλλους 368 ίππους και θα αυξάνει το βάρος στα 2.205 kg. Η συνδυαστικη΄απόδοση θα είναι έτσι 660 ίπποι. 

Σύμφωνα με τις φήμες που συνοδεύουν το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται σε αρχιτεκτονική 800V και θα φέρει μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου και ιόντων Λιθίου. Για την ακρίβεια το απλό θα έχει τις πρώτες χωρίς να έχει διευκρινιστεί η χωρητικότητά τους και τα Pro και Max θα φέρουν ιόντων λιθίου. 

Xiaomi SU7

Η μέθοδος ποτ πουρί 

Στην βιομηχανία των κινητών τηλεφώνων είναι γνωστό πως οι εταιρείες κάνουν τους καλύτερους δυνατούς συνδυασμούς εξαρτημάτων και τεχνολογίας είτε ως προς την ποιότητα που θέλουν να πετύχουν, είτε ως προς το κόστος και την τελική τιμή. Η Xiaomi φαίνεται πως κάνει κάτι αντίστοιχο και με το αυτοκίνητό της, αν δεν το έχεις καταλάβει ήδη από τη στιγμή που μιλάμε για εκδόσεις με ονόματα Pro και Max. 

Πρώτα από όλα η συνολική κατασκευή δεν αφορά καν την Xiaomi, αλλά την BAIC. Στον φάκελο του προϊόντος είναι σαφές πως όλη η κατασκευή θα γίνεται από την BAIC Off Road και η Xiaomi θα παρέχει την άδεια και το όνομα. 

Xiaomi SU7

Πράγμα που σημαίνει πως η Xiaomi μπορεί να παροικεί εδώ και καιρό την αυτοκινητοβιομηχανία, όμως ακόμη δεν φαίνεται να είναι έτοιμη να αναλάβει την κατασκευή ενός αυτοκινήτου. 

Πέραν τούτου έχει επιλέξει κινητήρες από την κοινοπραξία της Bosch με την κινεζική Zhonglian, τις μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου της FinDreams που είναι θυγατρική της BYD, τις μπαταρίες ιόντων λιθίου της CATL και αδιευκρίνιστα συστήματα λογισμικού που λόγω της δραστηριότητας της θα είναι πιθανότατα της Qualcomm. 

Στον επιπλέον εξοπλισμό θα υπάρχει επιλογή και για ένα LiDAR που θα τοποθετείται στην οροφή, ενώ σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει κατατεθεί η μαζική παραγωγή του SU7 θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο με πιθανότερη περίοδο κυκλοφορίας τον Φεβρουάριο, όταν δηλαδή διεξάγεται η μεγαλύτερη έκθεση προϊόντων τεχνολογίας στον κόσμο.  

Η τιμή του υπολογίζεται να είναι μικρότερη των 40.000 ευρώ. 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης


 

Best of Network