Opel Astra 1.2 130 PS AT8: Ας ξανασυστηθούμε

Στην 6η του γενιά το Astra αποκτά ένα νέο όραμα που θα δώσει στο θεατή τη λαχτάρα να το επιθυμήσει, να το οδηγήσει και να το αποκτήσει

OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2
OPEL ASTRA 1.2

"Το κυρίαρχο στοιχείο στο νέο πρόσωπο της μάρκας, το OpelVizor, κάνει καλά τη δουλειά και δίνει τον χαρακτήρα που έλειπε από το Astra"

ΓΙΑΤΙ ΝΑΙ

Γιατι τσεκάρει υπέρ του τεχνολογία και ευρυχωρία, γιατί έχει αποβάλει την ρετσινιά του συντηρητικού και είναι το πρώτο Astra που θα θυμάσαι και θα ξαναζητήσεις να οδηγήσεις.

ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ

Γιατί το καλό πληρώνεται και η τιμή του κονταροχτυπιέται στην αφρόκρεμα του ανταγωνισμού.

ΘΕΩΡΙΑ

Opel Astra - Μπορεί επί σειρά ετών η Opel να πορεύτηκε με τη ρετσινιά του συντηρητισμού, όμως η Γερμανική εταιρεία ανέκαθεν είχε ένα καλό όνομα για να γίνεις ιδιοκτήτης των προϊόντων της. Στην περίπτωση των δημοφιλών μικρομεσαίων που είχαν το ρόλο και τις διαστάσεις των σημερινών supermini, το προγονικό Kadett έκανε θραύση σε πωλήσεις. Δεν υπήρξε ποτέ το λαμπερό πρώτο όνομα για το lifestyle της εποχής, όμως είχε μαζί του την επώνυμη σιγουριά του made in Germany, για να περνάει το πάσο της αναγνώρισης. Είχε μαζί του τους νοικοκυραίους, είχε μαζί του τη φήμη "δεν σπάει δεν χαλάει" και αν σκεφτόσουν τη "ρόδα" με επενδυτικό ρεαλισμό για τα χρήματά σου, χωρίς να σε κέρδιζε κάτι Japan, θα σε κέρδιζε η Opel της γειτονιάς. Για τα περί συντηρητισμού όμως, η ίδια η Opel μπορεί να έχει άλλη άποψη και όχι άδικα, γιατί ποτέ δεν επαναπαύτηκε σε δάφνες, αλλά το πάλεψε σθεναρά. Το τελευταίο Kadett για παράδειγμα, το αυγό στην αργκό της αυτοκινητικής πιάτσας, ήταν πολύ προχώ για την εποχή του, ενώ μετά ήρθε η Astra εποχή, επίσης δυναμική και πολλά υποσχόμενη. Kαι μετά από 31 χρόνια και 5 γενιές, ήρθε η στιγμή για μια επανεκκίνηση.

 

Επανεκκίνηση με την 6η γενιά Opel Astra

 

Η 6η γενιά είναι η πρώτη που αναπτύχθηκε από τον Όμιλο PSA, μετά την ενσωμάτωση στο πολυεθνικό όμιλο κατασκευής αυτοκινήτων Stellantis, με αποτέλεσμα να συγγενεύει με την DS4 και με το επίκαιρο Peugeot 308. Παρόλα αυτά η ταυτότητα του κάθε κατασκευαστή είναι καθαρά δικό του θέμα, έτσι το νέο Astra υιοθετεί το νέο πρόσωπο της γερμανικής μάρκας.

OPEL ASTRA 1.2

Η σχεδιαστική του δήλωση πηγάζει από τη θρυλική πρώτη γενιά Opel Manta όπου αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τη μάρκα. Είναι εμφανές με την πρώτη ματιά ότι ορίζει μία νέα αρχή στη σύγχρονη εποχή και ρίχνει ένα βότσαλο στα λιμνάζοντα νερά των μικρομεσαίων. Δυναμικό και εντυπωσιακό σε αισθητική δείχνει απαλλαγμένο από την ανάγκη να υπερβάλει στις λεπτομέρειες για να προσελκύσει τη ματιά. Το κυρίαρχο στοιχείο στο νέο πρόσωπο της μάρκας, το OpelVizor, κάνει καλά τη δουλειά και δίνει τον χαρακτήρα που έλειπε από το Astra - αλλά και από κάθε Opel. Το μικρομεσαίο hatchback της Opel δείχνει και είναι πληθωρικό με ανεπαίσθητη μεταβολή στο μήκος των 4.374 mm (+4 mm) και αισθητή από τα επιπλέον 51 mm σε πλάτος (1.860 mm) και τα +13 mm σε μεταξόνιο (2.675 mm).

Εσωτερική αναγέννηση

Στο εσωτερικό ήρθε η αναγέννηση με ένα πλήρως ψηφιακό cockpit, με τα αναλογικά όργανα να αποτελούν πλέον παρελθόν. Η εξελιγμένη εκδοχή του Pure Panel Pro εκδηλώνεται με ένα συνδυασμένο digital πάνελ όπου συνδέει την κομψότητα με την ποιότητα και την αισθητική με την πληροφορία. Οι δυο ψηφιακές οθόνες, εκτός απο την σύγχρονη οπτική των πραγμάτων συμβάλουν και στην μοντέρνα ατμόσφαιρα που διαθέτει το επίκαιρο Astra. Επιπλέον, βασικές ρυθμίσεις όπως ο έλεγχος του συστήματος κλιματισμού εξακολουθούν να γίνονται μέσω φυσικών διακοπτών και μπουτόν, ένδειξη εργονομικής προσοχής στην εικόνα του. Παράλληλα οι έξυπνες πλούσιες θήκες, ανοιχτές και κλειστές, που συνάντα κανείς στην καμπίνα είναι η απάντηση στο διαχρονικό αγκάθι: Astra και χώροι μικροαντικειμένων.

OPEL ASTRA 1.2

Ένα ακόμα στοιχείο που αποτελεί χαρακτηριστικό της Opel είναι η εξαιρετική άνεση που προσφέρουν τα εμπρός καθίσματα, με την ορθοπεδική πιστοποίηση AGR. Με την εξαιρετική εργονομία τους εξασφαλίζουν την άνεση σε μακρά παραμονή και απλοποιούν το ταξίδι. Την ίδια στιγμή, ο οδηγός υποστηρίζεται από κάθε επικαιρότητα σε προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, όπως το head-up display αλλά και το Intelli-Drive 1.0, που ενσωματώνει πολλές τεχνολογίες συμπεριλαμβανομένης της κάμερας 360⁰ Intelli-Vision.

OPEL ASTRA 1.2

Ευεργετημένοι φυσικά είναι και οι χώροι σε κάθε επίπεδο, με τους επιβάτες να διαπιστώσουν ότι μπαινοβγαίνουν χωρίς ακροβατικά στην φιλόξενη καμπίνα. Οι ψηλότεροι θα απολαύσουν την παραμονή τους πίσω με τον χώρο στα γόνατα και το κεφάλι να είναι αεράτος. Σημαντικό επίσης και το γεγονός ότι για την ευχάριστη παραμονή εκεί, οι γυάλινες επιφάνειες συμβάλουν στην ορατότητα όπως φυσικά και η μεγάλη ηλιοροφή που είχε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Η καλή κριτική αφορά και τον χώρο αποσκευών που προσφέρει 422 lt και έξτρα χώρο κάτω από το δάπεδό του.

 

Best of Network