Έρχεται ηλεκτρική Porsche Macan με αυτά τα χαρακτηριστικά

Τελικά μετά την Taycan έρχεται δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο για την Porsche, είναι η Macan και αυτά είναι τα βασικά της χαρακτηριστικά

porsche macan

Η Porsche έδωσε στη δημοσιότητα τεχνικές λεπτομέρειες για την επερχόμενη αμιγώς ηλεκτρική Porsche Macan, λέγοντας ότι το compact crossover των 600 ίππων θα είναι το "πιο σπορ μοντέλο στην κατηγορία του".

Αυτονομία πάνω από 483 χιλιόμετρα

Με βάση τις δοκιμές WLTP, η μπαταρία των 100 kWh της Macan θα πρέπει να προσφέρει αυτονομία άνω των 483 χιλιομέτρων. Η μπαταρία αποτελείται από 12 ενότητες με πρισματικές κυψέλες που περιέχουν νικέλιο, κοβάλτιο και μαγγάνιο σε αναλογία 8:1:1.

Όπως και το ηλεκτρικό fastback Taycan της Porsche, η Macan θα χρησιμοποιεί τεχνολογία 800 Volt, η οποία μπορεί να επαναφορτίσει την μπαταρία του crossover από το 5% στο 80% σε περίπου 25 λεπτά.

Η Porsche δήλωσε ότι οι δύο ηλεκτροκινητήρες της Macan παρέχουν ακριβή έλεγχο όλων των τροχών και κατανομή ροπής μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα.

Ηλεκτρική Macan σε νέα πλατφόρμα

Η ηλεκτρική Macan με τους δύο κινητήρες θα είναι το πρώτο μοντέλο της Porsche που θα λανσαριστεί στην αρχιτεκτονική Premium Platform Electric ή PPE του Volkswagen Group. Η Audi θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα για το Q6 e-tron, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει να πωλείται περίπου έξι μήνες αργότερα από την ηλεκτρική Macan.

Προβλήματα που σχετίζονται με τον προμηθευτή λογισμικού καθυστέρησαν το crossover κατά περίπου ένα χρόνο. Η παραγωγή θα ξεκινήσει σε ένα εργοστάσιο στη Λειψία της Γερμανίας, όπου κατασκευάζεται το σημερινό μοντέλο, στις αρχές του φθινοπώρου του 2023, λένε οι αναλυτές.

H Macan -το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της κατασκευάστριας εταιρείας σπορ αυτοκινήτων, μετά το Taycan -είναι ζωτικής σημασίας για τους στόχους της Porsche να παράγει πάνω από το 80% των πωλήσεων νέων οχημάτων παγκοσμίως από ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2030. Η Porsche αναμένει να κατασκευάσει τόσες μονάδες του ηλεκτρικού Macan όσες και η έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

"Παράγουμε περισσότερες από 80.000 μονάδες ετησίως από την τρέχουσα γενιά. Μακροπρόθεσμα, σχεδιάζουμε να παράγουμε και την αμιγώς ηλεκτρική Macan σε αυτή την κλίμακα", δήλωσε ο επικεφαλής παραγωγής Albrecht Reimold στο Automotive News Europe. Ο Reimold επίσης δήλωσε ότι η Porsche θα κατασκευάζει την ηλεκτρική Macan παράλληλα με την έκδοση εσωτερικής καύσης για περίπου δύο χρόνια.

Και τετραδιεύθυνση

Στην ηλεκτρική Macan με ταχύτητες έως 80 km/h (50 mph), οι πίσω τροχοί κατευθύνονται προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς, με γωνία διεύθυνσης στον πίσω άξονα έως και πέντε μοίρες. Η Porsche δήλωσε ότι η εικονική μείωση του μεταξονίου προσφέρει πιο δυναμική απόκριση κατά τις στροφές, ενώ διευκολύνει τους ελιγμούς σε στενούς χώρους.

Σε υψηλότερες ταχύτητες, οι πίσω τροχοί κατευθύνονται προς την ίδια κατεύθυνση με τον μπροστινό άξονα, βελτιώνοντας τη σταθερότητα, όπως κατά την αλλαγή λωρίδας στον αυτοκινητόδρομο.

Η ηλεκτρική Macan διαθέτει διαιρούμενα φωτιστικά σώματα, με τέσσερις οριζόντιες λωρίδες LED στο πάνω μέρος, με πρόσθετο φωτισμό στο κάτω μέρος της πρόσοψης, παρόμοια με την Taycan. Η κάτω πλευρά της μάσκας θα διαθέτει επίσης ενεργά πτερύγια που ανοίγουν για να γίνουν η κύρια ζώνη εισαγωγής αέρα. Στο πίσω μέρος, μια ενεργή αεροτομή είναι ορατή στη βάση του παραθύρου.

Best of Network