











Το νέο DS 7, με επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, τετρακίνηση και την δύναμη των 360 ίππων, δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα premium SUV του ανταγωνισμού. Αντίθετα, έχει πλέον να προτάξει τις επιδόσεις με μπόλικη τεχνολογία και αρκετές πινελιές πολυτέλειας.
Συνολικά για την απόδοση, την άνεση και την πολυτέλεια στην καμπίνα
Στοιχεία εργονομίας και γραφικά του συστήματος infotainment
Πριν από περίπου 12 χρόνια αναδύθηκε από τη μήτρα της Citroen η μάρκα DS, το πολυτελές brand του πάλαι ποτέ γαλλικού ομίλου PSA, που εσχάτως μετονομάστηκε σε όμιλο Stellantis, έχοντας πλέον υπό τη σκέπη του συνολικά 18 εταιρείες. Σε αυτό το διάστημα η DS δημιούργησε σταθερά και μεθοδικά μια ανεξάρτητη γκάμα μοντέλων χτισμένη πάνω στη βάση των ποιοτικών χαρακτηριστικών.
Είναι γεγονός ότι τα μοντέλα της εταιρείας ξεχωρίζουν για την άνεση και την πολυτέλεια που προσφέρουν. Οι Γάλλοι στοχεύουν στη δεξαμενή πελατών της Audi, της BMW, της JLR (Jaguar – Land Rover), της Volvo ή ακόμα και της ακριβοθώρητης Mercedes-Benz χωρίς αναστολές και αποδεδειγμένα με αρκετή αυτοπεποίθηση.
Είναι βέβαιο ότι τα μεγάλα μοντέλα της DS, όπως οι σειρές 7 και 9, δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν από τα αντίστοιχα premium μοντέλα του ανταγωνισμού. Ειδικά, μάλιστα, η νέα σειρά DS7 –αποτελεί τον επίγονο της οικογένειας μοντέλων DS7 Crossback–, που πραγματεύεται την υπόστασή της στην εμπορική κατηγορία των premium μεσαίων SUV και πλέον έχει στη φαρέτρα της μία έκδοση με 360 ίππους και με τεχνολογία plug-in υβριδική και χαμηλό ενεργειακό αποτύπωμα που συνδυάζεται με εντυπωσιακές επιδόσεις.
Μεταξύ των γαλλικών εταιρειών του ομίλου Stellantis, το νέο DS7 στην έκδοση Ε-Tense 360 4x4 είναι το πιο ισχυρό SUV. Είναι, επίσης, η έκδοση με τα πιο δυναμικά χαρακτηριστικά συμπεριφοράς σε μια γκάμα μοντέλων όπου η άνεση είναι το σήμα κατατεθέν της. Κι όμως, παρά το θεωρητικό ασυμβίβαστο αυτών των δύο παραμέτρων, το πιο σπορτίβ SUV της εταιρείας καταφέρνει να ισορροπήσει μεταξύ των δύο. Έστω κι αν οι τροχοί 21 ιντσών με τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά (245/35) της Michelin δεν αφήνουν πολλά περιθώρια στον τομέα της άνεσης, κυρίως σε δρόμους με ανωμαλίες.
Αν και SUV, το φυσικό του περιβάλλον είναι η άσφαλτος. Ακόμα καλύτερα, το επαρχιακό δίκτυο, όπου ο χρήστης μπορεί να απολαύσει την οδήγηση σε υψηλούς ρυθμούς με απόλυτη ασφάλεια. Το γκάζι υπάρχει και μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς, καθώς ο ένας εκ των δύο ηλεκτροκινητήρων που διαθέτει το αυτοκίνητο βρίσκεται στον πίσω άξονα τροχών. Η αίσθηση από το τιμόνι είναι γενικά καλή, όμως δε μεταφέρει όλες τις πληροφορίες από τους μπροστινούς τροχούς, παρότι είναι ακριβές και αρκετά γρήγορο.
Τα περιθώρια πλευρικής πρόσφυσης στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης ή στις εναλλασσόμενες στροφές με ταχύτητα είναι υψηλά, όμως το αμάξωμα παρουσιάζει κάποιες ταλαντώσεις λόγω αδρανειακών τάσεων. Από την άλλη, τα φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων τόσο σε απόδοση όσο και σε αποτελεσματικότητα στη συχνή χρήση. Παρότι η ηχομόνωση είναι προσεγμένη, κάποιοι θόρυβοι από την κύλιση των μεγάλων ελαστικών σε ταχύτητες ταξιδιού θα γίνουν αντιληπτές από οδηγό και επιβάτες.