Bugatti Type 35: To καλύτερο αγωνιστικό πριν από 100 χρόνια

H Bugatti Type 35 καθόρισε μια ολόκληρη εποχή στην σχεδίαση και κατασκευή αυτοκινήτων επιδόσεων έχοντας επίσης στο ενεργητικό της περισσότερες από 2.500 νίκες σε αγώνες.

Bugatti Type 35
Bugatti Type 35
Bugatti Type 35
Bugatti Type 35
Bugatti Type 35
Bugatti Type 35
Bugatti Type 35
Bugatti Type 35
Bugatti Type 35

Kατά το λανσάρισμά της το 1924, η Bugatti Type 35 έγραψε εκ νέου τους κανόνες στην αυτοκίνηση της εποχής, υιοθετώντας πολλές τεχνικές καινοτομίες και ανεβάζοντας τον πήχη του ανταγωνισμού σε νέα επίπεδα στους αγώνες αυτοκινήτων. Βεβαίως το δημιούργημα δεν στέκει από μόνο του αν στην εξίσωση δεν προσθέσουμε και τον δημιουργό του που στην περίπτωση είναι ο Ettore Arco Isidoro Bugatti.

Γεννημένος σε μια οικογένεια που επηρεαζόταν από τις τέχνες, το σχέδιο και τη δημιουργικότητα, τα ενδιαφέροντα του Ettore Bugatti ήταν πολλά και ποικίλα και οι γνώσεις του ιδιαίτερα διευρυμένες. Μολονότι δεν είχε μόρφωση μηχανικού είχε σχεδιάσει αρκετά μοντέλα πριν δημιουργήσει την Type 35.

Bugatti Type 35

Εκ του αποτελέσματος πάντως, η έλλειψη σπουδών μηχανικού λειτούργησε ως πλεονέκτημα και όχι ως εμπόδιο. Αν είχε διδαχθεί την παραδοσιακή μηχανική αυτοκινήτων, ίσως να μην είχε επεκτείνει τόσο πολύ τα όρια με το μοντέλο Type 35.

Όταν το μοντέλο παρουσιάστηκε στα μέσα της δεκαετίας του 1920 προκάλεσε αίσθηση στο κοινό και στους ειδικούς. Εκεί όπου άλλα μοντέλα στέκονταν ψηλά πάνω από το έδαφος, το αμάξωμα της Type 35 ήταν χαμηλό και κομψό.

Bugatti Type 35

Εκεί όπου άλλα μοντέλα είχαν τροχούς με δεκάδες ακτίνες, η Type 35 διέθετε ζάντες 8 ακτίνων κατασκευασμένες από χυτά κράματα - για να μειωθεί η μη αναρτώμενη μάζα - με τα τύμπανα των φρένων τοποθετημένα στις πλήμνες των τροχών.

Διαβάστε Επίσης

Μεταξύ άλλων η Bugatti Type 35 είχε διθέσιο ανοιχτό αμάξωμα από κράμα αλουμινίου με την πίσω ανάρτηση να ήταν "κρυφή” και όχι εκτεθειμένη όπως στα περισσότερα μοντέλα της εποχής.

Bugatti Type 35

Μάλιστα ο πίσω άξονας της ανάρτησης δεν ήταν ίσιος αλλά είχε μια κλίση στη μέση για να χωράει γύρω από το σασί ενώ στα άκρα του ανέβαινε για να συνδεθεί με τις πλήμνες των τροχών. Τέτοιες καινοτομίες βοήθησαν να διατηρηθεί επίσης χαμηλά και το ύψος του αμαξώματος.

Bugatti Type 35

Κάτω από το μεγάλο καπό υπήρχε ένας οκτακύλινδρος σε σειρά κινητήρα 2,0 λίτρων με 24 βαλβίδες, ο οποίος στη συνέχεια μεγάλωσε στα 2,3 λίτρα και απέκτησε υπερτροφοδότη. Το συγκεκριμένο μοτέρ λειτουργούσε υψηλόστροφα – μέχρι τις 6.000 σ.α.λ. - και απέδιδε 90 ίππους που θεωρούνταν κορυφαία απόδοση στην κατηγορία του για εκείνη την εποχή.

Ο Ettore Bugatti γνώριζε πολύ καλά ότι οι επιδόσεις δεν έρχονται μόνο από την προσθήκη ισχύος αλλά και από την αφαίρεση βάρους. Και η Type 35 ζύγιζε μόλις 750 κιλά.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network